Sukcesywne dostawy w 2019 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów spożywczych.

Data publikacji 2018-12-27
Data zakończenia 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
Miejscowość Jędrzejów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664349-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy w 2019 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie,
artykułów spożywczych.

Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów spożywczych, o standardach jakościowych
które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane
identyfikacyjne artykułów (asortymentów) dostaw, zamieścił w formularzu cenowym
(załącznik Nr 2). Są to artykuły znormalizowane, które
muszą spełniać wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego,
prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, spełniać wymogi norm przyjętych
w odbiorze konsumenckim, wymogi zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP).
Dokładne nazwy artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, ich dane
identyfikacyjne, przewidywane ilości dostaw – Zamawiający określił w treści
załącznika Nr 2 do SIWZ (formularzu cenowym).
Zastosowanie przez Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące
się do standardów jakościowych, podyktowane jest zapewnieniem w odniesieniu do
artykułów spożywczych, ich wysokiej jakości (I klasy).


Maksymalne ilości artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia,
Zamawiający określił działając z należytą starannością) w formularzu cenowym (Zał.
Nr 2 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostosowania tych ilości
do swoich potrzeb (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych w wynagrodzeniu
umownym – do max. jego wartości wynikającej z umowy), bez prawa do roszczeń
z tego tytułu przez Wykonawcę.

Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów
(asortymentów) przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb
Zamawiającego.

Miejsce realizacji dostaw (Odbiorca) : Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów
135, 28 – 300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie

Zamawiający wymaga aby :
- dostawy wykonywane były transportem samochodowym Wykonawcy (na jego koszt),
spełniającym wymogi przepisów dotyczących transportu żywności,
- dostawy po dowiezieniu do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135,
28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, zostały niezwłocznie wniesione przez Wykonawcę
(na jego koszt) do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego,
- terminy dostaw spełniały wymogi zapisów pkt.3.4 SIWZ.
- etykiety artykułów (asortymentów) dostaw, uwzględniały wymogi zapisów pkt.3.3 SIWZ,
- ceny określone w ofercie Wykonawcy, uwzględniały wszystkie koszty i składniki jakie należy
zapłacić za przedmiot zamówienia, oraz żeby uwzględniały w/w wymogi Zamawiającego,

Ponadto :
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych
kodeksem cywilnym, oraz postanowieniami zawartymi w treści postanowień umowy,
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec
Zamawiającego.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako
staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń
niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę
(w tym również podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy następującego zadania :

a) zadanie – dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana.

- olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny.
- oliwa z oliwek (CPV 15411110-6) : oliwa z oliwek.
- pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa
przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola „Jaś”.
- cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek
granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa
warzywna do potraw, lubczyk suszony, pieprz, kwasek cytrynowy, aromaty do ciast,
ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe.
- produkty dietetyczne (CPV 15882000-4) : chrupki kukurydziane bezglutenowe
(naturalne i smakowe), kaszki ryżowo-owocowe (bezmleczne), kaszki mleczno-ryżowe
z owocami, kaszka mleczno-wielozbożowa wieloowocowa, produkty niskobiałkowe PKL,
markizy z nadzieniem
- różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : galaretki, kisiel,
budyń, drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do
zup, kostki rosołowe, grzyby suszone.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty,
ciastka kruche, paluszki słone (smakowe), cukierki, czekolada, wafelki, herbatniki w
czekoladzie.
- owoce tropikalne (CPV 03222110 -7) : banany, kiwi.
- owoce cytrusowe (CPV 03222200 – 5) : cytryny, mandarynki.
- owoce pestkowe (CPV 03222330 – 5) : nektarynki, arbuzy, winogrona.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu
cenowym zadania).

Artykuły (asortymenty) muszą posiadać etykiety.
Każda etykieta musi zawierać następujące dane :
- nazwę dostawcy – producenta, adres,
- dotyczące składników występujących w produkcie,
- nazwę produktu/nazwę odmiany i masę netto produktu,
- termin przydatności do spożycia lub datę produkcji z okresem przydatności do spożycia,
- warunki przechowywania,
- klasę jakości handlowej,
oraz inne informacje i oznaczenia wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

