GuidZP400 |
be16f49f-d263-4e36-8734-df626aa5ba9c
|
Biuletyn |
562553-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
|
Regon |
00030434900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bochnia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48146153233
|
Zamawiajacy fax |
+486153234
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
|
Adres strony url |
http://szpital-bochnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
jak w punkcie I.1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
|
Numer referencyjny |
DZ-271-1-27/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa materiałów medycznych (dalej jako Towar) - dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
II.4.1) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 - Materiały do sterylizacji I (papier, rękawy, torebki)
Pakiet nr 2 - Materiały do sterylizacji II (włóknina do ciężkich zestawów)
Pakiet nr 3 - Materiały do sterylizacji III ( testy, osłonki, etykiety)
Pakiet nr 4 - Materiały do sterylizacji IV ( wskaźniki)
Pakiet nr 5 - Materiały do EKG, KTG (papiery, żele)
Pakiet nr 6 - Zamknięty system do nawilżania
Pakiet nr 7 - Paski fluoresceinowe
Pakiet nr 8 - Olej do wiertarek chirurgicznych
Pakiet nr 9 - Jałowy żel do cewnikowania
Pakiet nr 10 - Zestawy chirurgiczne jednorazowe
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia.
II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Apteka).
II.9.3) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.
II.9.4) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub zmniejszenia przez siebie wartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) / -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%), poprzez odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.
II.9.5) Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.9.6) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności
III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.:
1) oświadczenie o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 2D)
2) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ tj. Katalog oferowanego wyrobu medycznego - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana którego pakietu dotyczy.
III.6.2) Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie:
a. nazwy Towaru,
b. sposobu konfekcjonowania,
c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów
d. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, wygaśnięcia rejestracji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ,
e. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d.
4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.
5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową.
6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.
7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową.
8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu.
10. Po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmiany Umowy, poprzez sporządzenie aneksu, w zakresie zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
11. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie Zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Materiały do sterylizacji I (papier, rękawy, torebki)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Papier krepowy - zielony I op. w arkuszach 500 15
2. Papier krepowy - zielony II op. w arkuszach 250 17
3. Papier krepowy - zielony III op. w arkuszach 250 44
4. Papier krepowy - zielony IV op. w arkuszach 250 2
5. Papier krepowy - zielony V op. w arkuszach 250 1
6. Papier krepowy - naprzemiennie pakowany op. w arkuszach 500 23
7. Włóknina niebieska I op. w arkuszach 250 4
8. Włóknina niebieska II op. w arkuszach 250 2
9. Włóknina niebieska III op. w arkuszach 250 23
10. Włóknina niebieska IV op. w arkuszach 250 10
11. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne I op. w sztukach 100 5
12. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne II op. w sztukach 100 1
13. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne III op. w sztukach 100 1
14. Rękaw papierowo-foliowy płaski I rol. w metrach 200 6
15. Rękaw papierowo-foliowy płaski II rol. w metrach 200 23
16. Rękaw papierowo-foliowy płaski III rol. w metrach 200 30
17. Rękaw papierowo-foliowy płaski IV rol. w metrach 200 36
18. Rękaw papierowo-foliowy płaski V rol. w metrach 200 13
19. Rękaw papierowo-foliowy płaski VI rol. w metrach 200 14
20. Rękaw papierowo-foliowy płaski VII rol. w metrach 200 7
21. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą I rol. w metrach 100 13
22. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą II rol. w metrach 100 22
23. Torebki posterylizacyjne I op. w sztukach 500 18
24. Torebki posterylizacyjne II op. w sztukach 250 12
