Dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020

Data publikacji 2019-04-10
Data zakończenia 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535645-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” – Zadanie Nr 1 Rozszerzenie oferty ośrodków wychowania przedszkolnego o zajęcia dodatkowe – wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie stwierdzonych deficytów – utworzenie Mobilnego Centrum Wsparcia Psychologiczno – Pedagogicznego.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – specyfikację techniczną – zawiera załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna).
Wykaz przedszkoli stanowi załącznik nr 2 do siwz.

Zamawiający podzielił postępowanie na 2 zadania:
Zadanie 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw miękkich kształtek rehabilitacyjnych.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 32 zestawów miękkich kształtek rehabilitacyjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Zadanie 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw składający się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 zestawów składających się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Wymagania dotyczące obu zadań:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Ośrodków Wychowania Przedszkolnego (OWP) Miasta Opola i pozostałych gmin Aglomeracji Opolskiej wg rozdzielnika, zgodnie z wykazem teleadresowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz.
2. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do OWP (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany i kompletny.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz deklaracje CE, które to dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.


Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: http://www.sp14opole.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna), załącznik nr 2 do siwz – wykaz przedszkoli oraz wzór umowy.

Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części
w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność.
Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ee5438a-9394-4358-984b-fcc29049209a
Biuletyn 535645-N-2019
Zamawiajacy nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza w Opolu
Regon 10080730000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szymona Koszyka
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 474 31 91
Zamawiajacy fax 77 474 31 91
Zamawiajacy email psp14opole@op.pl
Adres strony url http://www.sp14opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sp14opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sp14opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 im. Adama Mickiewicza w Opolu ul. Koszyka 21, pokój G3 (sekretariat) 45-720 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” – Zadanie Nr 1 Rozszerzenie oferty ośrodków wychowania przedszkolnego o zajęcia dodatkowe – wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie stwierdzonych deficytów – utworzenie Mobilnego Centrum Wsparcia Psychologiczno – Pedagogicznego. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – specyfikację techniczną – zawiera załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna). Wykaz przedszkoli stanowi załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający podzielił postępowanie na 2 zadania: Zadanie 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw miękkich kształtek rehabilitacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 32 zestawów miękkich kształtek rehabilitacyjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Zadanie 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw składający się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 zestawów składających się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Wymagania dotyczące obu zadań: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Ośrodków Wychowania Przedszkolnego (OWP) Miasta Opola i pozostałych gmin Aglomeracji Opolskiej wg rozdzielnika, zgodnie z wykazem teleadresowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do OWP (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę. 3. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany i kompletny. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz deklaracje CE, które to dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: http://www.sp14opole.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna), załącznik nr 2 do siwz – wykaz przedszkoli oraz wzór umowy. Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dla zadania nr 1 i zadania nr 2 - do 21 dni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów – (art. 26 ust. 2 Prawa): a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa; Zamawiający samodzielnie pobierze ww. dokument, jeśli będzie można go uzyskać z ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5 a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokument o których mowa w pkt. 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w pkt 6, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokumenty powinny być wystawione w terminie jak powyżej.
Inne dokumenty niewymienione 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 10. Dopuszcza się istotną zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art. 144 Prawa oraz w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy*, b) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron, c) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany wartości umowy, o której mowa w § 4 ust 1 umowy, d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. *Siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem danych osobowych jest Violetta Malska, ul. Koszyka 21, 45-720 Opole, tel. +48 774743191, fax +48 774743191; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 14 w Opolu jest Agnieszka Halupczok adres e-mail: iod@sp14opole.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 2. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw miękkich kształtek rehabilitacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji do 21 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” – Zadanie Nr 1 Rozszerzenie oferty ośrodków wychowania przedszkolnego o zajęcia dodatkowe – wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie stwierdzonych deficytów – utworzenie Mobilnego Centrum Wsparcia Psychologiczno – Pedagogicznego. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – specyfikację techniczną – zawiera załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna). Wykaz przedszkoli stanowi załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający podzielił postępowanie na 2 zadania: Zadanie 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw miękkich kształtek rehabilitacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 32 zestawów miękkich kształtek rehabilitacyjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Wymagania dotyczące obu zadań: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Ośrodków Wychowania Przedszkolnego (OWP) Miasta Opola i pozostałych gmin Aglomeracji Opolskiej wg rozdzielnika, zgodnie z wykazem teleadresowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do OWP (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę. 3. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany i kompletny. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz deklaracje CE, które to dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: http://www.sp14opole.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna), załącznik nr 2 do siwz – wykaz przedszkoli oraz wzór umowy. Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw składający się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia do 21 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem pomocy dydaktycznych z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu: „Przedszkole dla wszystkich przyjazne – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w przedszkolach 15 gmin należących do Aglomeracji Opolskiej” – Zadanie Nr 1 Rozszerzenie oferty ośrodków wychowania przedszkolnego o zajęcia dodatkowe – wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie stwierdzonych deficytów – utworzenie Mobilnego Centrum Wsparcia Psychologiczno – Pedagogicznego. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – specyfikację techniczną – zawiera załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna). Wykaz przedszkoli stanowi załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający podzielił postępowanie na 2 zadania: Zadanie 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych – zestaw składający się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 zestawów składających się z materaca, liny, gier i ścieżki zdrowia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Wymagania dotyczące obu zadań: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Ośrodków Wychowania Przedszkolnego (OWP) Miasta Opola i pozostałych gmin Aglomeracji Opolskiej wg rozdzielnika, zgodnie z wykazem teleadresowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia przedmiotu zamówienia w trakcie dostawy do OWP (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę. 3. Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany i kompletny. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz deklaracje CE, które to dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: http://www.sp14opole.pl w formie plików do pobrania: załącznik nr 1 do siwz (wykaz – specyfikacja techniczna), załącznik nr 2 do siwz – wykaz przedszkoli oraz wzór umowy. Wszystkie wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniem równoważnym, które przedstawiają przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)