Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek jednostek organizacyjnych Powiatu Rypińskiego: 1) Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11; 2) Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej; 3) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu, 4) Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54

Data publikacji 2019-12-23
Data zakończenia 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu
Miejscowość Ostrowite
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638536-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 151120006, 32000003, 155000003, 158000006, 153000001, 152200006, 31425003, 158122005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Rypińskiego:
1) Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11;
2) Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej;
3) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu;
4) Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54.
w następujących pakietach asortymentowych:
1) część nr 1 zamówienia pn. „Pakiet 1– Mięso i wyroby wędliniarskie”;
2) część nr 2 zamówienia pn.: „Pakiet 2- Drób”;
3) część nr 3 zamówienia pn.: „Pakiet 3- Warzywa i owoce”;
4) część nr 4 zamówienia pn.: „Pakiet 4- Ziemniaki”;
5) część nr 5 zamówienia pn.: „Pakiet 5- Nabiał”;
6) część nr 6 zamówienia pn.: „Pakiet 6- Różne artykuły spożywcze”;
7) część nr 7 zamówienia pn.: „Pakiet 7- Mrożonki”;
8) część nr 8 zamówienia pn.: „Pakiet 8- Ryby”;
9) część nr 9 zamówienia pn.: „Pakiet 10- Jaja”;
10) część nr 10 zamówienia pn.: „Pakiet 11- Ciasta”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e811b58-7e65-4fd2-89ed-95c6f8fc4ca6
Biuletyn 638536-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu
Regon 91050612300000
Zamawiajacy adres ulica Ugoszcz
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Ostrowite
Zamawiajacy kod pocztowy 87-522
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-54 270 11 33
Zamawiajacy fax 0-54 270 11 33
Zamawiajacy email kombatant30@idsl.pl
Adres strony url www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Adres strony internetowej narzedzia www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu, Ugoszcz 30, 87-522 Ostrowite
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek jednostek organizacyjnych Powiatu Rypińskiego: 1) Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11; 2) Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej; 3) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu, 4) Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54
Numer referencyjny DPS.ZP.341.4/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Rypińskiego: 1) Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11; 2) Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej; 3) Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu; 4) Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54. w następujących pakietach asortymentowych: 1) część nr 1 zamówienia pn. „Pakiet 1– Mięso i wyroby wędliniarskie”; 2) część nr 2 zamówienia pn.: „Pakiet 2- Drób”; 3) część nr 3 zamówienia pn.: „Pakiet 3- Warzywa i owoce”; 4) część nr 4 zamówienia pn.: „Pakiet 4- Ziemniaki”; 5) część nr 5 zamówienia pn.: „Pakiet 5- Nabiał”; 6) część nr 6 zamówienia pn.: „Pakiet 6- Różne artykuły spożywcze”; 7) część nr 7 zamówienia pn.: „Pakiet 7- Mrożonki”; 8) część nr 8 zamówienia pn.: „Pakiet 8- Ryby”; 9) część nr 9 zamówienia pn.: „Pakiet 10- Jaja”; 10) część nr 10 zamówienia pn.: „Pakiet 11- Ciasta”.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający/Odbiorca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art.144 ust. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) konieczność zmiany postanowień umowy wynikać będzie z zaistnienia zdarzenia mającego charakter siły wyżej w rozumieniu kodeksu cywilnego 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron i wywołujących konieczność zmiany postawień umowy .
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1– Mięso i wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2- Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Zimniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 G do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 H do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 10 - Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 I do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 J do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)