GuidZP400 |
361d6d0c-de26-4592-ae17-eb988ea5aec8
|
Biuletyn |
663804-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
|
Regon |
45120274000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 155 953
|
Zamawiajacy fax |
862 156 601
|
Zamawiajacy email |
emichalak@pwsip.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pwsip.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsip.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsip.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty skłąda się pod rygorem niewazności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dosatwa sprzętu komputerowego i multimedilanego do Centrum Symulacji Medycznej
|
Numer referencyjny |
KZp.2730.25.18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego według poniższego podziału:
1.1 Zadanie nr 1 – Zestaw prezentacyjny i komunikacyjny do Sali ALS BLS
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu prezentacyjnego i komunikacyjnego do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.2 Zadanie nr 2 – System audio – wideo do Sali ALS BLS
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audio wideo do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.3 Zadanie nr 3 – Zestaw wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.4 Zadanie nr 4 - Zestaw wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.5 Zadanie nr 5 - System audio – video Sali egzaminów OSCE
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio – video do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.6 Zadanie nr 6 - Komputer przenośny typu laptop
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego typu laptop do Centrum Symulacji Medycznej w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.7 Zadanie nr 7 - Urządzenie wielofunkcyjne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.8 Zadanie nr 8 - Stanowisko komputerowe do Sali egzaminów OSCE
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska komputerowego do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.9 Zadanie nr 9 - Projektor multimedialny
Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.10 Zadanie nr 10 - Ekran projekcyjny
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranu projekcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.11 Zadanie nr 11 – Serwer do obsługi egzaminu OSCE
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do obsługi egzaminu OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.12 Zadanie nr 12 – System audio-video do sali umiejętności pielęgniarskich
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio-video do Sali umiejętności pielęgniarskich Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 12 załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
3. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych
i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
5. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Katalogi producenta lub prospektów lub folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. na temat oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 2.1 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 2.2 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 2.3 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). 2.4 wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, 2.5 wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, 3. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw prezentacyjny i komunikacyjny do Sali ALS BLS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu prezentacyjnego i komunikacyjnego do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
System audio – wideo do Sali ALS BLS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32330000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audio wideo do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
System audio – video Sali egzaminów OSCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32330000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio – video do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny typu laptop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego typu laptop do Centrum Symulacji Medycznej w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Stanowisko komputerowe do Sali egzaminów OSCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska komputerowego do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Projektor multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652120-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Ekran projekcyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38653400-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranu projekcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Serwer do obsługi egzaminu OSCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48821000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do obsługi egzaminu OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
System audio-video do sali umiejętności pielęgniarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32330000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio-video do Sali umiejętności pielęgniarskich Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 12 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| |