GuidZP400 |
6566331d-af14-4e65-8506-675135b39dbd
|
Biuletyn |
535516-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy w Wydminach
|
Regon |
54090800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42370
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wydminy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
87 421 00 83
|
Zamawiajacy fax |
87 421 00 83
|
Zamawiajacy email |
m.choroszewska@ug-wydminy.pl
|
Adres strony url |
http://bipwydminy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Morski i Rybacki
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bipwydminy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bipwydminy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż oświetlenia ledowego zasilanego z paneli solarnych w ramach zadania pn: "Oświetlenie miejsc publicznych w Gminie Wydminy"
|
Numer referencyjny |
KK.271.30.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i robotami towarzyszącymi oświetlenia ledowego zasilanego panelami solarnymi w ramach zadania pn: „Oświetlenia miejsc publicznych w Gminie Wydminy”.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Dostawę i montaż lamp solarnych z podwójnym źródłem światła 2x8W w ilości 16 szt., montowanych na działkach nr. 716, 718, 719 oraz na działce nr 706 (zał. Nr 12 do SIWZ).
Parametry:
• Lampa dwuramienna z dwoma oprawami kulistymi,
• Wysokość słupa – 5m,
• Źródło światła – 2 żarówki LED 8W,
• Strumień świetlny – 1400 lm,
• Moc paneli – 200W,
• Typ akumulatora – żelowy,
• Pojemność akumulatora – 100 Ah,
• Sposób włączania – czujnik zmierzchowy.
2. Dostawę i montaż oświetlenia punktowego w ilości 2 szt. Zasilanego z panela solarnego, montowanych w gruncie na działkach nr 706 i 720/2 ( zał. Nr 12 do SIWZ).
Parametry:
• Moc panela – 300W,
• System wyposażony w układ z magazynowaniem energii ( ładowarka + akumulator), akumulator żelowy o pojemności 100Ah,
• Oprawy ledowe z obudową IP68, moc 40 Vat każda,
• Wykonanie fundamentu pod oprawy wraz z ich obróbką estetyczną, tj. utwardzenie wokół ozdobną płytką chodnikową (wzór do uzgodnienia na etapie realizacji).
3. Dostawę i montaż oświetlenia liniowego ledowego o długości około 2 x 100 mb zasilanego z 2 x baterii solarno – hybrydowych (wiatrak), montowanych na słupach na działkach nr 558/10 i 556/1 ( zał. nr 12 do SIWZ)
• Moc paneli – 300 W każdy,
• Oświetlenie wyposażone w układ z magazynowaniem energii ( ładowarka + akumulator), akumulator żelowy o pojemności 100 Ah,
• Oświetlenie: wąż ledowy w osłonie silikonowej ułożony w korytku oświetleniowym odpornym na promieniowanie UV.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie, w celu wykonania zamówienia przynajmniej:
1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia oraz ta osoba będzie posiadała doświadczenie w kierowaniu robotami na co najmniej 1 robocie polegającej na dostawie i montażu oświetlenia LED zasilanego z paneli solarnych (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7);
b) Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
1 kontraktu, na dostawę i montaż oświetlenia LED zasilanego z paneli solarnych w ramach jednego kontraktu (Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8);
c) Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a ) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Załącznik nr 8 do SIWZ).
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wymienione w Wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca wpisuje jedynie takie zamówienie do Wykazu.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 11 Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystego opakowania np. koperty, folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na Zakończenie dostaw i montażu:
1) zmiany będące wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy;
2) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności i która nie pozwoli na prowadzenie montażu instalacji zgodnie ze sztuką budowlaną, o okres przestoju. Fakt ten musi być zgłoszony zamawiającemu i potwierdzony przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy,
3) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego,
4) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi
zostać zgłoszony zamawiającemu i zostać potwierdzony przez zamawiającego,
5) poleceń wydawanych przez zamawiającego mających wpływ na termin wykonania
lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy,
6) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac
z przyczyn niezależnych od wykonawcy.
3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia jest dopuszczalna w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
1) zmiany w zakresie doboru poszczególnych urządzeń wchodzących w skład zestawu fotowoltaicznego wynikające z błędów w dokumentacji technicznej przez uprawnione podmioty niemożliwej do stwierdzenia przy założeniu dochowania należytej staranności zamawiającego,
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami
nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu,
4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących
projektu,
5) w uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się, za
zgodą zamawiającego, możliwość wykonania prac w inny sposób niż określono to w
dokumentacji. Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego (zamiany na
materiały, urządzenia, sprzęt posiadające co najmniej takie parametry techniczne, jakościowe
i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty) i nie mogą prowadzić do
zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania prac, o której mowa
powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w
szczególności na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi
okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych opisie przedmiotu
zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
6) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na
zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
7) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów eksploatacji wykonanego
przedmiotu zamówienia,
8) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych czy technologicznych niż wskazane opisie przedmiotu zamówienia, w
sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub
wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
9) pozwolą osiągnąć obniżenie kosztów eksploatacji, lepsze parametry techniczne,
użytkowe, estetyczne od przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia,
10) są korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy i przyniosą korzystne skutki
w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
11) wykonanie tych prac będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego
z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami
wykonania przedmiotu umowy.
4.Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ;
2) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
3) zmiana obowiązującej stawki VAT;
4) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
5) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy.
6) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiany danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
8) Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
9) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|