Dostawa i montaż tablic numerowych (porządkowych) na budynkach i garażach administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości.

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569983-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) demontaż starych tablic numerowych (porządkowych) na budynkach administrowanych przez Zamawiającego,
b) dostawa i montaż na budynkach administrowanych przez Zamawiającego panelowych, w maksymalnej ilości 1800 sztuk tablic numerowych (porządkowych) oraz tabliczek z nazwą zarządcy umieszczanych pod tablicami numerowymi wykonanych zgodnie z księgą standardów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) obowiązującą w Gdańsku (minimalna ilość tablic nie będzie mniejsza niż 50% ich maksymalnej liczby wskazanej przez Zamawiającego),
c) dostawa i montaż w maksymalnej ilości 700 sztuk tablic porządkowych na garażach administrowanych przez Zamawiającego.
2. Charakterystyka tablic:
a) numerowe i z nazwą zarządcy na budynkach mieszkalnych i użytkowych:
 płaskie o grubości ok. 1 mm,
 wykonane z blachy ocynkowanej,
 elementy mocujące jak płaskowniki, śruby, wkręty, nakrętki i podkładki ze stali ocynkowanej,
 liternictwo i inne elementy tablicy należy wykonać metodą druku solwentowego,
 czcionka: Arial Narrow CE, wielkość czcionki na tablicy zgodnie z SIM, sposób opisania - zgodnie z SIM,
 powierzchnia tła tablicy winna być wyklejona białą folią odblaskową,
 kolorystyka tablic dla poszczególnych dzielnic zgodnie z SIM,
 cała powierzchnia tablicy winna być końcowo zabezpieczona folią transparentną lub lakierem,
b) na garażach:
 płaskie o grubości ok. 1 mm,
 wymiary: 300 mm x 300 mm,
 wykonane z blachy ocynkowanej,
 posiadające otwory montażowe w każdym narożniku,
 kolor : tło tablicy białe, pasek z nazwą zarządcy według kolorystki zgodnej z Systemem Informacji Miejskiej (SIM) obowiązującym w Gdańsku dla poszczególnych dzielnic
 liternictwo i inne elementy tablicy należy wykonać metodą druku solwentowego,
 czcionka: Arial Narrow CE, liternictwo czarne, pogrubione - w przypadku nazwy: garaż/zespół garaży oraz nr garażu oraz białe -w przypadku nazwy zarządcy,
 powierzchnia tła tablicy winna być wyklejona białą folią odblaskową,
 cała powierzchnia tablicy winna być końcowo zabezpieczona folią transparentną lub lakierem,
 wysokość liter i cyfr dostosowana do ilości tekstu,
 tekst wypośrodkowany względem boków,
 dane zawarte na tablicy: nazwa – garaż/zespół garaży, numer garażu (jeżeli został wskazany), nazwa zarządcy.
3. Montaż tablic:
a) na budynkach
 tablice powinny być odsadzone od ściany na 2-2,5 cm,
 odległość między górna a dolna tablicą wynosi 10 mm,
 sposób mocowania – zgodnie z SIM,
 tablice należy umieszczać zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, w miejscu widocznym na ścianie frontowej budynku, najlepiej w rejonie wejścia głównego na wysokości ok. 2,5 m od progu budynku lub poziomu chodnika – w przypadku tablic umieszczanych poza rejonem wejścia głównego; tablice winne być zwrócone licem do ulicy, od której nadany został numer porządkowy.
b) na garażach:
 tablice należy umieszczać zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, w miejscu widocznym na froncie garażu lub w miejscu starych tablic.
4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) System Informacji Miejskiej w Gdańsku; Księga Standardów - załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Zdjęcia przykładowe starych tablic na budynkach - załącznik nr 1a do SIWZ,
c) Rysunek poglądowy tablic garażowych wraz ze zdjęciami ich umieszczenia - załącznik nr 1b do SIWZ,
5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorach umów odpowiednio dla Zadania 1 i dla Zadania 2 stanowiących załączniki do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 412f2da8-6892-446a-a0ef-927b90b5e27b
Biuletyn 569983-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Regon 19281776900000
Zamawiajacy adres ulica Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 74
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-254
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3201032, 3200220, 3023282,
Zamawiajacy fax 583 458 235
Zamawiajacy email nz@nieruchomoscigda.pl,
Adres strony url www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nieruchomoscigda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nieruchomoscigda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74- kancelaria pok. 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż tablic numerowych (porządkowych) na budynkach i garażach administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości.
