GuidZP400 |
6d154944-9e7c-4309-9482-2b1b0d290b82
|
Biuletyn |
635232-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
33000629200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. T. Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-581
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 34 88 147
|
Zamawiajacy fax |
94 34 88 103
|
Zamawiajacy email |
piotr@swk.med.pl
|
Adres strony url |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swk.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swk.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrenictm operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 litopada 2002 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisowa wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap, Enova i Planowanie Pracy
|
Numer referencyjny |
TP.382.139.2019 EK
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap, Enova i Planowanie Pracy.
2. Przedmiotem postępowania jest określenie warunków, na jakich Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim, zapewniając bieżącą eksploatację systemów informatycznych:
- Eskulap, firmy Nexus Polska Sp. z o.o. z siedzibą Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań,
- Enova, firmy Soneta Sp. z o.o. z siedzibą w siedzibą w Krakowie, ul. Wadowicka 8A, 30-415 Kraków,
- Planowanie Pracy, firmy Nexar z siedzibą w Dolsku, ul. Stanisława Taczaka 1, 63-140 Dolsk
znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca realizował będzie usługi serwisowe w postaci: usuwanie awarii, usuwanie błędów aplikacji, konsultacje, nadzór autorski, serwis motoru bazy danych, dostęp do aktualizacji systemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilości godzin serwisowych (wsparcia technicznego). Zamawiający przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin świadczenia usług serwisowych objętych ryczałtem. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć ilość godzin serwisowych do 700 godzin. Wykonawca winien w ofercie wskazać wysokość stawek wg których rozliczane będą wykonane usługi w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiającego obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
-
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
-
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 2 usługi serwisowe i wsparcie techniczne zintegrowanego systemu informatycznego Szpitala w części HIS (medycznej) oraz ERP (administracyjnej) o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda. W przypadku gdy wartość usługi zostanie wyrażona w innej walucie niż PLN, to zostanie ona przeliczona na PLN zgodnie z tabelą kursów walut obcych NBP obowiązującą w dniu ogłoszenia przetargu.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
-
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty:
Wykaz usług serwisowych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ;
3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmiany przywołanych w Umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów prawa bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu Umowy).
2. Dopuszcza się zmiany wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny.
3. Dopuszcza się zmiany stawki VAT wynikającej ze zmiany właściwych przepisów - w takim przypadku wartość miesięcznego zryczałtowanego wynagrodzenia netto zostanie powiększona o podatek VAT naliczony wg stawki obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „usługę serwisową wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap, Enova i Planowanie Pracy.
4) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|