Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634627-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60c9df13-7463-4aa8-b98d-b7d10bc7aea0
Biuletyn 634627-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny w Pile
Regon 12618200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rydygiera
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 106 207
Zamawiajacy fax (067) 212 40 85
Zamawiajacy email wszpila@pi.onet.pl
Adres strony url http://www.szpitalpila.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-pila.4bip.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-pila.4bip.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Numer referencyjny NZP.III-240/81/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; - sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, formularz cenowy – zawierający zakres oraz opis przedmiotu zamówienia - oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ; - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego świadectwa dopuszczającego do obrotu medycznego lub wpisu do rejestru wyrobów medycznych oraz udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego (zał. nr 6 do SIWZ), Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zmiany sposobu konfekcjonowania, b) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, c) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, d) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu Wykonawcy, e) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. g) zwiększenia o poniżej 10% kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy, h) okresowych obniżek cen produktów objętych Umową, w przypadku ustalenia cen promocyjnych przez producenta. 4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 5. Cena jednostkowa będzie stała przez okres 12 miesięcy. Po upływie tego okresu dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 6. Zmiana wynagrodzenia następuje na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie i szczegółowy sposób jego wyliczenia oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 na wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiana będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wejścia w życie zmian dotyczących przypadków określonych w ust. 5 powyżej, ze skutkiem od dnia wprowadzenia zmian. 7. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy; Zmawiający ma prawo odmówić zmiany wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy. 8. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 6 dotyczy jedynie niewykonanej części zamówienia.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Strzykawki i inny drobny sprzęt jednorazowego użytku (III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (III) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria CENA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAW
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CZAS WYMIANY TOWARU
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)