„Sukcesywne dostawy w roku 2020 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów”.

Data publikacji 2019-12-23
Data zakończenia 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
Miejscowość Biłgoraj
Województwo lubelskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638306-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2020 roku do siedziby Zamawiającego – ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do segregacji odpadów wraz z wykonaniem nadruków, w ilości szacunkowej:
L.p. Asortyment Wymiary Szacowane ilości zapotrzebowania na worki w roku 2020
1. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło kolorowe Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 20 000
2. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor biały, na szkło bezbarwne Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 25 000

3. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 50 000
3.

4. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor żółty, na metale i tworzywa sztuczne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 585 000
5. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor czarny, na zmieszane odpady komunalne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 30 000
6. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor brązowy, na bio Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 120 000
7. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół lub gruz 120 litrowy
Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 20 000
8. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez opisu Szer.1200 x 1300 x grubość 0,06 [mm] 10 000
9. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor niebieski, na papier Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 95 000
10. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół 120 litrowy
Szer. 700 x 1050 x grubość 0,08 [mm] 75 000


3.2. Szczegółowy zakres zamówienia
3.2.1. Worki fabrycznie nowe do segregacji odpadów będą dostarczane sukcesywnie przez okres od dnia następującego po dniu podpisania umowy do 31.12.2020 roku przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, wykonanie nadruków; należy uwzględnić w cenie ofertowej).
3.2.2. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592, wymagania określone w normie PE-En 13430 w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego oraz wymagania określone w normie PN-EN13431 w zakresie odzysku energii.
3.2.3. Worki cięte konfekcjonowane – 25 szt. w pakiecie po 100 lub 200 sztuk w opakowaniu. Każde zamówienie będzie składało się z pełnych opakowań.
3.2.4. Minimalna ilość worków w jednorazowym zamówieniu – 10 000 szt.
3.2.5. Treść nadruków na worki wraz z jej orientacyjnymi wymiarami została przedstawiona we wzorze będącym załącznikiem do umowy i niniejszej SIWZ.
3.2.6. Dostawy worków będą realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych na każde złożone przez Zamawiającego za pomocą faksu lub e-maila zamówienie, od dnia następującego po dniu podpisania umowy. Jako dostawę należy rozumieć dostarczenie zamówionej partii przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz jej wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.2.7. Wykonawca potwierdzi przyjęcie do realizacji każde złożone zamówienie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zawartej umowie.
3.2.8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu.
3.2.9. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii zamówienia.