Terminy dostaw :
Dostawy przedmiotu zamówienia (uzależnione od potrzeb Zamawiającego), realizowane
będą sukcesywnie, w terminach i zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego, w/g
poniższej częstotliwości :
- zadanie – jeden raz w każdym tygodniu, w dni robocze od
poniedziałku do piątku, w godz. 7ºº - 13ºº.
Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów
(asortymentów) przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb
Zamawiającego.
Dzień dostawy oraz jej zakres, wyznacza Zamawiający w składanym zamówieniu.
Dostawę w innym terminie i zakresie niż wyznaczony przez Zamawiającego oraz po
godz.:
- 13ºº
traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ad58fab-1f86-45d7-8b10-0cb10babfcb5
Biuletyn 664349-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
Regon 29116843200000
Zamawiajacy adres ulica Mnichów
Zamawiajacy adres numer domu 135
Zamawiajacy miejscowosc Jędrzejów
Zamawiajacy kod pocztowy 28300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 38-73-512
Zamawiajacy fax 41 38-73-512
Zamawiajacy email dpsmnichow@gmail.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatjedrzejow.pl (-jednostki organizacyjne powiatu, -dom pomocy społ.,-zamówienia publiczne,-dostawy)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy w 2019 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów spożywczych.
Numer referencyjny 2/PS/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy w 2019 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów spożywczych. Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów spożywczych, o standardach jakościowych które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane identyfikacyjne artykułów (asortymentów) dostaw, zamieścił w formularzu cenowym (załącznik Nr 2). Są to artykuły znormalizowane, które muszą spełniać wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego, prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, spełniać wymogi norm przyjętych w odbiorze konsumenckim, wymogi zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP). Dokładne nazwy artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, ich dane identyfikacyjne, przewidywane ilości dostaw – Zamawiający określił w treści załącznika Nr 2 do SIWZ (formularzu cenowym). Zastosowanie przez Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do standardów jakościowych, podyktowane jest zapewnieniem w odniesieniu do artykułów spożywczych, ich wysokiej jakości (I klasy). Maksymalne ilości artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, Zamawiający określił działając z należytą starannością) w formularzu cenowym (Zał. Nr 2 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostosowania tych ilości do swoich potrzeb (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych w wynagrodzeniu umownym – do max. jego wartości wynikającej z umowy), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Miejsce realizacji dostaw (Odbiorca) : Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28 – 300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie Zamawiający wymaga aby : - dostawy wykonywane były transportem samochodowym Wykonawcy (na jego koszt), spełniającym wymogi przepisów dotyczących transportu żywności, - dostawy po dowiezieniu do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, zostały niezwłocznie wniesione przez Wykonawcę (na jego koszt) do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, - terminy dostaw spełniały wymogi zapisów pkt.3.4 SIWZ. - etykiety artykułów (asortymentów) dostaw, uwzględniały wymogi zapisów pkt.3.3 SIWZ, - ceny określone w ofercie Wykonawcy, uwzględniały wszystkie koszty i składniki jakie należy zapłacić za przedmiot zamówienia, oraz żeby uwzględniały w/w wymogi Zamawiającego, Ponadto : - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym, oraz postanowieniami zawartymi w treści postanowień umowy, - Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia dotyczy następującego zadania : a) zadanie – dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna. - skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana. - olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny. - oliwa z oliwek (CPV 15411110-6) : oliwa z oliwek. - pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy. - owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola „Jaś”. - cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier puder, miód, syrop cukrowy. - makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony. - kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata. - przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, lubczyk suszony, pieprz, kwasek cytrynowy, aromaty do ciast, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe. - produkty dietetyczne (CPV 15882000-4) : chrupki kukurydziane bezglutenowe (naturalne i smakowe), kaszki ryżowo-owocowe (bezmleczne), kaszki mleczno-ryżowe z owocami, kaszka mleczno-wielozbożowa wieloowocowa, produkty niskobiałkowe PKL, markizy z nadzieniem - różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : galaretki, kisiel, budyń, drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki rosołowe, grzyby suszone. - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty, ciastka kruche, paluszki słone (smakowe), cukierki, czekolada, wafelki, herbatniki w czekoladzie. - owoce tropikalne (CPV 03222110 -7) : banany, kiwi. - owoce cytrusowe (CPV 03222200 – 5) : cytryny, mandarynki. - owoce pestkowe (CPV 03222330 – 5) : nektarynki, arbuzy, winogrona. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu cenowym zadania). Artykuły (asortymenty) muszą posiadać etykiety. Każda etykieta musi zawierać następujące dane : - nazwę dostawcy – producenta, adres, - dotyczące składników występujących w produkcie, - nazwę produktu/nazwę odmiany i masę netto produktu, - termin przydatności do spożycia lub datę produkcji z okresem przydatności do spożycia, - warunki przechowywania, - klasę jakości handlowej, oraz inne informacje i oznaczenia wynikające z obowiązujących przepisów prawa. Terminy dostaw : Dostawy przedmiotu zamówienia (uzależnione od potrzeb Zamawiającego), realizowane będą sukcesywnie, w terminach i zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego, w/g poniższej częstotliwości : - zadanie – jeden raz w każdym tygodniu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 7ºº - 13ºº. Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Dzień dostawy oraz jej zakres, wyznacza Zamawiający w składanym zamówieniu. Dostawę w innym terminie i zakresie niż wyznaczony przez Zamawiającego oraz po godz.: - 13ºº traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp, w zw. z art. 25 ustawy Pzp. Wskazany Wykonawca (którego oferta została najwyżej oceniona), składa na wezwanie Zamawiającego w/w dokument (aktualny na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) , w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania), oraz (o ile dotyczy w/w Wykonawcy) : - gdy wskazany w/w Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w/w dokument w/w Wykonawca składa również w odniesieniu do podmiotu udostępniającego zasoby. - gdy wskazany w/w Wykonawca, zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części przedmiotu zamówienia, a który to podwykonawca nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji w/ w Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w/w dokument w/w Wykonawca składa również w odniesieniu do podwykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony formularz oferty - w/g wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał. 2. Wypełniony (wypełnione) i wyliczone (wyliczony) we wszystkich wierszach i kolumnach formularz (formularze) cenowy (cenowe) – wg wzoru (wzorów) określonego (określonych) w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentów – oryginał. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawców występujących wspólnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. (Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)