GuidZP400 |
151d3557-d99e-4eb5-beca-872499736a13
|
Biuletyn |
633695-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
|
Regon |
73183800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Browarna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 29 31 039,
|
Zamawiajacy fax |
32 26 09 856
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sp.slawkow.pl,
|
Adres strony url |
sp.slawkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.sp.slawkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.sp.slawkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Baranowskiego,ul. Browarna 55, 41-260 Sławków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2020. Przedmiot będzie realizowany w 10 częściach. Wykaz asortymentu wraz z opisem zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ część 1-10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z innych przepisów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zaświadczenie o dopuszczeniu pojazdu ( pojazdów) do przewozu towaru ( towarów), na które Oferent składa ofertę wydane przez SANEPID.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz cenowy
2. Formularz ofertowy
3.Projekt umowy
4.Klauzula informacyjna
5. Zaświadczenie o dopuszczeniu pojazdu ( pojazdów) do przewozu towaru ( towarów ), na które Oferent składa ofertę wydane przez SANEPID.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy wskutek nieprzewidzianych na dzień ogłoszenia postępowania okoliczności:
- zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia.
Zmiana taka może nastąpić na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy.
Powyższe zmiany zostaną wprowadzone aneksem do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, produkty mięsne, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty głęboko mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Produkty owocowo-warzywne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Produkty z ziarna i skrobi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2019r. Poz. 1252 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
|
| |