Dostawa materiałów budowlanych

Data publikacji 2018-12-24
Data zakończenia 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Kleje,
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663571-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441110001, 249100006, 249500008, 448000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część I zamówienia – kleje
Część II zamówienia – materiały budowlane
Część III zamówienia – farby, lakiery i akcesoria malarskie
Część IV zamówienia – preparaty chemiczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08525404-daa0-42e5-a0d0-6773b9bebda8
Biuletyn 663571-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Regon 000041683
Zamawiajacy adres ulica Park Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 278 71 11, 12 278 71 03,
Zamawiajacy fax 122 787 110
Zamawiajacy email wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl,
Adres strony url www.kopalniawieliczka.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna – Górnictwo
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopalniawieliczka.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kopalnia Soli „Wieliczka” Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów budowlanych
Numer referencyjny KSW/2018/EL/90
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I zamówienia – kleje Część II zamówienia – materiały budowlane Część III zamówienia – farby, lakiery i akcesoria malarskie Część IV zamówienia – preparaty chemiczne
Cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV – zamówienia)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 złotych brutto; b) dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto; c) dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto; d) dotyczy Wykonawców składających oferty na część IV zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 złotych brutto;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub części III i/lub części IV zamówienia)
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia; 2) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 3) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. 4) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 5) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - dotyczy Wykonawców składających oferty na część IV zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 15 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 11 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV zamówienia). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium Część I zamówienia – Dostawa klejów Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części I zamówienia. Część II zamówienia – Dostawa materiałów budowlanych 1. Wadium w wysokości: 3 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75 1240 4748 1111 0000 4877 8501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/EL/90 - część II zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część III zamówienia – Dostawa farb malarskich, lakierów i akcesoriów malarskich Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części III zamówienia. Część IV zamówienia – Dostawa preparatów chemicznych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części IV zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Część I zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 wzoru umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowu, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Część II zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowy, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Część III zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 wzoru umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowy, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Część IV zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 wzoru umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 wzoru umowy, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa klejów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24910000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w odniesieniu do części I zamówienia