Numer referencyjny 44/19/A
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) demontaż starych tablic numerowych (porządkowych) na budynkach administrowanych przez Zamawiającego, b) dostawa i montaż na budynkach administrowanych przez Zamawiającego panelowych, w maksymalnej ilości 1800 sztuk tablic numerowych (porządkowych) oraz tabliczek z nazwą zarządcy umieszczanych pod tablicami numerowymi wykonanych zgodnie z księgą standardów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) obowiązującą w Gdańsku (minimalna ilość tablic nie będzie mniejsza niż 50% ich maksymalnej liczby wskazanej przez Zamawiającego), c) dostawa i montaż w maksymalnej ilości 700 sztuk tablic porządkowych na garażach administrowanych przez Zamawiającego. 2. Charakterystyka tablic: a) numerowe i z nazwą zarządcy na budynkach mieszkalnych i użytkowych:  płaskie o grubości ok. 1 mm,  wykonane z blachy ocynkowanej,  elementy mocujące jak płaskowniki, śruby, wkręty, nakrętki i podkładki ze stali ocynkowanej,  liternictwo i inne elementy tablicy należy wykonać metodą druku solwentowego,  czcionka: Arial Narrow CE, wielkość czcionki na tablicy zgodnie z SIM, sposób opisania - zgodnie z SIM,  powierzchnia tła tablicy winna być wyklejona białą folią odblaskową,  kolorystyka tablic dla poszczególnych dzielnic zgodnie z SIM,  cała powierzchnia tablicy winna być końcowo zabezpieczona folią transparentną lub lakierem, b) na garażach:  płaskie o grubości ok. 1 mm,  wymiary: 300 mm x 300 mm,  wykonane z blachy ocynkowanej,  posiadające otwory montażowe w każdym narożniku,  kolor : tło tablicy białe, pasek z nazwą zarządcy według kolorystki zgodnej z Systemem Informacji Miejskiej (SIM) obowiązującym w Gdańsku dla poszczególnych dzielnic  liternictwo i inne elementy tablicy należy wykonać metodą druku solwentowego,  czcionka: Arial Narrow CE, liternictwo czarne, pogrubione - w przypadku nazwy: garaż/zespół garaży oraz nr garażu oraz białe -w przypadku nazwy zarządcy,  powierzchnia tła tablicy winna być wyklejona białą folią odblaskową,  cała powierzchnia tablicy winna być końcowo zabezpieczona folią transparentną lub lakierem,  wysokość liter i cyfr dostosowana do ilości tekstu,  tekst wypośrodkowany względem boków,  dane zawarte na tablicy: nazwa – garaż/zespół garaży, numer garażu (jeżeli został wskazany), nazwa zarządcy. 3. Montaż tablic: a) na budynkach  tablice powinny być odsadzone od ściany na 2-2,5 cm,  odległość między górna a dolna tablicą wynosi 10 mm,  sposób mocowania – zgodnie z SIM,  tablice należy umieszczać zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, w miejscu widocznym na ścianie frontowej budynku, najlepiej w rejonie wejścia głównego na wysokości ok. 2,5 m od progu budynku lub poziomu chodnika – w przypadku tablic umieszczanych poza rejonem wejścia głównego; tablice winne być zwrócone licem do ulicy, od której nadany został numer porządkowy. b) na garażach:  tablice należy umieszczać zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, w miejscu widocznym na froncie garażu lub w miejscu starych tablic. 4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) System Informacji Miejskiej w Gdańsku; Księga Standardów - załącznik nr 1 do SIWZ, b) Zdjęcia przykładowe starych tablic na budynkach - załącznik nr 1a do SIWZ, c) Rysunek poglądowy tablic garażowych wraz ze zdjęciami ich umieszczenia - załącznik nr 1b do SIWZ, 5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorach umów odpowiednio dla Zadania 1 i dla Zadania 2 stanowiących załączniki do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 143
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: Zadanie 1 - 143 dni od dnia podpisania umowy, Zadanie 2 - 103 dni od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert na zadanie 1 i zadanie 2 co najmniej 2 usługi polegające na dostawie wraz z montażem zewnętrznych tablic metalowych takich jak: tablice informacyjne, porządkowe, informacyjno-reklamowe, regulaminowe itp.) w ilości co najmniej 100 sztuk każda.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych usług powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą usługę, a drugi drugą, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony. Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia. Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie usług potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności ekonomicznej i /lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: - Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej i/lub zdolności zawodowej udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty sytuacji ekonomicznej i/lub zdolności zawodowej, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
Inne dokumenty niewymienione 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż:  Dla Zadania 1- 143 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca określi termin późniejszy niż 143 dni - jego oferta zostanie odrzucona,  Dla Zadania 2- 103 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca określi termin późniejszy niż 103 dni - jego oferta zostanie odrzucona. 5. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady. Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji i rękojmi poniżej 5 lat–jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. 6. Podać w złożonej ofercie na Zadanie 1 cenę jednostkową netto za 1 m2 tablicy. 