Dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej.

Data publikacji 2019-12-18
Data zakończenia 2019-12-27 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637431-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym.

1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy ( Załącznik nr 7 ).
2. Ponadto Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Gminy Miasta Toruń ( przy ul. Konopnickiej w Toruniu).
2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 grudnia 2019r.
3) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancji.
4) Po dostarczeniu i montażu mebli, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową.
5) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy,
1 egzemplarz dla Zamawiającego).
6) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone meble stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są pełnowartościowe, wolne od wad, fabrycznie nowe
i nieużywany, wykonany zgodnie z normami branżowymi.
7) Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych.
8) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
9) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonych mebli.
10) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność mebli
z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ
i Załączniku nr 1 do SIWZ.
11) Zamawiający ma możliwość zgłaszania reklamacji w godzinach pracy od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie jest możliwe za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej lub listownie.
12) Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu montażu mebli.
13) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonych mebli będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane meble/ oświetlenie na nowe, takie same lub inne uzgodnione z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności, kolorze i standardzie.
14) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
15) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia mebli w przypadku zmiany siedziby lub z innych ważnych powodów.
16) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 807f0716-e1f5-49f7-a4e9-10523b8c1836
Biuletyn 637431-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Regon 57212820000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 508 565
Zamawiajacy fax 566 486 447
Zamawiajacy email sekretariat@mopr.torun.pl
Adres strony url http://www.mopr.torun.pl/index.php/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mopr.torun.pl/index.php/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mopr.torun.pl/index.php/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konstytucji 3 Maja 40c 87-100 Toruń pok.115
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej.
Numer referencyjny OA.2611.43.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym. 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy ( Załącznik nr 7 ). 2. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Gminy Miasta Toruń ( przy ul. Konopnickiej w Toruniu). 2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 grudnia 2019r. 3) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancji. 4) Po dostarczeniu i montażu mebli, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową. 5) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 6) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone meble stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są pełnowartościowe, wolne od wad, fabrycznie nowe i nieużywany, wykonany zgodnie z normami branżowymi. 7) Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych. 8) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 9) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonych mebli. 10) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność mebli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. 11) Zamawiający ma możliwość zgłaszania reklamacji w godzinach pracy od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie jest możliwe za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej lub listownie. 12) Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu montażu mebli. 13) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonych mebli będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane meble/ oświetlenie na nowe, takie same lub inne uzgodnione z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności, kolorze i standardzie. 14) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 15) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia mebli w przypadku zmiany siedziby lub z innych ważnych powodów. 16) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są w Ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)