Sukcesywna dostawa klamek, gwoździ, zawiasów, kołków, samozamykaczy, wkrętów, drzwiczek kominowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664548-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa klamek, gwoździ, zawiasów, kołków, samozamykaczy, wkrętów, drzwiczek kominowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z wykazem materiałów przeznaczonych do zakupu w 2019 roku stanowiącym załącznik nr 1a do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82114b4d-c577-4175-a5cb-617b3cb9306d
Biuletyn 664548-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
Regon 79814000000
Zamawiajacy adres ulica Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 673 514 777
Zamawiajacy fax 673 514 804
Zamawiajacy email mzgm.pila@interia.pl
Adres strony url mzgm.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia mzgm.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja mzgm.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła, sekretariat pok. 501, V piętro
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa klamek, gwoździ, zawiasów, kołków, samozamykaczy, wkrętów, drzwiczek kominowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
Numer referencyjny znak spr. 2018/PN/16
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa klamek, gwoździ, zawiasów, kołków, samozamykaczy, wkrętów, drzwiczek kominowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z wykazem materiałów przeznaczonych do zakupu w 2019 roku stanowiącym załącznik nr 1a do siwz.
Cpv glowny przedmiot 44500000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt 12-22 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy składane razem z ofertą – według załacznika nr 3 do siwz. 2) oświadczenia o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 – według załącznika nr 4 do siwz UWAGA: zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy Pzp w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy składane razem z ofertą – według załacznika nr 2 do siwz
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz, 2) Wypełniony wykaz klamek, gwoździ, zawiasów, kołków, samozamykaczy, wkrętów, drzwiczek kominowych do zakupu w 2019 r. – załącznik nr 1a do siwz, 3) Parafowany wzór umowy – załącznik nr 6 do siwz, 4) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres i termin – w tym przypadku zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku vat w odniesieniu do wynagrodzenia ( w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto) b) zamiany danych podmiotowych po stronie Wykonawcy, tzn. W wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian umowy w myśl art. 144 ust. 1e ustawy Pzp c) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom,
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności faktur
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)