GuidZP400 |
b06f2cd1-0ab4-472b-bebd-5e554573d06a
|
Biuletyn |
639371-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
|
Regon |
32638000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Doświadczalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-290
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 7445061 w. 110
|
Zamawiajacy fax |
817 445 067
|
Zamawiajacy email |
ebronisz@ipan.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://www.ipan.lublin.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ipan.lublin.pl/bip?id=1; http://www.ipan.lublin.pl/ zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ipan.lublin.pl/bip?id=1; http://www.ipan.lublin.pl/ zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawu do rozbudowy posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej oraz sprzętowego firewall IDS/IPS
|
Numer referencyjny |
A-2401-73/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawu do rozbudowy posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej oraz sprzętowego firewall IDS/IPS
Zakres zamówienia obejmuje dostawę na rzecz zamawiającego:
Część 1: Zestaw do rozbudowy posiadanej macierzy dyskowej (półka dyskowa wyposażona w 12 dysków twardych oraz dodatkowe 3 dyski twarde)
Część 2: Sprzętowy firewall IDS/IPS
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany:
1) w odniesieniu do Części 1 w terminie maksymalnie do 40 dni od dnia podpisania umowy,
UWAGA!!! Termin dostawy dla Części 1 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ;
2) w odniesieniu do Części 2 w terminie maksymalnie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w
zdaniu pierwszym składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w
kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu drugim,
zastępuje się je dokumentem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w
zdaniu pierwszym Zamawiający może uzyskać ten dokument samodzielnie za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, jeżeli pozwolą na to dane identyfikacyjne przekazane przez
Wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty - w postaci wskazania określonego adresu
internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do
SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony
według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.2 do SIWZ (odpowiedni dla danej Części
zamówienia); 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 4) Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania
wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia
oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć
pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na
osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w
określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów.
Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami; 5)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na
zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający
równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w sytuacji, gdy wykonawca
oferuje rozwiązania równoważne; 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania
zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenia ww. oświadczenia wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień Umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:
1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia Umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia;
3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny Przedmiotu umowy;
4) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdziale 5 należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2020 r. do godziny 10:00 w Instytucie Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4, 20–290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat). Godziny pracy sekretariatu – od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt 8.1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.01.2020 r. o godzinie 10:30 w siedzibie w siedzibie Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A pok. Nr 6 (sala seminaryjna).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do rozbudowy posiadanej macierzy dyskowej (półka dyskowa wyposażona w 12 dysków twardych oraz dodatkowe 3 dyski twarde)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do Części 1 został zrealizowany w terminie maksymalnie do 40 dni od dnia podpisania umowy,
UWAGA!!! Termin dostawy dla Części 1 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
UWAGA!!!:
Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia z zobowiązaniem się przez wykonawcę do usunięcia wady, uszkodzenia lub usterki przedmiotu zamówienia w terminie maksimum 168 godzin od momentu zgłoszenia wady, uszkodzenia lub usterki (zwanym dalej „terminem na usunięcie wad). Termin na usunięcie wad stanowi kryterium oceny ofert o nazwie "warunki gwarancji", zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu do rozbudowy posiadanej macierzy dyskowej (półki dyskowej wyposażonej w 12 dysków twardych oraz dodatkowych 3 dysków twardych) - 1 komplet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzętowy firewall IDS/IPS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w odniesieniu do Części 2 w terminie maksymalnie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający wymaga zaoferowania licencji dla przedmiotu zamówienia obejmującej aktualizacje oraz systemy IPS/IDS, AV, Anti-Spam, Application Control/Content Filtering przez min. 12 miesięcy.
Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na przedmiot zamówienia przez min. 36 miesięcy. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 36 miesięcy zostaną odrzucone.
Okres udzielonej licencji oraz okres gwarancji stanowią kryteria oceny ofert dla Części 2 zamówienia, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętowego firewall IDS/IPS - 1 szt. wraz z licencją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu Części 2 zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.2 do SIWZ
|
| |