Zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK do szkół w ramach realizacji projektu Dobra szkoła – lepszy uczeń

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-30 00:00:00
Instytucja Miasto Oleśnica
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639416-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302313206, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK do szkół w ramach realizacji projektu Dobra szkoła – lepszy uczeń

Zadanie 1: Dostawa pomocy dydaktycznych
Zadanie 2: Dostawa sprzętu komputerowego
Zadanie 3: Dostawa laboratoriów językowych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7a i 7b do SIWZ

Zamawiającym jest Gmina Miasto Oleśnica, który jest organem nadzorującym (prowadzącym) a sprzęt i licencje zostaną przekazane do szkół (placówek edukacyjnych).

Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 39162100-6; 30231320-6; 39162000-5; 30213100-6;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dee703d2-9ad9-4015-aedf-40fdf7ff6f5a
Biuletyn 639416-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Oleśnica
Regon 93193473300000
Zamawiajacy adres ulica Rynek-Ratusz
Zamawiajacy miejscowosc Oleśnica
Zamawiajacy kod pocztowy 56-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 982 100
Zamawiajacy fax 717 982 117
Zamawiajacy email b.strzala@um.olesnica.pl
Adres strony url www.olesnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 - Dobra szkoła–lepszy uczeń
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rynek - Ratusz, 56-400 Olesnica, Kancelaria Ogólna - pok. 11
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK do szkół w ramach realizacji projektu Dobra szkoła – lepszy uczeń
Numer referencyjny ZP/PN/14/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK do szkół w ramach realizacji projektu Dobra szkoła – lepszy uczeń Zadanie 1: Dostawa pomocy dydaktycznych Zadanie 2: Dostawa sprzętu komputerowego Zadanie 3: Dostawa laboratoriów językowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7a i 7b do SIWZ Zamawiającym jest Gmina Miasto Oleśnica, który jest organem nadzorującym (prowadzącym) a sprzęt i licencje zostaną przekazane do szkół (placówek edukacyjnych). Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 39162100-6; 30231320-6; 39162000-5; 30213100-6;
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalne poziomy zdolności dotyczące sytuacji technicznej i zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: a) Dla zadania nr 1 – Zamawiający nie określa warunków udziału b) Dla zadania nr 2 – zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawę, instalację i konfigurację: monitorów interaktywnych lub laptopów lub komputerów stacjonarnych, o łącznej wartości min. 200 tys. PLN c) Dla zadania nr 3 - zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawę, instalację i konfigurację terminalowego laboratorium(ów) językowego(ych) o wartości min. 25 tys. Zamawiający dopuszcza wykazanie powyższego zakresu doświadczenia i wartości za pomocą więcej niż jednego zadania.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1. pkt. 2 ppkt. a lub b lub c niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie spełnia warunek samodzielnie, analogicznie przy korzystaniu z doświadczenia podmiotów trzecich
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; załącznik nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymogów określonych w SIWZ – Dokładny opis oferowanych urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez przedmiot dostawy wymogów określonych w SIWZ – wg załącznika nr 6 (dla zadań nr 2 i 3).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Formularze do obliczenia ceny oferty – wg załączników nr 7a i 8 do SIWZ 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych), dla zadania nr 2: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych), dla zadania nr 3: 1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/14/2019 zad. 1, 2, 3” (odpowiednie pozostawić, niepotrzebne skreślić) Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wskazano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2020-01-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa pomocy dydaktycznych opisanych w załączniku nr 7a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Monitor interaktywny 13 szt., Drukarka 3 D - 1 szt., Tablety - 15 szt., Projektory - 5 szt., Notebooki 35 szt., Serwery i licencje - 2 zestawy. Szczegółowy opis zawiera załącznik 7b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Dostawa laboratoriów językowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Laboratorium językowe – 1 szt. SP7, 1 szt. SP8 I. Elementy laboratorium 1. Okablowanie pracowni językowej. 