Dostawa licencji dostępowych oprogramowania MS Exchange

Data publikacji 2019-12-11
Data zakończenia 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634975-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietu podstawowych licencji dostępowych do serwera poczty elektronicznej MS Exchange zapewniający (w zgodzie z wymaganiami licencyjnymi producenta) możliwość wykorzystania przez użytkowników funkcjonalności serwerów poczty elektronicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia
z prawem opcji w zakresie zakupu pakietu MS Exchange - MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2019 STANDARD DEVICE CALs MOLP GOV w ilości 650 sztuk (zwanym dalej: Prawem opcji).
1) Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji może nastąpić w okresie obowiązywania Umowy.
2) Zamawiający może skorzystać z Prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie stosowanie do własnych potrzeb.
3) Warunkiem każdorazowej realizacji Prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, odrębnego zamówienia.
4) Rozliczenie Wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT zgodnie ze złożoną ofertą, wystawionej najwcześniej z chwilą podpisania Protokołu odbioru ilościowego.
5) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać
w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e0a32ee-e365-4f90-bfb3-860846d3f96c
Biuletyn 634975-N-2019
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji dostępowych oprogramowania MS Exchange
Numer referencyjny ZP/3/XII/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietu podstawowych licencji dostępowych do serwera poczty elektronicznej MS Exchange zapewniający (w zgodzie z wymaganiami licencyjnymi producenta) możliwość wykorzystania przez użytkowników funkcjonalności serwerów poczty elektronicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia z prawem opcji w zakresie zakupu pakietu MS Exchange - MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2019 STANDARD DEVICE CALs MOLP GOV w ilości 650 sztuk (zwanym dalej: Prawem opcji). 1) Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji może nastąpić w okresie obowiązywania Umowy. 2) Zamawiający może skorzystać z Prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie stosowanie do własnych potrzeb. 3) Warunkiem każdorazowej realizacji Prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, odrębnego zamówienia. 4) Rozliczenie Wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT zgodnie ze złożoną ofertą, wystawionej najwcześniej z chwilą podpisania Protokołu odbioru ilościowego. 5) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 3
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 19.12.2019 r. do godz. 12:30 w wysokości: 5 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie: 1) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotu Umowy; 2) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub części przedmiotu Umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w OPZ; 3) w przypadku zakończenia wsparcia producenta Oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w OPZ; 4) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; 5) w przypadku, gdy wystąpiła uzasadniona konieczność zmiany sposobu albo terminu wykonania Umowy; 6) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT); 7) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami, normami, dyrektywami, standardami lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku.
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 93 ust. 1a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)