Zalacznik krotki opis Część I zamówienia – Dostawa klejów 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa klei (sprzedaż wraz z dostarczeniem). 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości klejów został określonych poniżej: Lp Materiał Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu oraz nazwa producenta * Ilość Cena jednostkowa brutto (zł) VAT (w %) Cena całkowita brutto (zł) I II III IV V VI VII VIII 1 KIT DWUSKŁADNIKOWY OPAKOWANIE 250G szt. 4 2 SILIKON UNIWERSALNY SZARY (A-300ML.) szt. 10 3 KLEJ ELASTYCZNY DO PŁYTEK (A-25KG.) szt. 5 4 KLEJ GIPSOWY DO PŁYT GIPSOWO-KARTONOWYCH (A-25KG.) szt. 2 5 SILIKON BEZBARWNY DEKARSKI (A-300ML.) szt. 24 6 SILIKON WYSOKOTEMPERATUROWY CZERWONY (A-300ML.) (F) szt. 16 7 SILIKON WYSOKOTEMPERATUROWY (+380C) CZERWONY (A-70ML.) szt. 2 8 SILIKON UNIWERSALNY BEZBARWNY (A-300ML.) szt. 5 9 SILIKON SANITARNY BEZBARWNY (A-300ML.) szt. 40 10 SILIKON SANITARNY BEZBARWNY (A-310ML.) szt. 8 11 SILIKON (USZCZELNIENIE) DEKARSKI BRĄZOWY (A-300ML.) szt. 14 12 SILIKON SANITARNY BIAŁY (A-310ML.) szt. 11 13 SILIKON UNIWERSALNY CZARNY (A-300ML.) szt. 7 14 KLEJ DO TAPET 0,2 KG szt. 10 15 OPAKOWANIA: JEDNOSKŁADNIKOWY, UNIWERSALNY KLEJ DYSPERSYJNY KARTUSZ - 400 G szt. 5 16 OPAKOWANIA: JEDNOSKŁADNIKOWY, UNIWERSALNY KLEJ DYSPERSYJNY TUBKI - 50 G szt. 5 17 OPAKOWANIA: JEDNOSKŁADNIKOWY, UNIWERSALNY KLEJ DYSPERSYJNY TUBKI - 250 G szt. 5 18 KLEJ DWUSKŁADNIKOWY PRZEZROCZYSTY KLEJ O CHARAKTERYSTYCE SPOIWA METALICZNEGO. ODPORNY NA DZIAŁANIE WODY, KWASÓW, ROZPUSZCZALNIKÓW, ITP. ZAMIESZCZONY W DWÓCH TUBKACH DO WYMIESZANIA. UZYSKUJE TWARDOŚĆ W 10 MINUT. POJEMNOŚĆ: 2 X 7 ML. szt. 278 19 KLEJ DWUSKŁADNIKOWY SZYBKOWIĄŻĄCY BEZBARWNY (A-14ML.) szt. 12 20 KLEJ DWUSKŁADNIKOWY SZARY KLEJ O CHARAKTERYSTYCE SPOIWA METALICZNEGO. ODPORNY NA DZIAŁANIE WODY, KWASÓW, ROZPUSZCZALNIKÓW, ITP. ZAMIESZCZONY W DWÓCH TUBKACH DO WYMIESZANIA. UZYSKUJE TWARDOŚĆ W 10 MINUT. POJEMNOŚĆ: 2 X 7 ML. szt. 252 21 KLEJ POLIMEROWY (A-0,5L.) szt. 10 22 KLEJ BŁYSKAWICZNY CZAS SCHNIĘCIA 60S.2-CYJANOAKRYLAN ETYLU POJEMNOŚĆ 10 ML szt. 625 23 KLEJ SILIKONOWY (DO WIĄZANIA SILIKONU Z METALEM) (A-90G.) (F) szt. 2 24 KLEJ (ZAPRAWA KLEJĄCA) – SZYBKOWIĄŻĄCY (A-22,5KG.) szt. 505 25 KOTWA CHEMICZNA DWUSKŁADNIKOWA (NP. ŻYWICA WINYLOESTROPOWA), OPAKOWANIE TUBKOWE DO PISTOLETU szt. 100 * Zmawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą posiadały parametry nie gorsze niż wskazane. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkty równoważne względem wskazanych, zobowiązany jest wskazać w kolumnie IV dane dotyczące produktu równoważnego, w szczególności: nazwę producenta, nazwę oferowanego produktu, jego symbol/numer katalogowy oraz jego parametry. Wskazane dane muszą wskazywać jednoznacznie tylko na jeden produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu klejów określonych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą część wyrobów o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, kleje, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. 2) Ilość i rodzaj klejów, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia klejów składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać kleje wymienione w pkt. 2 w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania klejów na swój koszt i we własnym zakresie. 9) Z dostawą klejów Wykonawca powinien dostarczyć: a) karty charakterystyki, b) certyfikaty zgodności, c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, d) dopuszczenia na rynek polski, e) świadectwa jakości. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 16 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów budowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w odniesieniu do części II zamówienia.