25. Torebki posterylizacyjne III op. w sztukach 250 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Materiały do sterylizacji II (włóknina do ciężkich zestawów)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Włóknina ochronna do ciężkich zestawów: 120 x 120 cm op. w arkuszach 120 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Materiały do sterylizacji III ( testy, osłonki, etykiety)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji na suche gorące powietrze op. w sztukach 10 6
2. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną op. w sztukach 100 36
3. Etykieta podwójnie przylepna do opisywania zestawów narzędzi op. w sztukach 1000 17
4. Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej rolka - ilość etykiet 500 43
5. Gotowe testy sprawdzające skuteczność procesów mycia oraz efektywność działania detergentów w myjniach dezynfektorach i myjniach ultradźwiękowych. op. w sztukach 100 20
6. Koperta z nadrukiem do dokumentowania procesów mycia maszynowego op. w sztukach 100 7
7. Koperta z nadrukiem do dokumentowania procesów sterylizacji, op. w sztukach 100 6
8. Mazaki typu "MARKER" do opisu pakietów-różnych grubości szt. 1 80
9. Metkownica 3 rzędowa numeryczna kpl. 1 1
10. Osłonki przeźroczyste do narzędzi I op. w sztukach 1000 3
11. Osłonki przeźroczyste do narzędzi II op. w sztukach 1000 1
12. Osłonki przeźroczyste z winylu do drutów Kirschnera, trokarów op. w sztukach 100 1
13. Osłonki przeźroczyste z winylu do drutów Kirschnera, trokarów op. w sztukach 100 1
14. Pakiet testowy Bowie & Dick gotowy do użycia op. w sztukach 25 54
15. System monitorowania wsadu weryfikujący usunięcie powietrza, penetrację pary wodnej, poziomy ekspozycji oraz osiągnięcie głębokiej próżni niezbędnej do sterylizacji narzędzi rurowych. op. w sztukach 100 27
16. Szczotki do czyszczenia zestaw op. - zestaw 1 1
17. Taśma neutralna bez wskaźnika I rolka w metrach 50 50
18. Taśma neutralna bez wskaźnika II rolka w metrach 50 190
19. Taśma wskaźnikowa do suchego gorącego powietrza rolka w metrach 50 1
20. Taśma wskaźnikowa I rolka w metrach 50 52
21. Taśma wskaźnikowa II rolka w metrach 50 110
22. Test chemiczny do pary wodnej, op. w sztukach 500 150
23. Testy do kontroli zgrzewu op. w sztukach 250 4
24. Testy do myjni dezynfektorów op. w sztukach 200 13
25. Wskaźnik do sterylizacji parą wodną op. w sztukach 250 62
26. Wskaźnik do sterylizacji parą wodną samoprzylepny op. w sztukach 250 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Materiały do sterylizacji IV ( wskaźniki)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Wskaźnik biologiczny – ampułkowy do procesów sterylizacji parą wodną szybkiego odczytu op. w sztukach 100 6
2. Testy do myjni dezynfektorów op. w sztukach 200 1
3. Testy kontroli myjni ultradźwiękowych. op. w sztukach 100 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Materiały do EKG, KTG (papiery, żele)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (m/arkusze/g/ml) Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Papier do EKG Ascard 3 rolka w metrach 40 125
2. Papier do EKG Midicard rolka w metrach 25 90
3. Papier do EKG RA 4 B 56 Ascard 4 rolka w metrach 25 913
4. Papier do KTG HP op. w arkuszach 150 970
5. Papier do KTG Sonicaid Oxford op. w arkuszach 300 72
6. Papier do USG SONY UPP-84HG rolka w metrach 12,5 37
7. Papier termiczny do defibrylatora Lifepak I rolka w metrach 23 196
8. Papier termiczny do defibrylatora Lifepak II rolka w metrach 30 27
9. Papier termiczny do videoprintera Mitschubischi rolka w metrach 20 607
10. Pasta do przygotowania naskórka pod elektrody EKG op. w gramach 160 12
11. Żel do EKG op. w ml 250 96
12. Żel do USG op. w ml 500 1435
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Zamknięty system do nawilżania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (ml) Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Pojemniki jednorazowe z wodą sterylną op. w ml 500 768
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Paski fluoresceinowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (szt.) Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Paski fluoresceinowe do stosowania w okulistyce op. w sztukach 100 45
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Olej do wiertarek chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (ml) Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Olej do pielęgnacji narzędzi op. w ml 500 12
1. Naturalny olej myjący op. w ml 250 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Jałowy żel do cewnikowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (szt.) Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jałowy żel znieczulający I op. w sztukach ampułko-strzykawek 25 138
2. Jałowy żel znieczulający II op. w sztukach ampułko-strzykawek 25 139
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Zestawy chirurgiczne jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (szt./ zestaw) Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Nożyczki opatrunkowe jednorazowe op. w sztukach 1 160
2. Zestaw jednorazowy ambulatoryjny do zakładania szwów I op. - zestaw 1 90
3. Zestaw jednorazowy ambulatoryjny do zdejmowania szwów II op. - zestaw 1 324
|
| |