GuidZP400 |
52ecf41a-7b8f-4b05-a4dc-2fb60e9f1516
|
Biuletyn |
634223-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Mikołowskiego
|
Regon |
27628477900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 32-48-100, 32-48-125
|
Zamawiajacy fax |
(032) 32-48-147, 32-48-132
|
Zamawiajacy email |
zampub@mikolowski.pl
|
Adres strony url |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43 - 190 Mikołów, wejście C,I piętro,kancelaria - pokój nr 232
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego , serwerów i szaf rack do ZSP w Ornontowicach, ZST w Mikołowie, ZSEiU w Łaziskach Górnych ,przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”
|
Numer referencyjny |
MNZ.272.49.2019 BM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i szaf rack do ZSP w Ornontowicach, ZST w Mikołowie, ZSEiU w Łaziskach Górnych ,przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż następującego sprzętu :
1) kompletnie wyposażonej szafy dystrybucyjnej Rack19” 8U wraz ze przełącznikiem (Ipswitch) zarządzanym i routerem Wifi do pracowni sieci komputerowych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie – 6 sztuk.
2) serwera stelażowego z kontrolerem pamięci masowej ( w obudowie RACK 19”) do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie - 1 sztuka.
3) stelażowego zasilacza awaryjnego UPS, podtrzymującego zasilanie wszystkich urządzeń do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka.
4) taśmowego systemu archiwizacji do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka.
5) programowalnego przełącznika (switch) 24 portowy do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka.
6) szafy dystrybucyjnej rack19” 42U 800x1000 do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka.
7) urządzenia sieciowego aktywnego do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej w ZSP w Ornontowicach – 1 sztuka.
8) zestawu projekcyjnego: Laptop, projektor + uchwyt, ekran do pracowni technologii gastronomicznej, do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej, do pracowni obsługi gości, do warsztatów szkolnych i pracowni montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w ZSP w Ornontowicach - 5 zestawów.
9) komputerów przenośnych do pracowni przepisów ruchu drogowego i pracowni ekonomiki w ZSP w Ornontowicach i do pracowni językowej, pracowni matematycznej, pracowni fizycznej, pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych - 6 sztuk.
10) komputerów stacjonarnych do pracowni języków obcych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie i do pracowni językowej i pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 46 sztuki .
11) komputerów z oprogramowaniem do pracowni aplikacji internetowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 16 sztuk.
12) pakietów programów komputerowych do obróbki grafiki wektorowej i rastrowej do tworzenia grafiki, animacji, filmów i materiałów dźwiękowych oraz treści do pracowni multimedialnej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie - 16 sztuk.
13) programów komputerowych do odczytywania pisma do pracowni multimedialnej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie - 16 sztuk.
14) drukarek w formacie A3 do pracownia technologii Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie - 1 sztuki.
15) urządzenia wielofunkcyjnego do pracowni plastyczno – technicznej i pracowni aplikacji internetowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 5 sztuk.
16) urządzenia wielofunkcyjnego do 2 pracowni technologii gastronomicznej i pracowni ekonomiki w ZSP w Ornontowicach oraz pracowni językowej, pracowni matematycznej, pracowni fizycznej, ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych oraz 2 pracowni języków obcych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 8 sztuk.
17) zestawów komputerowych o parametrach pozwalających na pracę z serwerowymi systemami operacyjnymi do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 6 zestawów.
18) zestawu komputerowego o parametrach pozwalających na pracę jako stacja robocza do pracowni sieci komputerowych do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie – 6 zestawów.
19) drukarki sieciowej do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej w ZSP w Ornontowicach – 1 sztuka.
20) serwera do obsługi komputerów i użytkowników oraz licencji przyłączeniowych (50szt.) do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej w ZSP w Ornontowicach – 1 komplet.
21) oprogramowania biurowego na 16 komputerów do pracowni językowej i na 16 komputerów do pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 2 sztuki
22) Access point bridge do pracowni językowej, pracowni matematycznej, pracowni fizycznej oraz pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 4 sztuki
23) oprogramowania biurowego do pracowni matematycznej oraz pracowni fizycznej w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 2 sztuki.
24) oprogramowania antywirusowego na 32 komputery do pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 1 komplet.
Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do następujących szkół:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 ZSP Ornontowice, w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZSP Ornontowice.
2) Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZST w Mikołowie.
3) Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Fryderyka Chopina 11, w godzinach uzgodnionych ze specjalistą ds. rekrutacji w ZSEiU w Łaziskach Górnych.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt oraz licencje/oprogramowanie były fabrycznie nowe nieużywane. Licencje/ oprogramowanie muszą być zarejestrowane na Zamawiającego oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Dostarczony sprzęt musi być nowy. Licencje/ oprogramowanie muszą być w najnowszej wersji producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu/ oprogramowania legalności oraz żądanych trybów serwisu – dotyczy wszystkich części .
