Usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA)

Data publikacji 2018-12-27
Data zakończenia 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664282-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot umowy stanowią usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA),
w tym usługi:
1) rozwoju w zakresie zmian prawnych;
2) usuwania awarii i błędów.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz załącznikami.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy zatrudnienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 lub 3 ustawy, tj.:
a) bezrobotnej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy, lub
b) niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
– w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę, na cały okres realizacji zamówienia.
4. Zamawiający w zakresie spełnienia ww. warunku, będzie wymagał przedłożenia zanonimizowanych następujących dokumentów po podpisaniu umowy:
• w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy - zaświadczenia
z właściwego urzędu pracy potwierdzającego posiadanie statusu osoby bezrobotnej;
• w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy - zaświadczenia
o zatrudnieniu od Wykonawcy wraz z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym dotyczącym osoby zatrudnionej do realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. usuwania awarii i błędów systemu SOWA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be00785d-f2af-43f6-87be-4507a404feae
Biuletyn 664282-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Regon 1572593500000
Zamawiajacy adres ulica Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 1/3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 661 14 35,
Zamawiajacy fax 226 611 471
Zamawiajacy email zamowienia@mrpips.gov.pl ,
Adres strony url https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Recepcji w holu głównym – parter budynku A, ul. Nowogrodzka 1/3/5. 00-513 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA)
Numer referencyjny 46/DI/PN/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot umowy stanowią usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA), w tym usługi: 1) rozwoju w zakresie zmian prawnych; 2) usuwania awarii i błędów. 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz załącznikami. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy zatrudnienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 lub 3 ustawy, tj.: a) bezrobotnej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, lub b) niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, – w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę, na cały okres realizacji zamówienia. 4. Zamawiający w zakresie spełnienia ww. warunku, będzie wymagał przedłożenia zanonimizowanych następujących dokumentów po podpisaniu umowy: • w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy - zaświadczenia z właściwego urzędu pracy potwierdzającego posiadanie statusu osoby bezrobotnej; • w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy - zaświadczenia o zatrudnieniu od Wykonawcy wraz z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym dotyczącym osoby zatrudnionej do realizacji zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. usuwania awarii i błędów systemu SOWA.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 346500,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: "7.1.4.3.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi: a) jedną usługę polegającą na rozbudowie systemu opierającej się na: zaprojektowaniu, wykonaniu (prace programistyczne), wdrożeniu wytworzonego oprogramowania oraz b) jedną usługę polegającą na świadczeniu usług w zakresie usuwania błędów i awarii systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe i z którego korzysta z niego co najmniej 200 nazwanych użytkowników o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł brutto, bez wartości dostarczonego sprzętu i licencji na oprogramowanie. Uwaga • Usługi, o których mowa w pkt 7.1.4.3.1 lit. a i b mogą stanowić przedmiot jednej umowy pod warunkiem, że spełniają łącznie wymagania określone w pkt 7.1.4.3.1 SIWZ. 7.1.4.3.2 dysponuje zespołem specjalistów spełniających następujące wymagania: 1) Analityk/projektant aplikacji (co najmniej jedna osoba), który: • posiada wykształcenie wyższe; • posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów informatycznych; • brał udział w co najmniej dwóch projektach pełniąc rolę analityka lub projektanta, polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu (prace programistyczne), wdrożeniu, nadzorze nad wdrożeniem dedykowanego oprogramowania, o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (bez wartości dostarczonego sprzętu i licencji na oprogramowanie), w którym przetwarzane są dane osobowe i z którego korzysta co najmniej 200 nazwanych użytkowników. 2) Specjalista ds. Płac (co najmniej jedna osoba), który: • posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie naliczania płac. 3) Programista (co najmniej jedna osoba), który: • posiada wykształcenie wyższe; • posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów informatycznych; • brał udział w co najmniej dwóch projektach dotyczących utrzymania i rozwoju systemu teleinformatycznego o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każdy, pełniąc w nim role programisty, • posiada umiejętność programowania w języku C# oraz znajomość następujących technologii: NET Framework 3.5, Web Forms, Crystal Reports 12, AjaxControlToolkit, NHibernet, T-SQL, MSSqlServer 2008, WebServices oraz pakietu MS Visual Studio 2008. 4) Tester (co najmniej jedna osoba), który: • posiada doświadczenie oraz wiedzę w testowaniu systemów IT. Uwaga • Zamawiający dopuszcza, aby powyższe wymagania spełnione były łącznie, pod warunkiem, że jedna osoba nie występuje w więcej niż w dwóch rolach."
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. wykaz usług spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.3.1 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. wykazu osób spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.3.2 SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Pełny wykaz dokumentów zawiera pkt 7 i 8 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wadium wynosi 10 tys. złotych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i powinna być zgodna z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych, o której mowa w § 13 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego. Termin otwarcia ofert: w dniu 07 stycznia 2019 r. o godz. 11:00. 3. Zamawiający żąda od wybranego w przetargu wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny oferty z VAT.

Criterion

Kryteria Cena z Vat
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin przywrócenia do działania Systemu SOWA po zgłoszeniu awarii i usunięciu błędów
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)