7. Złożyć Formularz cenowy na Zadanie 2, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: • Zadanie 1 – 5 500,00 zł • Zadanie 2 – 1 000,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:  zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,  zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,  wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:  konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,  wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:  w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,  w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2. e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, f) zmniejszeniu może ulec ilość tablic na budynkach/na garażach jednak do ilości nie mniejszej niż 50% ich maksymalnej liczby wskazanej przez Zamawiającego, g) zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:  wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,  klęski żywiołowe,  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie usług objętych zamówieniem, h) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt g) termin może ulec odpowiedniemu przesunięciu o ilość dni występowania okoliczności, określonych w pkt g). i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:  proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:  w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:  zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,  zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,  zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,  polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 6 6 Punkty będą przyznawane według następujących zasad: 1. KRYTERIUM - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt. Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%. 2. KRYTERIUM - termin dostawy - waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt. Dla Zadania 1  do 100 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 20 pkt  od 101 do 107 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 17 pkt  od 108 do 114 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 14 pkt  od 115 do 121 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 11 pkt  od 122 do 128 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 8 pkt  od 129 do 135 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 5 pkt  od 136 do 142 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 2 pkt  143 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt (spełnienie warunku) Jeżeli wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 143 dni od dnia podpisania umowy jego oferta zostanie odrzucona. Dla Zadania 2  do 70 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 20 pkt  od 71 do 78 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 16 pkt  od 79 do 86 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 12 pkt  od 87 do 94 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 8 pkt  od 95 do 102 włącznie dni od dnia podpisania umowy - 4 pkt  103 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt (spełnienie warunku) Jeżeli wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 103 dni od dnia podpisania umowy – jego oferta zostanie odrzucona. Wykonawca ma obowiązek określenia ilości dni z dokładnością do pełnego dnia. W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty terminu dostawy dla wybranego Zadania, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dla zadania 1 i zadania 2) i przyzna Wykonawcy 0 pkt. 3. KRYTERIUM - okres udzielonej gwarancji- waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.  powyżej 120 miesięcy - 20 pkt  powyżej 105 do 120 miesięcy - 14 pkt  powyżej 90 do 105 miesięcy - 9 pkt  powyżej 75 do 90 miesięcy - 5 pkt  powyżej 60 do 75 miesięcy - 2 pkt  60 miesięcy - 0 pkt (spełnienie warunku) Jeżeli Wykonawca określi okres udzielonej gwarancji poniżej 60 miesięcy - jego oferta zostanie odrzucona. Wykonawca ma obowiązek określić okres udzielonej gwarancji z dokładnością wartości do pełnego miesiąca. W przypadku określenia wartości w niepełnych miesiącach, Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego miesiąca z zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym okresem udzielonej gwarancji. Tak określony okres gwarancji zostanie wpisany do umowy, jako okres udzielonej gwarancji. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu gwarancji dla wybranego Zadania, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.07.2019 r. godzina 10:30, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Daria Paprocka- Fabisiak stanowisko służbowe starszy inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż tablic numerowych (porządkowych) oraz tabliczek z nazwą zarządcy na budynkach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 143
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz demontaż starych tablic na budynkach administrowanych przez Zamawiającego panelowych, w maksymalnej ilości 1800 sztuk tablic numerowych (porządkowych) oraz tabliczek z nazwą zarządcy umieszczanych pod tablicami numerowymi wykonanych zgodnie z księgą standardów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) obowiązującą w Gdańsku (minimalna ilość tablic nie będzie mniejsza niż 50% ich maksymalnej liczby wskazanej przez Zamawiającego).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż tablic porządkowych na garażach z nazwą zarządcy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 103
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz demontaż starych tablic w maksymalnej ilości 700 sztuk tablic porządkowych na garażach administrowanych przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 0,20
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 0,20
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)