GuidZP400 |
96d99d51-b593-4f8c-9400-20b5f66457df
|
Biuletyn |
638597-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
000017319
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
|
Adres strony url |
www.bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bgk.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bgk.eb2b.com.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie https://bgk.eb2b.com.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie nowej strony internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego.
|
Numer referencyjny |
DZZK/160/DKM/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w ramach zamówienia podstawowego Wdrożenia Systemu szczegółowo określonego w OPZ wraz z niezbędnym do jego funkcjonowania Oprogramowaniem, świadczenia Serwisu oraz modyfikacji Systemu w wymiarze nieprzekraczającym łącznie 800 roboczogodzin.
Przedmiot Umowy będzie wykonywany w modelu SaaS w ramach poszczególnych Etapów, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami i zakresem określonymi w Umowie i OPZ.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72212200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
731515,45
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie podstawowe:
1) Wdrożenie Systemu szczegółowo określonego w OPZ wraz z niezbędnym do jego funkcjonowania Oprogramowaniem w terminie do 180 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia Umowy,
2) świadczenie Serwisu oraz modyfikacje Systemu w wymiarze nieprzekraczającym łącznie 800 roboczogodzin przez okres 24 miesięcy.
2. Zamówienie opcjonalne (Prawo Opcji) - każde zlecenie na okres nie dłuższy niż kolejne 12 miesięcy, tj. maksymalnie na okres 24 miesięcy, lecz nie później niż do upływu 48 miesięcy liczonych od dnia podpisania Umowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Warunek doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej:
a) trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co Zamawiający rozumie zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu lub serwisu internetowego, każda o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 PLN);
b) trzy usługi wykonania i dostarczenia Zamawiającemu systemu zarządzania treścią stron internetowych;
c) trzy kompleksowe usługi doradcze związane z przygotowaniem koncepcji portalu lub serwisu internetowego, obejmujące: analizę istniejących zasobów informacyjnych klienta, analizę potrzeb i wymagań klienta, opracowanie architektury treści serwisu i projektów funkcjonalnych.
2) Warunek kadrowy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem co najmniej pięciu osób, które posiadają doświadczenie w zakresie zaprojektowania i wykonania portalu lub strony internetowej oraz grafiki komputerowej przy czym:
a) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Projektu IT (Project Manager IT) tj. osoby odpowiedzialnej za realizację techniczną wykonania i wdrożenia portalu lub strony internetowej - w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych, w tym nadzorowała wykonanie i wdrożenie przynajmniej jednego takiego projektu dla sektora finansowego; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN);
b) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Front End Developera w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN);
c) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Programisty w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN);
d) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Specjalisty ds. użyteczności (UX designer), mająca doświadczenie w projektowaniu grafiki stron internetowych w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN);
e) co najmniej jedna osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie pełnienia funkcji Specjalisty ds. optymalizacji witryn (konsultant SEO/SEM) podczas wdrożenia portalu internetowego w co najmniej 3 (trzech) zrealizowanych projektach internetowych; w tym minimum 2 (dwa) zrealizowane projekty internetowe o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN).
Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdego warunku
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykaz osób będzie stanowił załącznik do oferty. W zakresie dotyczącym kryterium oceny ofert, Wykaz osób, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ nie będzie podlegał uzupełnieniu lub poprawieniu. Zamawiający przyzna liczbę punktów za liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia, w odniesieniu do których informacje w wykazie załączonym do oferty zostały uzupełnione prawidłowo (uzupełnienia braków lub poprawienie informacji zawartych w wykazie nie stanowi podstawy zmiany liczby punktów).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wzór Wykazu Doświadczenie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ;
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert.
3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert, w terminie wskazanym w rozdziale XXIII ust. 5 SIWZ.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• w gwarancjach bankowych;
• w gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
• w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego
nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619
z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/160/DKM/2019”
5. W przypadku składania oferty w formie papierowej dokument należy przekazać w następujący sposób: kopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą.
6. Składając ofertę w formie elektronicznej Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie elektronicznej poprzez wczytanie na platformie zakupowej oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
7. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona.
9. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp tj.:
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp,
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
11. Wadium przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego.
12. Zamawiający nie pobiera prowizji za przelew środków pieniężnych celem zwrotu wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem przypadków określonych w Umowie, wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony ustalają, że zmiana Umowy w zakresie istotnych jej postanowień nie jest dopuszczalna,
z zastrzeżeniem sytuacji określonych w niniejszej Umowie oraz w poniższych przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki;
2) zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim będzie to konieczne do dostosowania Systemu do nowych przepisów lub znalezienia rozwiązania podobnego do tego, jakie zostało określone przedmiotem Umowy;
3) w zakresie zmiany Oprogramowania, spowodowanej zakończeniem produkcji określonego w Umowie Oprogramowania lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub gdy zostanie wprowadzona przez producenta nowa wersja Oprogramowania – przy czym zmiana ta nie może skutkować obniżeniem parametrów technicznych oferowanego rozwiązania oraz funkcjonalności wymaganych OPZ;
4) w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożących rażącą stratą dla Zamawiającego, których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy;
5) uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
6) w zakresie podwykonawstwa, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę;
7) w zakresie zasobów technicznych po stronie Wykonawcy, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę;
8) zmiany dotyczące sposobu wykonania zamówienia, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień;
9) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
3. Postanowienia ust. 2 oraz zmiany przewidziane w Umowie, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
4. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy PZP oraz zmiany Umowy niebędące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP.
5. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
6. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie, wprowadzane będą w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zaistniałej zmiany. Zmiany takie nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 1. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
7. W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek
z postanowień Umowy (włączając w to także postanowienia zawarte w załącznikach), pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Umowy. W przypadku uznania niektórych postanowień Umowy za nieważne, Strony będą dążyć do zastąpienia nieważnych postanowieniami wywołującymi taki sam skutek gospodarczy.
8. Nie stanowi, w szczególności istotnej zmiany Umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
3) zmiana pozostałych postanowień Umowy, nie stanowiących Oferty Wykonawcy.
Wszystkie zmiany umowy zostały określone w IPU.
|
IV 4 4 data |
2020-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w rozumieniu przepisu art. 147 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustalił wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia przed zawarciem umowy.
4. Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
5. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy został określony w IPU.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 stycznia 2010 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.
|