Zalacznik krotki opis 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych (sprzedaż wraz z dostarczeniem). 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych materiałów budowlanych został określony poniżej:Lp Materiał Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu oraz nazwa producenta * Ilość Cena jednostkowa brutto (zł) VAT (w %) Cena całkowita brutto (zł) I II III IV V VI VII VIII 1 KONOPIE CZESANE - PAKUŁY 100 G szt. 21 2 SZNUREK MURARSKI DŁ.50MB. szt. 17 3 OWATA 150 MATERIAŁ FILTRACYJNY GRUBOŚĆ 15MM m2 40 4 PŁYTA HDF 3MM. m2 18,5 5 PŁYTA OSB 18MM. 2500 X 1250 szt. 20 6 PŁYTA OSB 12MM. 1250 X 2500 (F) szt. 9 7 PIANKA MONTAŻOWA (A-750ML.) (F) szt. 6 8 FOLIA BUDOWLANA 4 X 25 X 0,3 szt. 6 9 OTULINA CZERWONA KRĄŻEK 4 X 35MM 20 10 FOLIA SAMOPRZYLEPNA OPAL F/200/K m2 50 11 WEŁNA SZKLANA W POSTACI ZROLOWANEJ MATY DO IZOLACJI TERMICZNEJ 100MM szt. 12 12 WEŁNA MINERALNA GR.5CM. szt. 2 13 OTULINA 35/30 Z FOLIĄ ALUMINIOWĄ (F) mb 14 14 BETON C 35/45 W8 + OPÓŹNIACZ m3 7 15 CEGŁA PEŁNA KLINKIEROWA szt. 8000 16 CEMENT KL (F) t 3 17 BLOCZEK BETONOWY 38 X 25 X 12 szt. 250 18 ZAPRAWA MURARSKA (30KG.) kg. 300 19 ZAPRAWA BETONOWA SKŁAD: CEMENT, KRUSZYWO, DODATKI. szt. 1055 20 ZAPRAWA BETONOWA (30 KG.) szt. 800 21 ZAPRAWA WYRÓWNUJĄCA PLASTYCZNA KONSYSTENCJA, WZMOCNIONA WŁÓKNAMI POLIPROPYLENOWYMI, BRAK RYS SKURCZOWYCH, GRUBOŚĆ ZAPRAWY: 3-50 MM WYTRZYMAŁOŚĆ NA ŚCISKANIE: MIN. 25,0 MPA szt. 2 22 ZAPRAWA DO KLINKIERU - SZARA (A-25KG.) szt. 400 23 FUGA W KOLORZE ANTRACYT OPAKOWANIE 2KG szt. 1 24 PAPIER ŚCIERNY KRĄŻEK FI125 GR. 40 szt. 200 25 PAPIER ŚCIERNY KRĄŻEK FI125 GR. 60 szt. 200 26 PAPIER ŚCIERNY KRĄŻEK FI125 GR. 80 szt. 200 27 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 1000 szt. 50 28 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 2400 szt. 50 29 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 40 szt. 100 30 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 120 szt. 150 31 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR.80 szt. 100 32 PAPIER ŚCIERNY ARKUSZ GR. 1600 szt. 400 33 PIANKA POLIURETANOWA GEOFIX lub równoważna. DOPUSZCZONA DO STOSOWANIA W GÓRNICTWIE JEDNOSKŁADNIKOWA PIANA POLIURETANOWA W BLASZANYM POJEMNIKU TYPU AEROZOLOWEGO O OBJĘTOŚCI 750 [ML], PREPARAT NA BAZIE POLIMERU POLIURETANOWEGO. ZAWIERA DIIZOCYJANIAN-4,4’ METYLENODIFENYLU. szt. 158 34 KĄTOWNIK STOLARSKI 600 X 400 (KĄTNIK) szt. 5 35 KLAMRA BUDOWLANA 40CM. szt. 300 36 KLAMRA BUDOWLANA 35CM. szt. 250 37 KLAMRA CIESIELSKA 30CM. szt. 350 38 KLAMRA WZMOCNIONA L-300 X L-90 X FI12 szt. 700 39 OŁÓWEK STOL. szt. 13 40 KLAMRA BUDOWLANA 30 szt. 500 * Zmawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą posiadały parametry nie gorsze niż wskazane. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkty równoważne względem wskazanych, zobowiązany jest wskazać w kolumnie IV dane dotyczące produktu równoważnego, w szczególności: nazwę producenta, nazwę oferowanego produktu, jego symbol/numer katalogowy oraz jego parametry. Wskazane dane muszą wskazywać jednoznacznie tylko na jeden produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu materiałów budowlanych określonych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą część wyrobów o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, materiały budowlane, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. 2) Ilość i rodzaj materiałów budowlanych, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia materiałów budowlanych składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały budowlane wymienione w pkt. 2 w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia materiałów budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów budowlanych na swój koszt i we własnym zakresie. 9) Z dostawą materiałów budowlanych Wykonawca powinien dostarczyć: a) karty charakterystyki, b) certyfikaty zgodności, c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, d) dopuszczenia na rynek polski, e) świadectwa jakości. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 17 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa farb, lakierów i akcesoriów malarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24950000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w odniesieniu do części III zamówienia.