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiajacy nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiajacy nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiajacy nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (część 1) i/lub Załącznik nr 1a (część 2) i formularzem cenowym (zał. Nr 5 – dot. części 1, zał. Nr 5a – dot. części 2, ) do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1 Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 2) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy. 5) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług; 6) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, spowodowanego przerwą w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - zmiana umowy z powodu, o którym mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego; 7) w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres, numer rachunku bankowego, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, 8) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, będzie następstwem wytycznych i/lub zaleceń Instytucji Zarządzającej, która przyznała środki UE na współfinansowanie zamówienia. 9) zmiany sposobu rozliczenia Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych; 10) w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019., poz. 1843).
|
IV 4 4 data |
2020-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni w ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych i ZSP w Ornontowicach”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu komputerowego do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej, do pracowni technologii gastronomicznej, do pracowni obsługi gości, do warsztatów szkolnych, do pracowni przepisów ruchu drogowego i pracowni ekonomiki w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach, do pracowni językowej, matematycznej, fizycznej, matematycznej i ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, do pracowni języków obcych, do pracowni aplikacji internetowych, pracowni multimedialnej, pracowni technologii, pracowni plastyczno-technicznej. do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie , zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania:
1) zestawu projekcyjnego: Laptop, projektor + uchwyt, ekran do pracowni technologii gastronomicznej, do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej, do pracowni obsługi gości, do warsztatów szkolnych i pracowni montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w ZSP w Ornontowicach - 5 zestawów.
2) komputerów przenośnych do pracowni przepisów ruchu drogowego i pracowni ekonomiki w ZSP w Ornontowicach i do pracowni językowej, pracowni matematycznej, pracowni fizycznej, pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych - 6 sztuk.
3) komputerów stacjonarnych do pracowni języków obcych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie i do pracowni językowej i pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 46 sztuk .
4) komputerów z oprogramowaniem do pracowni aplikacji internetowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 16 sztuk.
5) pakietów programów komputerowych do obróbki grafiki wektorowej i rastrowej do tworzenia grafiki, animacji, filmów i materiałów dźwiękowych oraz treści do pracowni multimedialnej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie - 16 sztuk.
6) programów komputerowych do odczytywania pisma do pracowni multimedialnej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie - 16 sztuk.
7) drukarek w formacie A3 do pracownia technologii Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie - 1 sztuki.
8) urządzenia wielofunkcyjnego do pracowni plastyczno – technicznej i pracowni aplikacji internetowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 5 sztuk.
9) urządzenia wielofunkcyjnego do 2 pracowni technologii gastronomicznej i pracowni ekonomiki w ZSP w Ornontowicach oraz pracowni językowej, pracowni matematycznej, pracowni fizycznej, ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych oraz 2 pracowni języków obcych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 8 sztuk.
10) zestawów komputerowych o parametrach pozwalających na pracę z serwerowymi systemami operacyjnymi do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 6 zestawów.
11) zestawu komputerowego o parametrach pozwalających na pracę jako stacja robocza do pracowni sieci komputerowych do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie – 6 zestawów.
12) drukarki sieciowej do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej w ZSP w Ornontowicach – 1 sztuka.
13) serwera do obsługi komputerów i użytkowników oraz licencji przyłączeniowych (50szt.) do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej w ZSP w Ornontowicach – 1 komplet.
14) oprogramowania biurowego na 16 komputerów do pracowni językowej i na 16 komputerów do pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 2 sztuki
15) Access point bridge do pracowni językowej, pracowni matematycznej, pracowni fizycznej oraz pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 4 sztuki
16) oprogramowania biurowego do pracowni matematycznej oraz pracowni fizycznej w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 2 sztuki.
17) oprogramowania antywirusowego na 32 komputery do pracowni ICT w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych – 1 komplet.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa serwerów i szaf rack do pracowni w ZST w Mikołowie i ZSP w Ornontowicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa serwerów i szaf rack do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach i do pracowni sieci komputerowej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie , zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu : 1) kompletnie wyposażonej szafy dystrybucyjnej Rack19” 8U wraz ze przełącznikiem (Ipswitch) zarządzanym i routerem Wifi do pracowni sieci komputerowych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie – 6 sztuk. 2) serwera stelażowego z kontrolerem pamięci masowej ( w obudowie RACK 19”) do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie - 1 sztuka. 3) stelażowego zasilacza awaryjnego UPS, podtrzymującego zasilanie wszystkich urządzeń do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. 4) taśmowego systemu archiwizacji do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. 5) programowalnego przełącznika (switch) 24 portowy do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. 6) szafy dystrybucyjnej rack19” 42U 800x1000 do pracowni sieci komputerowych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. 7) urządzenia sieciowego aktywnego do pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach – 1 sztuka. Kody CPV: 30200000 -1 Urządzenia komputerowe 30232000 – 4 Sprzęt peryferyjny 30236000 - 2 Różny sprzęt komputerowy 32420000-3 Urządzenia sieciowe 48000000 – 8- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
|
| |