1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
- zakup dysków twardych oraz licencji do macierzy 3PAR,
- instalacja w siedzibie Zamawiającego oraz wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest serwerownia przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
- dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić i skonfigurować elementy zamawianego wyposażenia;
- przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Projekt umowy
- dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób realizacji określony został w Załącznikach nr 2, 6 i 7 do niniejszej SIWZ.
5. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2019 roku, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Wyposażenie musi być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi.
6. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta
7. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. 330233140-4 Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD) |
GuidZP400 |
0220d4bd-1a51-4fce-becd-a36e273565fa
|
Biuletyn |
636590-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
Regon |
19014161200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124
|
Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, Kancelaria Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa dysków i licencji do macierzy 3PAR
|
Numer referencyjny |
D25M/252/N/51-84rj/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
- zakup dysków twardych oraz licencji do macierzy 3PAR,
- instalacja w siedzibie Zamawiającego oraz wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest serwerownia przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
- dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić i skonfigurować elementy zamawianego wyposażenia;
- przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Projekt umowy
- dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób realizacji określony został w Załącznikach nr 2, 6 i 7 do niniejszej SIWZ.
5. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2019 roku, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Wyposażenie musi być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi.
6. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta
7. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. 330233140-4 Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
|
Cpv glowny przedmiot |
30233140-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.1 Opis przedmiotu zamówienia w języku polskim w formie dokumentów handlowych (folder, ulotka, katalog lub instrukcja obsługi), zawierający wyczerpujące dane techniczne oferowanych produktów, potwierdzający spełnienie wymogów zamawiającego, zawierający także numery katalogowe. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć w którym miejscu potwierdza spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 6.
1.2 Wypełniony formularz Zestawienie Parametrów Wymaganych - załącznik nr 6 do SIWZ.
1.3 Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ:
1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730 ze. zm.).
1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
1.3 Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCE PO OTWARCIU OFERT:
WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA:
1.4 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowy zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|