Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie

Data publikacji 2019-12-20
Data zakończenia 2020-01-07 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638067-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 156100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów różnych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ma zostać wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 

Dodatkowe informacje

GuidZP400 038ced87-9812-444a-87ab-037d9db093ab
Biuletyn 638067-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 12667400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strefowa
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 475 200
Zamawiajacy fax 943 410 042
Zamawiajacy email zk_koszalin@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny w Koszalinie
Wspolne udzielanie zamowienia Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przygotowuje i przeprowadza w całości Zakład Karny w Koszalinie, upoważniony na podstawie złożonych przez pozostałe jednostki podległe OISW w Koszalinie pełnomocnictw. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających, określonych w załączniku nr 1 do umowy.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie przy ul. Strefowej 17 w sekretariacie lub przesłać na adres Zamawiającego. 
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Koszalinie ul. Strefowa 17, 75-950 Koszalin
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
Numer referencyjny DKW.2232.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów różnych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ma zostać wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 
Cpv glowny przedmiot 15610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-17T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz; 
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz; 
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające, zakresem określonym w opisie przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 80 000,00 zł każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca sporządza wykaz według wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do siwz. 
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży za wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); 3) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); 4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do siwz; 7) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające, zakresem określonym w opisie przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 80 000,00 zł każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca sporządza wykaz według wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do siwz.
IV 4 14 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy; b) zmiany danych teleadresowych; c) zmiana obowiązującej stawki VAT 2. W przypadku zmian stawek podatku VAT, cena może w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie, wyłącznie o różnicę pomiędzy stawką dotychczasową a stawką obowiązującą po zmianie. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów obowiązujących w tym zakresie. 
IV 4 4 data 2020-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)