| GuidZP400 |
59150c96-f67b-4d28-8ba3-0fff5ec86178
|
| Biuletyn |
638392-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Krakowie
|
| Regon |
27596100000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. 3-go Maja
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
30-062
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 43 35 621
|
| Zamawiajacy fax |
12 43 35 555
|
| Zamawiajacy email |
zam_publ@muzeum.krakow.pl
|
| Adres strony url |
www.mnk.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Przeprowadza wspolnie podmiot list |
Nie
|
| Postepowanie wspolne tresc |
Nie
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Tak https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,314027,2019.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,314027,2019.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta złożona na piśmie, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa Centrum Monitoringu Sygnałów Alarmowych
|
| Numer referencyjny |
EP-ZP-271-50/19
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja 6 stacji klienckich z monitorami wraz z ich integracją do istniejącego serwera w celu rozbudowy Centrum Monitoringu Sygnałów Alarmowych.
2.Zakres prac obejmuje:
•montaż 6 stacji klienckich z wymaganym oprogramowaniem;
•podłączenie oddziałów MNK do istniejącego serwera;
•montaż 6 monitorów min. 24’;
•konfiguracja map w oparciu o posiadane przez Zamawiającego rzuty;
•konfiguracja, uruchomienie, testowanie;
•instruktaż pracowników z zakresu obsługi-max. 30 osób
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, w tym parametry minimalne sprzętu i oprogramowania zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.97r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2142, 2245, z 2019r. poz. 1495) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w wykonaniu w sposób należyty co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie stacji klienckich wraz z monitorami i oprogramowaniem oraz instalacją i konfiguracją służących do celów Monitoringu Sygnałów Alarmowych na kwotę min. 100 000,00 zł netto. UWAGA! Wartość 100 000,00 zł netto odnosi się do pojedynczego zamówienia (realizowanego w ramach jednej umowy).
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 2 osobami, które są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego we właściwych miejscowo Komendach Wojewódzkich Policji.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych (zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ, spełniający wymagania określone w rozdziale VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.97r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2142, 2245, z 2019r. poz. 1495) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
3) wykaz osób (zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 10 do SIWZ), spełniających wymagania określone w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 3) SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), składane przez Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej MNK informacji z otwarcia ofert.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł.
Szczegółowe informacje o możliwych formach wadium oraz sposobach ich wniesienia zawiera rozdział XII SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Katalog zmian określa § 10 wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)
|
| IV 4 4 data |
2020-01-10T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte w dniu 10 stycznia 2020 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków
|