GuidZP400 |
4c61a8e3-836e-471d-be5c-37afafe0c8c3
|
Biuletyn |
664753-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Psychiatrii i Neurologii
|
Regon |
28850900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02957
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 582 528
|
Zamawiajacy fax |
224 582 731
|
Zamawiajacy email |
marias@ipin.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ipin.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Naukowo Badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipin.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipin.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, osobiście, kurier
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa, wdrożenie i świadczenie usługi udostępniania Bazy Danych dla zasobów Digital Brain – cyfrowe zasoby Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/67/551/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa, wdrożenie i świadczenie usługi udostępniania Bazy Danych dla zasobów Digital Brain – cyfrowe zasoby Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
2. Szczegółowy opis i wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ , Treść załącznika nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) stanowić będzie integralną część umowy zawartej z wybranym Wykonawcą.
3. Realizacja zamówienia obejmuje:
3.1. wykonanie Etapu I – Analiza zgodnie ze wzorem umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ;
3.2. wykonanie Etapu II – Projekt Funkcjonalno-Techniczny zgodnie ze wzorem umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ;
3.3. wykonanie Etapu III – Implementacja zgodnie ze wzorem umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ;
3.4. wykonanie Etapu IV – Testy zgodnie ze wzorem umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ;
3.5. wykonanie Etapu V - Uruchomienie Wersji Beta Systemu zgodnie ze wzorem umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ;
3.6. wykonanie Etapu VI - Uruchomienie Wersji Produkcyjnej Systemu zgodnie ze wzorem umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ;
3.7. wykonanie Etapu VII - Polegającego na świadczeniu Usług utrzymania Wersji Produkcyjnej Systemu oraz świadczeniu usług Asysty i Serwisu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30211300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 800.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie:
1.1. co najmniej jedną usługę w zakresie wdrożenia systemu informatycznego zintegrowanego z minimum 10 innymi systemami informatycznymi, o wartości wdrożenia min. 800.000 zł brutto, dla co najmniej 200.000 jednoczesnych użytkowników, przy czym wdrożenie obejmowało system, który:
a. posiada moduł raportowy,
b. posiada moduł do importu danych
c. był przeznaczony do obsługi bazy danych (+metadanych) do 300TB.
1.2. co najmniej jedną usługę opracowania i wdrożenia systemu informatycznego zintegrowanego z innymi systemami informatycznymi, obsługującego klientów zewnętrznych, w którym stworzono bazę danych, repozytorium danych, aplikację webową, zintegrowanego z innymi systemami informatycznymi, dodatkowo zawierającego usługę:,
a. szyny danych,
b. audytu jakości danych,
c. wykonania graficznego interfejsu użytkownika po stronie bazy danych
d. utrzymania 24/7 (stałe wsparcie HelpDesk),
1.3. co najmniej jedna usługa opracowania i wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego, o wartości co najmniej 800 000 zł brutto (nie licząc sprzętu i infrastruktury), dostępnego w całości przez przeglądarkę internetowa i zawierającego funkcjonalności portalowe z wykorzystaniem technologii responsywnych. Zakres tego systemu obejmował co najmniej moduł bazodanowy, szynę danych ESB, model importu danych, moduł raportowo-sprawozdawczy, moduł wymiany dokumentów (workflow), moduł wielopoziomowej komunikacji między użytkownikami, moduł przetwarzania danych finansowych w powiązaniu z kontrahentami oraz moduł obsługi procesów biznesowych.
.1.4. co najmniej jedna usługa zaprojektowania i implementacji zintegrowanego systemu informatycznego, o wartości co najmniej 130 000 zł brutto (nie licząc sprzętu i infrastruktury), dostępnego w całości przez przeglądarkę internetową i zawierającego funkcjonalności portalowe z wykorzystaniem technologii responsywnych.. Zakres tego systemu obejmował co najmniej moduł bazodanowy związany przechowywaniem i przetwarzaniem danych medycznych (kolekcje danych pochodzące od pacjentów oraz próbki rozumiane jako dane dawców materiału), repozytorium tych danych zawiera import w postaci plików, moduł komunikacji z innymi systemami oraz mechanizm wyszukiwania pełno tekstowego typu SOLR lub równoważny. Usługa ta zrealizowana dla instytucji zajmującej się zbieraniem i obsługą próbek.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega, że zamówienie przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie doświadczenia określonego powyżej w pkt. 1.1, musi być zrealizowana w tej samej technologii co przedstawiona w ofercie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza różnicę w wersjach oprogramowania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie doświadczenia Wykonawcy mogą spełnić w następujący sposób – Wykonawcy mogą spełniać warunek wspólnie, przy czym w odniesieniu do co najmniej warunku 1.1 i 1.2. musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia:
2.1. Kierownik zespołu projektowego (min. 1 osoba), który:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierował pracami zespołu wdrażającego system, który:
aa) posiada moduł raportowy,
ab) posiada moduł do importu danych,
ac) był przeznaczony do obsługi bazy danych (+metadanych) do 300TB.
b) posiada ważny certyfikat PRINCE 2 Practitioner lub równoważny*
c) posiada min. 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik projektów.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca funkcję Kierownika zespołu projektowego była w dyspozycji Wykonawcy w okresie realizacji od Etapu I do Etapu III niniejszego zamówienia.
