| GuidZP400 |
9a64fab0-ad6f-4686-ba48-6e200d77fe45
|
| Biuletyn |
664193-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
|
| Regon |
89031444000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołowsko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58351
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
748 458 240
|
| Zamawiajacy fax |
748 458 237
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
| Adres strony url |
www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy dostarczyć do sekretariatu siedziby Zamawiającego w Sokołowsku. Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę zawierającą ofertę (formularz wraz z dokumentami, załącznikami i oświadczeniami wskazanymi w niniejszej siwz) składać należy w sekretariacie w Sokołowsku ul. Parkowa 3
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, Sekretariat.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżego pieczywa opisanego w SIWZ, do jednostek Spółki „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
| Numer referencyjny |
ZP 93/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżego pieczywa opisanego w SIWZ, do jednostek Spółki „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) 2) Wykonawca wskaże we wzorze oferty stronę internetową z której można pobrać odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 3) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca przekaże zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 PZP (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu),
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ) 2) Zamawiający wymaga oświadczenia o posiadaniu środków transportu, który jest zgodny z wymaganiami SIWZ (min. 5 środków transportu przeznaczonych i uprawnionych do transportu żywności, spełniających wymogi prawa i SIWZ w tym zakresie, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia). (Załącznik nr 7)
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zamawiający nie wymaga odrębnych dokumentów w tym zakresie
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany produktu, cech lub elementów składowych produktu na elementy o parametrach i cechach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla zamawiającego np. ze względu na zastosowanie rozwiązań nowszych, lepszych składników itd., w tym także możliwość zmiany opakowań oferowanych produktów na opakowania o innych pojemnościach. b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność Zamawiającego lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, w tym wydłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całości asortymentu objętego umową, c) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT. d) miejsca dostawy produktu w przypadku zmiany adresu obiektu. e) sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane dostawy. 2a Zmiany umowy wprowadzane są zgodnie zgodne z regulacją art. 144 u Pzp: 2b Każda zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|