3.3. UWAGI:
1. Zamawiający informuje, że podane ilości – zapotrzebowanie na worki w okresie trwania umowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co nie będzie stanowiło podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. W takim przypadku dopuszczalna będzie zmiana warunków umowy w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia jak też wartości zawartej umowy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w 80 % szacunkowej ilości worków.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmian ilościowych pomiędzy kolorami zamawianych worków w ramach kwoty wybranej oferty co nie będzie stanowiło podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym ilość sztuk worków każdego rodzaju jaka mieści się w 1 kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21417695-9990-4b39-9044-c79418ac731b
Biuletyn 638306-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
Regon 95031744800000
Zamawiajacy adres ulica Łąkowa
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Biłgoraj
Zamawiajacy kod pocztowy 23-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 084 6881852
Zamawiajacy fax 846 881 847
Zamawiajacy email agadaj@pgk.bilgoraj.pl
Adres strony url http://pgk.biuletyn-publiczny.net/page/33/przetargi-siwz.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://pgk.biuletyn-publiczny.net/page/33/przetargi-siwz.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pgk.biuletyn-publiczny.net/page/33/przetargi-siwz.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ulica Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, Polska, pokój nr 1 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy w roku 2020 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów”.
Numer referencyjny ZP/ZOŚ/38/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2020 roku do siedziby Zamawiającego – ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do segregacji odpadów wraz z wykonaniem nadruków, w ilości szacunkowej: L.p. Asortyment Wymiary Szacowane ilości zapotrzebowania na worki w roku 2020 1. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło kolorowe Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 20 000 2. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor biały, na szkło bezbarwne Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 25 000 3. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 50 000 3. 4. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor żółty, na metale i tworzywa sztuczne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 585 000 5. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor czarny, na zmieszane odpady komunalne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 30 000 6. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor brązowy, na bio Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 120 000 7. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół lub gruz 120 litrowy Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 20 000 8. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez opisu Szer.1200 x 1300 x grubość 0,06 [mm] 10 000 9. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor niebieski, na papier Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 95 000 10. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół 120 litrowy Szer. 700 x 1050 x grubość 0,08 [mm] 75 000 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia 3.2.1. Worki fabrycznie nowe do segregacji odpadów będą dostarczane sukcesywnie przez okres od dnia następującego po dniu podpisania umowy do 31.12.2020 roku przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, wykonanie nadruków; należy uwzględnić w cenie ofertowej). 3.2.2. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592, wymagania określone w normie PE-En 13430 w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego oraz wymagania określone w normie PN-EN13431 w zakresie odzysku energii. 3.2.3. Worki cięte konfekcjonowane – 25 szt. w pakiecie po 100 lub 200 sztuk w opakowaniu. Każde zamówienie będzie składało się z pełnych opakowań. 3.2.4. Minimalna ilość worków w jednorazowym zamówieniu – 10 000 szt. 3.2.5. Treść nadruków na worki wraz z jej orientacyjnymi wymiarami została przedstawiona we wzorze będącym załącznikiem do umowy i niniejszej SIWZ. 3.2.6. Dostawy worków będą realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych na każde złożone przez Zamawiającego za pomocą faksu lub e-maila zamówienie, od dnia następującego po dniu podpisania umowy. Jako dostawę należy rozumieć dostarczenie zamówionej partii przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz jej wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3.2.7. Wykonawca potwierdzi przyjęcie do realizacji każde złożone zamówienie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zawartej umowie. 3.2.8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. 3.2.9. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii zamówienia. 3.3. UWAGI: 1. Zamawiający informuje, że podane ilości – zapotrzebowanie na worki w okresie trwania umowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co nie będzie stanowiło podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. W takim przypadku dopuszczalna będzie zmiana warunków umowy w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia jak też wartości zawartej umowy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w 80 % szacunkowej ilości worków. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmian ilościowych pomiędzy kolorami zamawianych worków w ramach kwoty wybranej oferty co nie będzie stanowiło podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym ilość sztuk worków każdego rodzaju jaka mieści się w 1 kg.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 5.2. ppkt. 5.2.1.1
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 5.2., ppkt. 5.2.1.2
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.3.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 5.2. ppkt. 5.2.1.3 SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie przedmiotowego warunku jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie): 5.3.3.1. Wykonał co najmniej dwie dostawy worków z tasiemką do segregacji odpadów, każda dostawa o wartości co najmniej 120 000 zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą „wykaz dostaw” na jego podstawie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (wzór wykazu stanowi - załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy Pzp; 6.2.3. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ: 6.4.1. ppkt 6.2.1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy 6.4.2. ppkt. 6.2.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.4.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2. ppkt. 6.2.1 i pkt 6.4. ppkt. 6.4.1.2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2. ppkt 6.2.2 i 6.2.3 i pkt 6.4. ppkt. 6.4.1.1 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.8. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 6.2. ppkt. 6.2.1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 6.4. ppkt. 6.4.1 SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.5. SIWZ zdanie pierwsze stosuje się. 6.9. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.10. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku: 6.1.1. dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa Rozdziale 5 pkt. 5.2. ppkt. 5.2.1.3 SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ „Wykaz dostaw”), z których wynika, że wykonał on: w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy worków z tasiemką do segregacji odpadów, każda dostawa o wartości co najmniej 120 000 zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione PEŁNOMOCNICTWO jeżeli dotyczy
Czy wadium 1
Wadium 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 10.3.1. pieniądzu, 10.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 10.3.3. gwarancjach bankowych, 10.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 10.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji w przypadku: 10.4.1. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.4.1.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.4.1.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.4.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.4.2. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.4.3. w przypadkach o których mowa w pkt 10.4.1. i 10.4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 z dopiskiem – wadium w przetargu na dostawę worków do segregacji odpadów do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju, w roku 2020, ZP/ZOŚ/38/2019.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie danych teleadresowych Zamawiającego i Wykonawcy; 2) zmiany osób wskazanych w § 2 ust. 3-6 umowy; 3) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy na następujących zasadach: a) w przypadku zmniejszenia ustawowej stawki podatku VAT Wykonawca zastosuje stawkę podatku VAT obowiązującą w dacie dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, b) w przypadku zwiększenia ustawowej stawki podatku VAT Wykonawca zastosuje stawkę podatku VAT obowiązującą w dacie dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. W przypadku zwiększenia ustawowej stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo odstąpienia od niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)