GuidZP400 |
8ee5438a-9394-4358-984b-fcc29049209a
|
Biuletyn |
535645-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza w Opolu
|
Regon |
10080730000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szymona Koszyka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-720
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 474 31 91
|
Zamawiajacy fax |
77 474 31 91
|
Zamawiajacy email |
psp14opole@op.pl
|
Adres strony url |
http://www.sp14opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sp14opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sp14opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza w Opolu ul. Koszyka 21, pokój G3 (sekretariat) 45-720 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” – Zadanie Nr 1 Rozszerzenie oferty ośrodków wychowania przedszkolnego o zajęcia dodatkowe – wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie stwierdzonych deficytów – utworzenie Mobilnego Centrum Wsparcia Psychologiczno – Pedagogicznego.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – specyfikację techniczną – zawiera załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna).
Wykaz przedszkoli stanowi załącznik nr 2 do siwz.
Zamawiający podzielił postępowanie na 2 zadania:
Zadanie 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw miękkich kształtek rehabilitacyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 32 zestawów miękkich kształtek rehabilitacyjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
Zadanie 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw składający się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 zestawów składających się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
Wymagania dotyczące obu zadań:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Ośrodków Wychowania Przedszkolnego (OWP) Miasta Opola i pozostałych gmin Aglomeracji Opolskiej wg rozdzielnika, zgodnie z wykazem teleadresowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz.
2. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do OWP (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany i kompletny.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz deklaracje CE, które to dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: http://www.sp14opole.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna), załącznik nr 2 do siwz – wykaz przedszkoli oraz wzór umowy.
Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części
w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność.
Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dla zadania nr 1 i zadania nr 2 - do 21 dni od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów – (art. 26 ust. 2 Prawa):
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa;
Zamawiający samodzielnie pobierze ww. dokument, jeśli będzie można go uzyskać z ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5 a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokument o których mowa w pkt. 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w pkt 6, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego.
Dokumenty powinny być wystawione w terminie jak powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
10. Dopuszcza się istotną zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art. 144 Prawa oraz w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy*,
b) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron,
c) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany wartości umowy, o której mowa w § 4 ust 1 umowy,
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
*Siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.
Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem danych osobowych jest Violetta Malska, ul. Koszyka 21, 45-720 Opole,
tel. +48 774743191, fax +48 774743191;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 14 w Opolu jest Agnieszka Halupczok adres e-mail: iod@sp14opole.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw miękkich kształtek rehabilitacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji do 21 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” – Zadanie Nr 1 Rozszerzenie oferty ośrodków wychowania przedszkolnego o zajęcia dodatkowe – wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie stwierdzonych deficytów – utworzenie Mobilnego Centrum Wsparcia Psychologiczno – Pedagogicznego.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – specyfikację techniczną – zawiera załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna).
Wykaz przedszkoli stanowi załącznik nr 2 do siwz.
Zamawiający podzielił postępowanie na 2 zadania:
Zadanie 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw miękkich kształtek rehabilitacyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 32 zestawów miękkich kształtek rehabilitacyjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
Wymagania dotyczące obu zadań:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Ośrodków Wychowania Przedszkolnego (OWP) Miasta Opola i pozostałych gmin Aglomeracji Opolskiej wg rozdzielnika, zgodnie z wykazem teleadresowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz.
2. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do OWP (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany i kompletny.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz deklaracje CE, które to dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: http://www.sp14opole.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna), załącznik nr 2 do siwz – wykaz przedszkoli oraz wzór umowy.
Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części
w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność.
Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw składający się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia do 21 dni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” – Zadanie Nr 1 Rozszerzenie oferty ośrodków wychowania przedszkolnego o zajęcia dodatkowe – wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie stwierdzonych deficytów – utworzenie Mobilnego Centrum Wsparcia Psychologiczno – Pedagogicznego.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – specyfikację techniczną – zawiera załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna).
Wykaz przedszkoli stanowi załącznik nr 2 do siwz.
Zamawiający podzielił postępowanie na 2 zadania:
Zadanie 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw składający się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 zestawów składających się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
Wymagania dotyczące obu zadań:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Ośrodków Wychowania Przedszkolnego (OWP) Miasta Opola i pozostałych gmin Aglomeracji Opolskiej wg rozdzielnika, zgodnie z wykazem teleadresowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz.
2. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do OWP (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany i kompletny.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz deklaracje CE, które to dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: http://www.sp14opole.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna), załącznik nr 2 do siwz – wykaz przedszkoli oraz wzór umowy.
Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części
w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność.
Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
|
| |