2. Słuchawki nagłowne z mikrofonem - 16 sztuk. 3. Głośniki dedykowane do pracowni językowej - 1 komplet składający się z min 2 szt 4. Wieszaki do słuchawek - 16 sztuk. 5. Serwer usług terminalowych o parametrach nie gorszych niż wymienione w Zadaniu 2 część Serwery i licencje pkt. II. 6. Licencja Microsoft Windows Server 2019 Standard - 1 licencja na wszystkie rdzenie procesora/procesorów serwera lub równoważny serwerowy system operacyjny. Wymagania minimalne dla równoważnego serwerowego systemu operacyjnego. Licencje komercyjne, bezterminowe, na serwerowy system operacyjny, pochodzące od tego samego producenta, w takiej ilości aby obejmować co najmniej 2 serwery, każdy posiadający min 1 procesor fizyczny o minimum 16 rdzeniach. Każdy zestaw licencji musi uprawniać do uruchamiania serwerowego systemu operacyjnego (SSO) w środowisku fizycznym lub wirtualnym w ilości min. dwóch wystąpień serwerowego systemu operacyjnego za pomocą wbudowanych mechanizmów wirtualizacji, pozwalająca na obsługę nielimitowanej ilości użytkowników i urządzeń końcowych (po wykupieniu licencji dostępowych od producenta serwerowego systemu operacyjnego) 7. Licencje dostępowe CAL do systemu serwera, o którym mowa w pkt.6 – 15 szt. 8. Licencje Remote Desktop Services do systemu serwera, o którym mowa w pkt.6 - 15 licencji. 9. Terminale komputerowe - 15 sztuk. 10. Notebook dla nauczyciela zgodnie z opisem w Zadaniu 2 cześć Notebooki- 1 szt. 11. Monitory komputerowe do zaoferowanych terminali, o przekątnej co najmniej 18,5", o rozdzielczości natywnej co najmniej 1366x768 pikseli - 15 sztuk. 12. Format ekranu 16:9 lub 16:10. 13. Klawiatura oraz mysz przewodowa do zaoferowanych terminali - 15 kompletów. 14. Oprogramowanie do zarządzania klasopracownią realizujące co najmniej następujące funkcjonalności: a) Dostęp zabezpieczony hasłem; b) Możliwość definiowania grup uczniów: - jedna grupa – wszystkie stanowiska w jednej grupie, - wiele grup – kilka grup o dowolnej liczbie studentów, - pary – tworzenie par z dowolnych stanowisk, - swobodne przełączanie pomiędzy grupami, b) uczniowie z włączonymi mikrofonami są słyszani przez pozostałych uczniów z grupy; c) uczeń słyszy dźwięk nagrania i jednocześnie komentarz nauczyciela, d) poszczególne grupy lub pary nie słyszą się wzajemnie, nauczyciel ma możliwość podsłuchania dialogu dowolnej grupy, e) dwukierunkowa komunikacja, f) możliwości sterowania: • indywidualne włączanie i wyłączanie mikrofonów, • wyłączenie wszystkich mikrofonów, • przeniesienie wszystkich do wybranej grupy, • czasowe przemawianie do wszystkich grup lub par bez zmiany ich organizacji, • niezależny wybór źródła dźwięku dla grup i par. g) dostęp dla określonych użytkowników, h) sterowanie metodą „przeciągnij i upuść”, i) sterowanie za pomocą myszy, j) nowoczesny, przejrzysty oraz intuicyjny interfejs, k) możliwość dostosowania wyglądu do własnych wymagań (personalizacja), l) szybki dostęp do najważniejszych funkcji programu, ł) możliwość przypisania nazwisk do konkretnych stanowisk (wyświetlanie nazwisk uczniów na poszczególnych stanowiskach), m) zarządzanie klasami i listami uczniów (dodawanie, edycja, usuwanie, import, eksport), n) zmiana kolejności na liście (podczas przesadzania uczniów), l) import do list nazwisk z plików między innymi XML, CSV, TXT, m) eksport listy nazwisk do plików między innymi XML, CSV, TXT, n) losowy podział na grupy, o) losowy podział na pary, p) wyświetlanie aktualnej godziny (zegar), q) odmierzanie czasu do końca lekcji lub zadania (timer), r) wbudowany system podpowiedzi, 15. Sprzęt sieciowy: przełącznik zarządzany 24 portowy gigabitowy oraz router gigabitowy - 1 komplet. 16. Zasilacz awaryjny UPS do serwera - 1 sztuka. 17. Usługa instalacji i wdrożenia pracowni terminalowej w Jednostce oświatowej. 18. Usługa szkolenia z obsługi pracowni terminalowej do nauki języków obcych oraz oprogramowania do zarządzania klasopracownią min. 10 godz. zegarowych w miejscu instalacji. 19. Minimum trzyletnia gwarancja na dostarczony sprzęt, pięcioletnie wsparcie producenta na oprogramowanie narzędziowe, o którym mowa w punkcie 6,7,8 i pięcioletnie wsparcie na oprogramowanie, o którym mowa w punkcie 13.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)