2.2. Architekt oprogramowania (min. 2 osoby), który:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział, jako architekt oprogramowania w:
aa) dwóch projektach wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego zintegrowanego z minimum 10 innymi systemami informatycznymi, dla co najmniej 200.000 jednoczesnych użytkowników systemu o wartości wdrożenia min. 800 000 zł brutto,
ab) jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu który obejmował szynę danych,. audyt jakości danych, wykonanie graficznego interfejsu użytkownika po stronie bazy danych, utrzymanie 24/7 (stałe wsparcie HelpDesk),
b )posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe jako architekt oprogramowania.
Warunek określony powyżej w lit. aa) musi spełnić jedna z dwóch wykazanych osób, pozostałe warunki musi spełnić każdy z Architektów oprogramowania.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna z dwóch osób pełniących funkcję Architekta oprogramowania była w dyspozycji Wykonawcy w okresie realizacji od Etapu II do Etapu VI niniejszego zamówienia.
2.3. Architekt systemów IT (min. 1 osoba), który:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział, jako architekt IT w dwóch projektach wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego zintegrowanego z minimum 10 innymi systemami informatycznymi, dla co najmniej 200.000 jednoczesnych użytkowników systemu o wartości wdrożenia min. 800 000 zł brutto,
b) posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe jako architekt systemów informatycznych.
2.4. Specjalista ds. wdrożenia (min. 2 osoby), który:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w:
aa) dwóch projektach wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego zintegrowanego z minimum 10 innymi systemami informatycznymi, dla co najmniej 200 000 jednoczesnych użytkowników systemu o wartości wdrożenia min. 800 000 zł brutto,
ab) jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu który obejmował szynę danych,. audyt jakości danych, wykonanie graficznego interfejsu użytkownika po stronie bazy danych, utrzymanie 24/7 (stałe wsparcie HelpDesk),
b) posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe we wdrażaniu systemów informatycznych.
UWAGA: warunek określony powyżej w lit. aa) musi spełnić jedna z dwóch wykazanych osób, pozostałe warunki musi spełnić każdy ze Specjalistów ds. wdrożenia.
2.5. Analityk biznesowy (min. 1 osoba), który:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział, jako analityk biznesowy w dwóch projektach wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego zintegrowanego z minimum 10 innymi systemami informatycznymi, dla co najmniej 200 000 jednoczesnych użytkowników systemu o wartości wdrożenia min. 800 000 zł brutto,
b) posiada 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu analiz biznesowych lub systemowych.
2.6. Specjalista ds. bezpieczeństwa ICT (min. 1 osoba), który:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert odpowiadał za projektowanie lub utrzymanie systemów bezpieczeństwa w dwóch projektach wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego o wartości wdrożenia min. 800 000 zł brutto,
b) posiada aktualny certyfikat CISA, CISSP lub równoważny *,
c) posiada 3-letnie doświadczenie zawodowe jako specjalista ds. bezpieczeństwa.
* Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatu analogicznego, co do zakresu wskazanego certyfikatu, co jest rozumiane jako:
a) analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat,
b) analogiczny stopień poziomu kompetencji,
c) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu,
d) analogiczny okres i zakres szkolenia, jeśli uzyskanie certyfikatu uzależnione jest od odbycia szkolenia,
e) potwierdzenie certyfikatu egzaminem, jeśli uzyskanie certyfikatu wymaga złożenia egzaminu.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca wykazał jedną osobę w więcej niż jednej roli.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek w zakresie osób mogą spełnić w następujący sposób – Wykonawcy mogą spełnić warunek wspólnie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załączonego do SIWZ wzoru wykazu osób.
4. kopię polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 800.000,00 zł
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium w kwocie:
24. 000,00. zł
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik do siwz
|
IV 4 14 |
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisywania, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie stanowiącej 5% ceny brutto podanej w jego ofercie.
|
IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.;
administratorem danych osobowych jest Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, ul. Sobieskiego 9
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Instytucie Psychiatrii i Neurologii: email: iod@ipin.edu.pl
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio związanych z postępowaniem jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługują Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|