| GuidZP400 |
37790fa5-4975-4085-ae40-2d6df08f18b8
|
| Biuletyn |
574950-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
|
| Regon |
12080353600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Mogilska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-542
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 619 81 20, 619 81 21,
|
| Zamawiajacy fax |
12 619 81 22
|
| Zamawiajacy email |
izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl,
|
| Adres strony url |
http://bip.krakow.rdos.gov.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.krakow.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.krakow.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy złożyć pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
W siedzibie Zamawiającego pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, sekretariat ( pok. 912 )
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego – wykonanie kalendarza ściennego”, na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000
|
| Numer referencyjny |
OP-II.082. 3.30.2019.JSl/MBi
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, wydruk i dostawę 700 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych wiszących, na rok 2020 w orientacji pionowej lub poziomej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt umowy oraz załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
4480,21
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
30
|
| Informacje na temat katalogow |
Wykonawca wykona zamówienie w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Do oferty należy załączyć próbkę kalendarza ściennego trójdzielnego w wymiarach ( całkowite po rozłożeniu, w zależności od orientacji i projektu kalendarza ) dalej ,, próbek”:
a) Format dla orientacji pionowej, minimum:
- szerokość: 310 mm x wysokość 730 mm (wymiary nie mogą być mniejsze od podanych)
lub
b) Format dla orientacji poziomej, minimum:
- szerokość: 900 mm x wysokość 500 mm (wymiary nie mogą być mniejsze od podanych).
3. Niezłożenie próbki lub złożenie nieodpowiadającej wymaganiom SIWZ skutkować będzie przyznaniem jej 0 pkt. w kryterium oceny ofert- jakość.
4. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ ;
2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ -wzór umowy.
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków dopuszczalności zmiany umowy określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Istotna zmiana postanowień umowy w zakresie zmiany sposobu i terminów wykonania umowy, jest dopuszczalna gdy:
a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy;
b. zaistnieją okoliczności uniemożliwiające choćby częściowe wykonywanie umowy tj. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą Stron, następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze Stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy;
c. działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy,
d. w przypadku zaistnienia sytuacji powodujących niemożność realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
e. w przypadku konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej realizację umowy.
4. W przypadku, gdy w ocenie Wykonawcy zaistnieją okoliczności, o których mowa w ust. 2 uzasadniające zmianę umowy, będzie on zobowiązany do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż
w terminie 2 roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się
o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
6. W terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę
o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany wraz z uzasadnieniem.
7. Dopuszczalne są zmiany umowy ,o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy p.z.p.
8. W razie wątpliwości przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
danych teleadresowych,
danych rejestrowych,
zmiany redakcyjne umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 5 |
1
|
| IV 6 6 |
5. Otwarcie Ofert nastąpi w sali konferencyjnej w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, piętro VIII:
w dniu 26.07.2019 r. o godz. 10:45
|