Zalacznik krotki opis 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, lakierów i akcesoriów malarskich (sprzedaż wraz z dostarczeniem). 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych farb, lakierów i akcesoriów malarskich został określony poniżej: Lp Materiał Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu oraz nazwa producenta * Ilość Cena jednostkowa brutto (zł) VAT (w %) Cena całkowita brutto (zł) I II III IV V VI VII VIII 1 TAŚMA MALARSKA 30MM. szt. 8 2 TAŚMA MALARSKA 19MM. szt. 28 3 TAŚMA MALARSKA 48MM. szt. 52 4 TAŚMA MALARSKA 38MM. szt. 8 5 PŁYN DO GRUNTOWANIA GŁĘBOKO-PENETRUJĄCY DO POWIERZCHNI BETONOWYCH (A-5 KG) szt. 5 6 KUWETA MALARSKA DUŻA szt. 5 7 KUWETA MALARSKA ŚREDNIA szt. 5 8 KUWETA MALARSKA MAŁA szt. 5 9 PĘDZEL PROFESJONALNY 2" szt. 34 10 PĘDZEL PROFESJONALNY 2,5" szt. 6 11 PĘDZEL DO PASKÓW 8 szt. 6 12 PĘDZEL PŁASKI 30 szt. 10 13 PĘDZEL PŁASKI 50 szt. 19 14 PĘDZEL PŁASKI 40 szt. 30 15 PĘDZLE ZESTAW 10 SZT. OD 0,5 DO 2,5 CM szt. 50 16 ŁAWKOWIEC 140 (PĘDZEL TAPETOWY) szt. 30 17 ŁAWKOWIEC 200 szt. 5 18 ŁAWKOWIEC 150 (PĘDZEL TAPETOWY) szt. 20 19 PĘDZEL TAPETOWY 90 MM szt. 20 20 PĘDZEL ANGIELSKI 20 szt. 5 21 PĘDZEL ANGIELSKI 25 szt. 25 22 PĘDZEL ANGIELSKI 36 szt. 190 23 PĘDZEL ANGIELSKI 50 szt. 90 24 PĘDZEL ANGIELSKI 63 szt. 65 25 PĘDZEL ANGIELSKI 76 szt. 70 26 PĘDZEL PÓŁANGIELSKI 25 szt. 20 27 PĘDZEL KALORYFEROWY 50 szt. 10 28 PĘDZEL KALORYFEROWY 25 szt. 20 29 PĘDZEL KALORYFEROWY 63 szt. 20 30 PĘDZEL KALORYFEROWY 36 szt. 6 31 PĘDZEL OKRĄGŁY 20 szt. 20 32 PĘDZEL OKRĄGŁY 30 - "6" szt. 15 33 PĘDZEL OKRĄGŁY 40 - "10" szt. 10 34 WAŁEK DO MALOWANIA FI 8CM. DŁ- 18-25CM. szt. 10 35 WAŁEK DO MALOWANIA FI 6 25CM. (FUTRO) szt. 15 36 WAŁEK DO MALOWANIA 5CM. szt. 10 37 WAŁEK DO MALOWANIA - 15CM. szt. 10 38 WAŁEK GĄBKA DO MALOWANIA 7 - 10CM. szt. 10 39 WAŁEK DO MALOWANIA 20/25CM. (ROLKA) szt. 10 40 WAŁEK MALOWANIA3 25CM. 48MM. Z RĄCZKĄ szt. 15 41 WAŁEK DO MALOWANIA FI 30MM. DŁ.- 10CM. + RĄCZKA szt. 10 42 WAŁEK GĄBKA DO MALOWANIA 5CM. szt. 15 43 UCHWYT DO WAŁKA MALARSKIEGO szt. 10 44 EMULSJA AKRYLOWA (A-1L.) szt. 12 45 FARBA AKRYLOWA FASADOWA - RAL 3009 10L. szt. 15 46 EMULSJA BIAŁA WEWNĘTRZNA (A-10L.) szt. 2 47 EMULSJA BARWY NATURY (A-2,5L.) szt. 74 48 LAKIER NITRO SZARY JASNY (A-1L.) szt. 1 49 LAKIER CZERWONY TLENKOWY (A-1L.) szt. 30 50 FARBA POLIWINYLOWA SZARA (A-0,8L.) szt. 20 51 FARBA AKRYLOWA ZIELONA l 5 52 EMALIA AKRYLOWA (A-1L.) szt. 1 53 EMALIA AKRYLOWA POPIELATA (A-0,9L.) szt. 32 54 LAKIER SZARA GRAFITOWA (A-0,8L.) szt. 5 55 EMULSJA AKRYLOWA KOLOR 5L szt. 15 56 FARBA PODKŁADOWA CHLOROKAUCZUK CZERWONA TLENKOWA l 2 57 EMALIA CHLOROKAUCZUK BRĄZOWA dm3 3 58 EMALIA CHLOROKAUCZUK CZARNA dm3 10 59 EMALIA CHLOROKAUCZUK ZIELONA l 10 60 EMALIA CHLOROKAUCZUK ŻÓŁTA l 3 61 EMALIA CHLOROKAUCZUK CZERWONA JASNA RAL 3020 (A-1L.) szt. 3 62 EMALIA CHLOROKAUCZUK NIEBIESKA (A-1L.) l 20 63 EMALIA CHLOROKAUCZUK RAL 5015 (NIEBIESKA) (A-1L.) szt. 5 64 FARBA CHLOROKAUCZUK PODKŁADOWA SZARA (A-10/12L.) szt. 6 65 EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA ZIELONY MIĘTOWY (A-1L.) l 1 66 EMALIA POPIELATA (A-0.8/0.9L.) szt. 6 67 LAKIER KOLOR (A-0,8L.) szt. 30 68 LAKIER POPIELATY (A-0,8L./09L.) szt. 2 69 EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA SZARA (A-1L.) szt. 4 70 EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA (A-1L.) szt. 43 71 EMALIA CHLOROKAUCZUKOWA ŻÓŁTA RAL 1003 (A-1L.) szt. 28 72 FARBA CHLOROKAUCZUKOWA POPIELATA (A-5L.) szt. 9 73 EMALIA CHLOROKAUCZUK CZERWONY TLENKOWY ( A-1L ) szt. 2 74 EMALIA CZERWONA l 10 75 LAKIER MIĘTOWY (A-0,8/0,9L.) szt. 3 76 LAKIER CZARNY (A-1L.) szt. 6 77 EMALIA CHLOROKAUCZUK SZARA JASNA RAL 7010 (A-0,8/1L.) szt. 2 78 LAKIER SZARY JASNY (A-0,9L.) szt. 10 79 LAKIER PODKŁADOWY CHLOROKAUCZUK CZERWONY TLENKOWY (A-10L.) szt. 4 80 EMALIA CHLOROKAUCZUK ZIELEŃ KANADYJSKA RAL6016 (A-1L) szt. 14 81 EMALIA CHLOROKAUCZUK ZIELONA RAL6010 l 4 82 PODKŁAD CHLOROKAUCZUKOWY SZARY RAL7045 10L szt. 5 83 ŚRODEK DO KONSERWACJI KAMIENIA NATURALNEGO (DO FONTANNY) szt. 10 84 LAKIER DO METALU CZARNY ( A-1L ) szt. 75 85 SPRAY CZARNY POŁYSK (A-400/500 ML.) szt. 26 86 SPRAY FLUO. POMAR. 750 ML szt. 4 87 SPRAY AKRYLOWY (A-600ML.) szt. 12 88 SPRAY CHROM (A-400ML.) szt 8 89 FARBA SPRAY ACRYL (PODKŁAD AKRYLOWY 1K - NO.68 PRIMER GRAY) szt. 5 90 FARBA DO BETONU ŻÓŁTA (SZYBKOSCHNĄCA) szt. 5 91 SPRAY UNIWERSALNY CZARNY (A-400ML.) ŚNIEŻKA szt. 3 92 SPRAY UNIWERSALNY ŻÓŁTY ( A-400ML ) szt. 10 93 FARBA PODKŁADOWA DO ALUMINIUM (A-1L.) szt. 13 94 FARBA PODKŁADOWA DO ALUMINIUM BARWA CZARNA (A-1L.) szt. 6 95 SREBRZANKA ŻAROODPORNA l 6 96 SPRAY BIAŁY POŁYSK (A-400ML.) szt. 1 97 LAKIER DO METALU (NA RDZĘ) SZARY POŁYSK (A-0,75L.) szt. 2 98 SPRAY CZARNY MATOWY (A-500 ML.) szt. 5 99 EMALIA TABLICOWA l 4 100 FARBA PODKŁADOWA 4720/5063 (A-20 L) szt. 1 101 FARBA MIĘDZYWARSTWOWA 4720/1361 (A-20 L) szt. 1 102 FARBA NAWIERZCHNIOWA 5521/1132 RAL 7032 (A-20 L) szt. 1 103 AKRYL BIAŁY (A-300ML.) szt. 2 104 BEJCA 2 L szt. 64 105 LAKIEROBEJCA 1 L szt. 8 106 SPECYFIK DO OCHRONY DREWNA BEZBARWNY (A-1L.) szt. 7 107 BEJCA TEAK 23-10 NITRO (A-2L.) szt. 1 108 LAKIEROBEJCA (A-2,5L.) szt. 2 109 LAKIEROBEJCA PALISANDER 0,75 L szt. 14 110 LAKIEROBEJCA (A-0,75L.) szt. 2 3. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu farb, lakierów i akcesoriów malarskich określonych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą część wyrobów o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, farby, lakiery i akcesoria malarskie sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. 2) Ilość i rodzaj farb, lakierów i akcesoriów malarskich jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia farb, lakierów i akcesoriów malarskich składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać farby, lakiery i akcesoria malarskie wymienione w pkt. 2 w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia farb, lakierów i akcesoriów malarskich Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania farb, lakierów i akcesoriów malarskich na swój koszt i we własnym zakresie. 9) Z dostawą materiałów budowlanych Wykonawca powinien dostarczyć: a) karty charakterystyki, b) certyfikaty zgodności, c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, d) dopuszczenia na rynek polski, e) świadectwa jakości. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 18 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa preparatów chemicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w odniesieniu do części IV zamówienia.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów chemicznych (sprzedaż wraz z dostarczeniem). 2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych preparatów chemicznych został określony poniżej: Lp Materiał Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu oraz nazwa producenta * Ilość Cena jednostkowa brutto (zł) VAT (w %) Cena całkowita brutto (zł) I II III IV V VI VII VIII 1 ROZPUSZCZALNIK DO LAKIERU DO METALU (A-0,5L.) szt. 22 2 ROZCIEŃCZALNIK TŁUSZCZÓW, OLEJÓW, WOSKÓW, WYROBÓW LAKIEROWYCH, ODTŁUSZCZANIE POWIERZCHNI PRZED MALOWANIEM ORAZ CZYSZCZENIA CZĘŚCI URZĄDZEŃ, NARZĘDZI ORAZ INNYCH ELEMENTÓW PO MALOWANIU l 50 3 ROZCIENCZALNIK EKSTRAKCYJNY (A-5L.) (BENZYNA LAKOWA) szt. 9 4 ALKOHOL IZOPROPYLOWY IPA 100% l 2 5 ROZCIENCZALNIK CHLOROKAUCZUKOWY l 6 6 ROZCIENCZALNIK NITRO l 2 7 PRODUKT PRZEZNACZONY DO ROZCIEŃCZANIA WYROBÓW CHLOROKAUCZUKOWYCH I POLIWINYLOWYCH FARB, LAKIERÓW, KLEJÓW, MAS USZCZELNIAJĄCYCH DO LEPKOŚCI ROBOCZYCH 5L szt. 13 8 PRODUKT PRZEZNACZONY DO ROZCIEŃCZANIA WYROBÓW NITROCELULOZOWYCH (FARB, LAKIERÓW, KLEJÓW, MAS USZCZELNIAJĄCYCH ITP.) DO LEPKOŚCI ROBOCZYCH, MOŻE BYĆ STOSOWANY JAKO ZMYWACZ DO LAKIERÓW. 