Dostawa doposażenia pracowni zawodowych szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu jarocińskiego w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach

Data publikacji 2019-12-23
Data zakończenia 2020-01-20 00:00:00
Instytucja Powiat Jarociński
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638300-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni zawodowych szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu jarocińskiego w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach,
w ramach projektów:
− „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy
(Część I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX)
− „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy
(Część X, XI, XII, XIII, XIV, XV)
- „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy
(Część XVI)
finansowana ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Określone w Załączniku nr 1 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych o lepszych parametrach.
Zamówienie zostało podzielone na 16 części:
Część I - Dostawa doposażenia pracowni – technik ekonomista Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część II - Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część III - Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt,
Część IV - Dostawa doposażenia pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część V - Dostawa doposażenia pracowni – technik mechatronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część VI - Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część VII - Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej oraz pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt,
Część VIII - Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część IX - Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt,
Część X - Dostawa doposażenia pracowni – technik hotelarstwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XI - Dostawa doposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XII - Dostawa doposażenia pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XIII - Dostawa doposażenia pracowni – technik elektronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XIV - Dostawa doposażenie pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XV - Dostawa doposażenia pracowni – zawód sprzedawca Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XVI - Dostawa doposażenia pracowni – technik organizacji reklamy Zespołu Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0bd49164-18dd-4726-8c67-8a7b5e49a909
Biuletyn 638300-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Jarociński
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości 10-12
Zamawiajacy miejscowosc Jarocin
Zamawiajacy kod pocztowy 63-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 472 920
Zamawiajacy fax 627 473 337
Zamawiajacy email starostwo@powiat-jarocinski.pl
Adres strony url www.powiat-jarocinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-jarocinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa doposażenia pracowni zawodowych szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu jarocińskiego w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach
Numer referencyjny A-ZPI.272.2.20.2019.JM3
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni zawodowych szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu jarocińskiego w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach, w ramach projektów: − „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy (Część I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX) − „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy (Część X, XI, XII, XIII, XIV, XV) - „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy (Część XVI) finansowana ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w Załączniku nr 1 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych o lepszych parametrach. Zamówienie zostało podzielone na 16 części: Część I - Dostawa doposażenia pracowni – technik ekonomista Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie, Część II - Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie, Część III - Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt, Część IV - Dostawa doposażenia pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie, Część V - Dostawa doposażenia pracowni – technik mechatronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie, Część VI - Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie, Część VII - Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej oraz pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt, Część VIII - Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie, Część IX - Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt, Część X - Dostawa doposażenia pracowni – technik hotelarstwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie, Część XI - Dostawa doposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie, Część XII - Dostawa doposażenia pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie, Część XIII - Dostawa doposażenia pracowni – technik elektronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie, Część XIV - Dostawa doposażenie pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie, Część XV - Dostawa doposażenia pracowni – zawód sprzedawca Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie, Część XVI - Dostawa doposażenia pracowni – technik organizacji reklamy Zespołu Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: Część I, II, III, IV, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XIII, XIV, XV, XVI - maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy, Część V, XII - maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2a do 2p do SIWZ (w zależności od części na którą składana jest oferta), 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII pkt 1.1) SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII pkt 3 i 4 SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w zakresie: 1) ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodowała zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku uiszczonego przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-01-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Jarociński; adres siedziby i dane kontaktowe: Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin tel. 62 747 15 96, fax 62 747 33 37; adres e mail: sekretariat@powiat-jarocinski.pl, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Jarocinie jest Pan Roman Król; kontakt e-mail: ido@powiat-jarocinski.pl, * 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę doposażenia pracowni zawodowych szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu jarocińskiego w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach; znak sprawy: A-ZPI.272.2.20.2019.JM3 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej „ustawa PZP”, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy z zastrzeżeniem iż nie krócej niż przez okres przewidywany przepisami kancelaryjno-archiwalnymi obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Jarocinie zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r., poz. 553 ze zm.), 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzecie, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca złoży w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie zawarte w formularzu oferty o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik ekonomista Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik ekonomista Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik mechatronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik mechatronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej oraz pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej oraz pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik hotelarstwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik hotelarstwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik elektronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik elektronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenie pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenie pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – zawód sprzedawca Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – zawód sprzedawca Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa doposażenia pracowni – technik organizacji reklamy Zespołu Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik organizacji reklamy Zespołu Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy sprzętu i materiałów dydaktycznych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)