GuidZP400 |
276ed786-1e2a-46a6-99d4-37935bc0e0b4
|
Biuletyn |
561324-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Legnicy
|
Regon |
39064725100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Słowiański
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
767 212 100
|
Zamawiajacy fax |
767 212 115
|
Zamawiajacy email |
im@legnica.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.um.bip.legnica.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy - rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty pisemne do siedziby Zamawiającego , Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego , Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór Wykonawcy dostaw wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu” – sześć części
|
Numer referencyjny |
IM.RZP.271.6.1.306.17.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Wykonawca ma prawo złożć oferte na wszystkie części - sześć części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
sześć części
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia obiektu przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w sprzęt meblowego i komputerowy w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu” – sześć części:
- część nr 1 - dostawa wyposażenia - meble
- część nr 2 - dostawa wyposażenia - sprzęt i urządzenia komputerowe
- część nr 3 - dostawa wyposażenia - sprzęt AGD
- część nr 4 - dostawa wyposażenia – sprzęt RTV, nagłośnienia, zegary
- część nr 5 - dostawa wyposażenia - pomoce dydaktyczne i sprzęt ruchowo-rekreacyjny
- część nr 6 – dostawa wyposażenia – sprzęt porządkowy, wyposażenie WC, łazienek
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4a), 4b), 4c), 4d) , 4e) i 4f) „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia OPZ” do "Instrukcji dla Wykonawców"-Rozdział 2 siwz odpowiednio dla części nr 1, nr 2 , nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6 i Dokumentacja –Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/li dostawy związane z przedmiotem zamówienia tj.:
a) dla części nr 1 – minimum 2 dostawy sprzętu meblowego o wartości min. 50.000,- zł brutto – każda dostawa;
b) dla części nr 2 - minimum 2 dostawy wraz z montażem sprzętu komputerowego o wartości min. 40 000,00 zł brutto - każda dostawa;
c) dla części nr 4 - minimum 2 dostawy sprzętu RTV o wartości min. 20.000,00 zł brutto - każda dostawa;
- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Ocena warunku według:
- oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz oraz
- załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca załączy do oferty referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane potwierdzające, że wykonał lub wykonuje dostawę wyposażenia meblowego i komputerowego jak wyżej o wartości odpowiadającej wartości dla kilku części to Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego przez Wykonawcę dla wskazanych przez Wykonawcę tych części.
Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A. 1. „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz;
4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz;
5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę,
6) Wypełniony i podpisany wzór umowy dla części, na którą Wykonawca składa ofertę-RozdziałNr 3 siwz;
7) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj.
a) dla części nr 1 – minimum 2 dostawy sprzętu meblowego o wartości min. 50.000,- zł brutto – każda dostawa;
b) dla części nr 2 - minimum 2 dostawy wraz z montażem sprzętu komputerowego o wartości min. 40 000,00 zł brutto - każda dostawa;
c) dla części nr 4 - minimum 2 dostawy sprzętu RTV o wartości min. 20.000,00 zł brutto - każda dostawa;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
8) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki: 4a), 4b), 4c), 4d) , 4e) i 4f) do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz- odpowiednio dla części nr 1, nr 2 , nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6;
9) „Wykaz cen/formularz cenowy” – załączniki: 5a), 5b), 5c), 5d) , 5e) i 5f) do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz - odpowiednio dla części nr 1, nr 2 , nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6; wypełnić dla części, na które Wykonawca składa ofertę;
10) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu - załączniki: nr 6a) dla części nr 1, 3, 4, 5 i 6 i 6b) dla części nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz; wypełnić dla części, na które Wykonawca składa ofertę,
11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - załączniki: nr 7a) dla części nr 1, 3, 4, 5 i 6 i 7b) dla części nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz; wypełnić dla części, na które Wykonawca składa ofertę;
12) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz;
13) Oświadczenie Wykonawcy –wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- załącznik nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz dla poszczególnych części nr 1,2, 3,4,5 i 6, na które Wykonawca składa ofertę.
14) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi,
W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka lub na wszystkie części- załączniki nr 1, 2, 6a) lub 6b), 7a) lub 7b), 8, 9 i 10 składa jednokrotnie.
W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - do siedziby Zamawiającego – Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, pokój nr 26, oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części
Wymagania dotyczące wadium:
1. Wadium w wysokości:
- dla części nr 1 - 1.900,- PLN - jeden tysiąc dziewięćset złotych
- dla części nr 2 - 1.700,- PLN - jeden tysiąc siedemset złotych
- dla części nr 3 - 200,- PLN - dwieście złotych
- dla części nr 4 - 650,- PLN - sześćset pięćdziesiąt złotych
- dla części nr 5 - 500,- PLN - pięćset złotych
- dla części nr 6 - 160,- PLN - sto sześćdziesiąt złotych
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część-zadanie, na którą składa ofertę. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości 5.110,- PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz numery części, na które wnoszone jest wadium.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami załączników nr 7a) dla części nr 1, 3, 4, 5 i 6 i 7b) dla części nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.
|
IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia - meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4a), „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia OPZ” do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz i dokumentacja –Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia obiektu przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w sprzęt meblowy: np. szafy ubraniowe, ławki szatniowe bez oparcia, biurka , krzesła obrotowe, taborety, fotele, regały z półkami, stoliki , regały wielofunkcyjne, szafki kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia - sprzęt i urządzenia komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4b), „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia OPZ” do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz i dokumentacja –Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia obiektu przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w sprzęt i urządzenia komputerowe np. laptopy, komputery stacjonarne, monitory, myszy, klawiatury, monitory, oprogramowanie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia - sprzęt AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4c), „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia OPZ” do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz i dokumentacja –Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia obiektu przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w sprzęt AGD np. odkurzacz, czajniki elektryczne, chłodziarko-zamrażarka, zmywarka, okap kuchenny, zlew dwukomorowy, ekspres ciśnieniowy, toster, kuchenka mikrofalowa, robot kuchenny, zestawy garnków ze stali nierdzewnej, maszyna do szycia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia – sprzęt RTV, nagłośnienia, zegary
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4d), „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia OPZ” do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz i dokumentacja –Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia obiektu przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w sprzęt RTV, nagłośnienia, zegary np.: telefony komórkowe, projektory, telewizory, mikrofony bezprzewodowe, mikser estradowy, kolumna estradowa, aparat fotograficzny, radioodtwarzacze, zegary.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia - pomoce dydaktyczne i sprzęt ruchowo-rekreacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4e), „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia OPZ” do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz i dokumentacja –Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia obiektu przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w sprzęt - pomoce dydaktyczne i sprzęt ruchowo-rekreacyjny np. ławki do ćwiczeń, sztangi, rowery treningowe, bieżnia, tablice korkowe, tablice na magnesy, tablice ścieralne, książeczki edukacyjne, instrumenty: np. gitary, flety, tamburyny, kastaniety, pomoce dydaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia – sprzęt porządkowy, wyposażenie WC, łazienek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4f), „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia OPZ” do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz i dokumentacja –Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia obiektu przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej w sprzęt porządkowy, wyposażenie WC, łazienek np. zestawy do sprzątania, dozowniki mydła, lustra łazienkowe, pojemniki na papier toaletowy, apteczki, kosze na śmieci.
|
| |