Sukcesywne dostawy w 2019 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie,
artykułów spożywczych.
Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów spożywczych, o standardach jakościowych
które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane
identyfikacyjne artykułów (asortymentów) dostaw, zamieścił w formularzu cenowym
(załącznik Nr 2). Są to artykuły znormalizowane, które
muszą spełniać wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego,
prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, spełniać wymogi norm przyjętych
w odbiorze konsumenckim, wymogi zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP).
Dokładne nazwy artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, ich dane
identyfikacyjne, przewidywane ilości dostaw – Zamawiający określił w treści
załącznika Nr 2 do SIWZ (formularzu cenowym).
Zastosowanie przez Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące
się do standardów jakościowych, podyktowane jest zapewnieniem w odniesieniu do
artykułów spożywczych, ich wysokiej jakości (I klasy).
Maksymalne ilości artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia,
Zamawiający określił działając z należytą starannością) w formularzu cenowym (Zał.
Nr 2 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostosowania tych ilości
do swoich potrzeb (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych w wynagrodzeniu
umownym – do max. jego wartości wynikającej z umowy), bez prawa do roszczeń
z tego tytułu przez Wykonawcę.
Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów
(asortymentów) przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb
Zamawiającego.
Miejsce realizacji dostaw (Odbiorca) : Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów
135, 28 – 300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
Zamawiający wymaga aby :
- dostawy wykonywane były transportem samochodowym Wykonawcy (na jego koszt),
spełniającym wymogi przepisów dotyczących transportu żywności,
- dostawy po dowiezieniu do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135,
28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, zostały niezwłocznie wniesione przez Wykonawcę
(na jego koszt) do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego,
- terminy dostaw spełniały wymogi zapisów pkt.3.4 SIWZ.
- etykiety artykułów (asortymentów) dostaw, uwzględniały wymogi zapisów pkt.3.3 SIWZ,
- ceny określone w ofercie Wykonawcy, uwzględniały wszystkie koszty i składniki jakie należy
zapłacić za przedmiot zamówienia, oraz żeby uwzględniały w/w wymogi Zamawiającego,
Ponadto :
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych
kodeksem cywilnym, oraz postanowieniami zawartymi w treści postanowień umowy,
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec
Zamawiającego.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako
staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń
niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę
(w tym również podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy następującego zadania :
a) zadanie – dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana.
- olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny.
- oliwa z oliwek (CPV 15411110-6) : oliwa z oliwek.
- pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa
przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola „Jaś”.
- cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek
granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa
warzywna do potraw, lubczyk suszony, pieprz, kwasek cytrynowy, aromaty do ciast,
ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe.
- produkty dietetyczne (CPV 15882000-4) : chrupki kukurydziane bezglutenowe
(naturalne i smakowe), kaszki ryżowo-owocowe (bezmleczne), kaszki mleczno-ryżowe
z owocami, kaszka mleczno-wielozbożowa wieloowocowa, produkty niskobiałkowe PKL,
markizy z nadzieniem
- różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : galaretki, kisiel,
budyń, drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do
zup, kostki rosołowe, grzyby suszone.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty,
ciastka kruche, paluszki słone (smakowe), cukierki, czekolada, wafelki, herbatniki w
czekoladzie.
- owoce tropikalne (CPV 03222110 -7) : banany, kiwi.
- owoce cytrusowe (CPV 03222200 – 5) : cytryny, mandarynki.
- owoce pestkowe (CPV 03222330 – 5) : nektarynki, arbuzy, winogrona.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu
cenowym zadania).
Artykuły (asortymenty) muszą posiadać etykiety.
Każda etykieta musi zawierać następujące dane :
- nazwę dostawcy – producenta, adres,
- dotyczące składników występujących w produkcie,
- nazwę produktu/nazwę odmiany i masę netto produktu,
- termin przydatności do spożycia lub datę produkcji z okresem przydatności do spożycia,
- warunki przechowywania,
- klasę jakości handlowej,
oraz inne informacje i oznaczenia wynikające z obowiązujących przepisów prawa.
Terminy dostaw :
Dostawy przedmiotu zamówienia (uzależnione od potrzeb Zamawiającego), realizowane
będą sukcesywnie, w terminach i zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego, w/g
poniższej częstotliwości :
- zadanie – jeden raz w każdym tygodniu, w dni robocze od
poniedziałku do piątku, w godz. 7ºº - 13ºº.
Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów
(asortymentów) przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb
Zamawiającego.
Dzień dostawy oraz jej zakres, wyznacza Zamawiający w składanym zamówieniu.
Dostawę w innym terminie i zakresie niż wyznaczony przez Zamawiającego oraz po
godz.:
- 13ºº
traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy. |