GuidZP400 |
238a9c6f-5f78-49cb-9df5-1387b8866a16
|
Biuletyn |
637284-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
67020489600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Pokoju
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zwoleń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
486 762 038
|
Zamawiajacy fax |
486 762 727
|
Zamawiajacy email |
1400069@zoz.org.pl
|
Adres strony url |
http://www.zoz.zwolen.net
|
Adres strony internetowej |
https://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa leków i artykułów medycznych
|
Numer referencyjny |
SPZZOZ.NE.III.ZM. – 7/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
2.2. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z 13 Pakietów uwzględniający ilość i wielkość opakowań przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe zamieszczone z Załączniku nr 2 do SIWZ.
2.6. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowania z zachowaniem ogólnej ilości produktu podanej przez Zamawiającego, wymaganych dawek oraz postaci, chyba że w formularzu asortymentowo-cenowym w jakiejś pozycji zaznaczone jest inaczej. W takim przypadku wymagane ilości należy przeliczyć w taki sposób, aby ogólna ilość leku odpowiadała ilości (sztuk) podanej w formularzu asortymentowo-cenowym. Informację o zastosowaniu innej wielkości opakowania niż podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy wyraźnie zaznaczyć w kolumnie 8 ww. formularza.
2.7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej (poszczególne Pakiety).
2.8. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy pzp. W przypadku, gdy w formularzach asortymentowo – cenowych lekom towarzyszy wyraz „lub równoważny”, to oznacza odpowiedniki oryginalnych leków, a więc leki posiadające taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego.
2.9. Równoważność farmaceutyczna oznacza, że porównywalne leki zawierają taką samą ilość środka farmaceutycznego w takiej samej lub zasadniczo podobnej postaci leku (kapsułki, tabletki), odpowiadającej tym samym porównywalnym normom oraz, które przeznaczone są do podawania taką sama drogą. Równoważność farmaceutyczna nie warunkuje równoważności terapeutycznej.
2.10. Równoważność biologiczna oznacza, że dwa środki farmaceutyczne są równoważne biologicznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie, a ich równowartość biologiczna po podaniu w takiej samej dawce jest na tyle zbliżona, że można oczekiwać od obu środków zasadniczo takich samych efektów terapeutycznych. Równoważność terapeutyczna oznacza, że dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie odpowiednich badań.
2.11. Termin ważności oferowanych leków i artykułów medycznych będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
2.12. Krótszy termin ważności leków dopuszcza się wyłącznie w sytuacji, gdy jest
to uzasadnione specyfiką danego produktu leczniczego, w pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie minimum 12 miesięcznego terminu ważności.
2.13. Leki i artykuły medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 959) oraz spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.).
2.14. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozdziale 9 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej ( t.j. Dz. U. z 2007 r., poz. 509).
2.15. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania.
2.16. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach.
2.17. Dostawa leków do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych na piśmie, e-mailem lub faksem.
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony ten warunek na podstawie złożonego dokumentu poświadczającego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 4 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ.
5.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5.3.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa:
- dokument poświadczającego zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej;
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000 złotych;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Pakiet nr 1 – 6 300,00 zł
Pakiet nr 2 – 1 300,00 zł
Pakiet nr 3 – 0,00 zł
Pakiet nr 4 – 0,00 zł
Paket nr 5 – 1 060,00 zł
Pakiet nr 6 – 0,00 zł
Pakiet nr 7 – 0,00 zł
Pakiet nr 8 – 3 580,00 zł
Pakiet nr 9 – 4 100,00 zł
Pakiet nr 10 – 2 900,00 zł
Pakiet nr 11 – 980,00 zł
Pakiet nr 12 – 4 800,00 zł
Pakiet nr 13 – 0,00 zł
6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
6.2.1.pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP SA w Zwoleniu nr 13 1020 2629 0000 9402 0335 5245
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: SPZZOZ.NE.III.ZM-7/19”.
6.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
6.2.3. gwarancjach bankowych;
6.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
6.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową
i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie
z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
6.12.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w ofercie,
6.12.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Leki - produkty farmaceutyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Leki - produkty farmaceutyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Leki - produkty farmaceutyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Leki narkotyczne – środki przeciwbólowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33661200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Leki - produkty farmaceutyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Leki - produkty farmaceutyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Leki - produkty farmaceutyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Płyny infuzyjne – roztwory lecznicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Leki - produkty farmaceutyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Leki - produkty farmaceutyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Insuliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
|
| |