5L szt. 10 9 ROZCIENCZALNIK UNIWERSALNY (A-5L.) szt. 29 10 ROZCIENCZALNIK UNIWERSALNY (A-0.5L.) szt. 75 11 ROZPUSZCZALNIK (A-5L.) szt. 4 12 ODRDZEWIACZ AEROZOL (A-500ML.) WŁAŚCIWOŚCI ANTYKOROZYJNE(TWORZY WARSTWĘ HAMUJĄCĄ KOROZJĘ) ORAZ WZMOCNIONE WŁAŚCIWOŚCI CHRONIĄCE PRZEZ ZUŻYCIEM. UMOŻLIWIA ODBLOKOWANIE BARDZO MOCNO ZABLOKOWANYCH ELEMENTÓW BEZ DEFORMOWANIA GWINTÓW. szt. 10 13 PREPARAT ODTŁUSZCZAJĄCY NIE ZAWIERA SZKODLIWYCH, CHLOROWANYCH ROZPUSZCZALNIKÓW, JEST BEZPIECZNY I SKUTECZNY W DZIAŁANIU l 30 14 ODTŁUSZCZACZ PRZEMYSŁOWY l 30 15 ŚRODEK ODTŁUSZCZAJĄCY l 30 16 ODTŁUSZCZACZ DO SMARÓW -SPRAY 750 ML szt. 10 17 MIEDŹ W SPRAYU (A-400ML.) szt. 5 18 IMPREGNAT POWŁOKOTWÓRCZY (A-5L) GŁĘBOKO PENETRUJĄCY IMPREGNAT, PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA NA ZEWNĄTRZ, DO OCHRONNO-DEKORACYJNEGO MALOWANIA DREWNA NIEMAJĄCEGO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z GLEBĄ LUB WODĄ POWIERZCHNIOWĄ szt. 12 19 ŚRODEK ANTYKOROZYJNY ANTYKOROZYJNY ŚRODEK PENETRUJĄCY ZATRZYMUJĄCY ROZWÓJ KOROZJI MIĘDZYKRYSTALICZNEJ NA STALI, STALI OCYNOWANEJ I ALUMINIUM POJEMNOŚĆ 0,5 L szt. 20 20 ŚRODEK ANTYKOROZYJNY ANTYKOROZYJNY ŚRODEK PENETRUJĄCY ZATRZYMUJĄCY ROZWÓJ KOROZJI MIĘDZYKRYSTALICZNEJ NA STALI, STALI OCYNOWANEJ I ALUMINIUM POJEMNOŚĆ 5L szt. 10 3. Zamawiający zobowiązuje się do preparatów chemicznych określonych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą część wyrobów o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, preparaty chemiczne, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. 2) Ilość i rodzaj preparatów chemicznych, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia preparatów chemicznych składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać preparaty chemiczne wymienione w pkt. 2 w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia preparatów chemicznych Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania preparatów chemicznych na swój koszt i we własnym zakresie. 9) Z dostawą materiałów budowlanych Wykonawca powinien dostarczyć: a) karty charakterystyki, b) certyfikaty zgodności, c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, d) dopuszczenia na rynek polski, e) świadectwa jakości. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 19 do specyfikacji.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)