Modernizacja sieci teleinformatycznej w Urzędzie Miejskim w Mosinie

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Gmina Mosina
Miejscowość Mosina
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635657-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci teleinformatycznej w Urzędzie Miejskim w Mosinie. Ogólny zakres prac:
Montaż sieci teleinformatycznej kat. 6A oraz światłowodowej dla połączenia Głównego Punktu Dystrybucyjnego (GPD) z Pośrednim Punktem Dystrybucyjnym (PPD1 i PPD2) wraz z wydzieloną siecią elektryczną oraz gniazdami dodatkowymi nie objętymi systemem zasilania gwarantowanego, obejmującej budynek nr 1 Urzędu Miejskiego w Mosinie:
1) Ogólne rozlokowanie PEL (Punktów logicznych) oraz ich liczba zostały zobrazowane na załączonych planach.
2) Szczegółowe rozlokowanie PEL będzie podlegać indywidualnym ustaleniom na etapie opracowywania projektu technicznego.
3) Na potrzeby niniejszego zamówienia przyjęto PEL składający się:
a) z 4 ekranowanych gniazd RJ45 kat. 6A
b) z 1 dedykowanego gniazda elektrycznego typu 3x2P+Z/10A/230V DATA kodowanego mechanicznie kluczem dostępowym oraz 1 gniazda typu 1x2P+Z/10A/230V.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c3b5d92-d520-4306-9cee-cce19539d8a7
Biuletyn 635657-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Mosina
Regon 63125862600000
Zamawiajacy adres ulica Pl. 20 Października
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mosina
Zamawiajacy kod pocztowy 62-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 109 500,
Zamawiajacy fax 618 109 558
Zamawiajacy email um@mosina.pl,
Adres strony url www.mosina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mosina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja sieci teleinformatycznej w Urzędzie Miejskim w Mosinie
Numer referencyjny BZP.271.41.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci teleinformatycznej w Urzędzie Miejskim w Mosinie. Ogólny zakres prac: Montaż sieci teleinformatycznej kat. 6A oraz światłowodowej dla połączenia Głównego Punktu Dystrybucyjnego (GPD) z Pośrednim Punktem Dystrybucyjnym (PPD1 i PPD2) wraz z wydzieloną siecią elektryczną oraz gniazdami dodatkowymi nie objętymi systemem zasilania gwarantowanego, obejmującej budynek nr 1 Urzędu Miejskiego w Mosinie: 1) Ogólne rozlokowanie PEL (Punktów logicznych) oraz ich liczba zostały zobrazowane na załączonych planach. 2) Szczegółowe rozlokowanie PEL będzie podlegać indywidualnym ustaleniom na etapie opracowywania projektu technicznego. 3) Na potrzeby niniejszego zamówienia przyjęto PEL składający się: a) z 4 ekranowanych gniazd RJ45 kat. 6A b) z 1 dedykowanego gniazda elektrycznego typu 3x2P+Z/10A/230V DATA kodowanego mechanicznie kluczem dostępowym oraz 1 gniazda typu 1x2P+Z/10A/230V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż: 250.000,00 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł). Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy na walutę polską po średnim kursie ustalonym dla danej waluty przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał główne dostawy, tj. zrealizował co najmniej: 2 dostawy sieci strukturalnych wraz z montażem o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda. 2) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje na etapie realizacji zamówienia: a) 1 osobą, która posiada certyfikat techniczny w oficjalnej ścieżce certyfikacyjnej producenta Fortinet, w zakresie wiedzy związanej z konfiguracją i zarządzaniem urządzenia klasy UTM, b) 1 osobą która posiada certyfikat techniczny w oficjalnej ścieżce certyfikacyjnej producenta, w zakresie wiedzy związanej z konfiguracją i zarządzaniem oferowanymi przełącznikami sieciowymi, c) 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia elektryczne tj. posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, d) 1 osobą posiadającą ważny certyfikat poświadczający możliwość instalacji certyfikowanych sieci okablowania strukturalnego oferowanego producenta. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wyżej wymienionych osób.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 5a. 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 5a.
Zakresie warunkow udzialu 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 SIWZ, 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów – zał. nr 8, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy a także z powodu innych niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez tzw. działanie siły wyższej w szczególności klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania umowy. b) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na wystąpienie okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, tj. opóźnienia leżące po stronie producenta względnie autoryzowanego dostawcy zaoferowanego przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Wykonawca musi wykazać, że opóźnienie powstało mimo dołożenia należytej staranności. c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Wykonawca musi wykazać powyższe okoliczności przedstawiając Zamawiającemu stosowne dowody w szczególności dokumenty potwierdzające określone parametry lub zastosowaną technologię, d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt a) – e) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. W przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia jego przedłużenie będzie odpowiadało okresowi przestoju powstałego w wyniku występującej przeszkody. 2. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie. 3. Wszelkie zmiany treści niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:50
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość gwarancji Wykonawcy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Długość gwarancji producenta dla okablowania strukturalnego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)