GuidZP400 |
30a5be16-13a1-4023-9089-29ea399b6ff0
|
Biuletyn |
663573-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
|
Regon |
47214755900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pomorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
251
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
92213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 675 75 00
|
Zamawiajacy fax |
42 678 92 68
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@csk.umed.pl
|
Adres strony url |
www.csk.umed.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csk.umed.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
|
Numer referencyjny |
ZP/93/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. higienicznych ( art. papierowe, dozowniki do mydła i papieru toaletowego, folia stretch) na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. „ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA POTRZEBY REALIZACJI ZAMÓWIENIA (o ile dotyczy)” - Załącznik nr 4 do SIWZ;
2. Dokument potwierdzający opis przedmiotu zamówienia pochodzący od producenta/wytwórcy/ autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta. Należy dołączyć kartę katalogową / dokument informacyjny dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr pozycji, którego dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 25A UST. 1 USTAWY PZP” - Załącznik nr 3 do SIWZ.
4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO– Załącznik nr 7 do SIWZ (dotyczy wszystkich Wykonawców).
5. W celu dokonania oceny złożonej oferty w ramach Kryterium Parametry jakościowe należy przedłożyć wraz z ofertą bezpłatne, bezzwrotne próbki do testowania - zapakowane oraz oznaczone numerem pozycji, której dotyczą oraz nazwą Wykonawcy i Producenta.
Wykaz wzorów (próbek), jakie mają dostarczyć wykonawcy, w ramach Kryterium Parametry jakościowe
Wzory (próbki) składane celem ich oceny w ramach Kryterium Parametry jakościowe, nie są traktowane jako tzw. dokumenty przedmiotowe w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. Takie próbki traktowane są jako treść oferty. Zamawiający wymaga złożenia próbek::
- DO POZYCJI NR 5 w ilości 3 sztuki
- DO POZYCJI NR 6 w ilości 3 sztuki
- DO POZYCJI NR 7 w ilości 2 sztuki
- DO POZYCJI NR 8 w ilości 1 sztuka
- DO POZYCJI NR 9 w ilości 1 sztuka
6. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie).
Brak choćby jednego z wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy. Wszystkie załączniki do SIWZ wymagane w ofercie (formularze, oświadczenia) muszą być przedłożone na drukach zaproponowanych przez zamawiającego, bądź na drukach Wykonawcy, zgodnych pod względem treści z drukami załączonymi do SIWZ.
IX.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 2018, poz. 798, 650,1637 i 1669) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2018 r.,poz.1986, t.j.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;
b) obniżenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy np. w wyniku wprowadzenia cen promocyjnych zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie;
c) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą wstrzymania lub zakończenia produkcji, wycofania z obrotu, braku dostępności, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
d) zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
3. Strona zgłaszająca propozycję zmiany umowy zobowiązana jest przedstawić uzasadnienie
jej wprowadzenia.
4. Zmiana ceny w wyniku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 2a) obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ja wprowadzających. Pozostałe zmiany wymienione w pkt. 2 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. W takim przypadku informacje te muszą być przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiębiorstwa”.
|
IV 4 4 data |
2019-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|