sukcesywne dostawy artykułów rybnych oraz produktów tłuszczowych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie z podziałem na części.

Data publikacji 2019-06-18
Data zakończenia 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Koszalinie
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Margaryna i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562861-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152000000, 154310008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów rybnych oraz produktów tłuszczowych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie z podziałem na części.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ma zostać wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e8dd0aa-e1f8-4aa2-ac66-35a76af3503e
Biuletyn 562861-N-2019
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Koszalinie
Regon 59043800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 71
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 430 011
Zamawiajacy fax 943 430 019
Zamawiajacy email as_koszalin@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Areszt Śledczy w Koszalinie
Wspolne udzielanie zamowienia Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przygotowuje i przeprowadza w całości Areszt Śledczy w Koszalinie, upoważniony na podstawie złożonych przez pozostałe jednostki podległe OISW w Koszalinie pełnomocnictw. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających, określonych w załączniku nr 1 do umowy.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie przy ul. Młyńskiej 71 w sekretariacie lub przesłać na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy ul. Młyńska 71, 75-950 Koszalin
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywne dostawy artykułów rybnych oraz produktów tłuszczowych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie z podziałem na części.
Numer referencyjny DKW.2232.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 1 i 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów rybnych oraz produktów tłuszczowych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie z podziałem na części. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ma zostać wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające, zakresem określonym w opisie przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż:  dla części 1 – 50 000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);  dla części 2 – 70 000,00 zł każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca sporządza wykaz według wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do siwz.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 3. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży za wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); 3) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); 4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do siwz; 7) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające, zakresem określonym w opisie przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż:  dla części 1 – 50 000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);  dla części 2 – 70 000,00 zł każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca sporządza wykaz według wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do siwz.
IV 4 14 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy; b) zmiany danych teleadresowych; c) zmiana obowiązującej stawki VAT 2. W przypadku zmian stawek podatku VAT, cena może w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie, wyłącznie o różnicę pomiędzy stawką dotychczasową a stawką obowiązującą po zmianie. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów obowiązujących w tym zakresie.
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów rybnych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa produkty tłuszczowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15431000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów tłuszczowych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)