GuidZP400 |
a18be809-018e-4227-9676-6ab71afee12a
|
Biuletyn |
639363-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
|
Regon |
10183960000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
E. Ciołka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-445
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 360 191,
|
Zamawiajacy fax |
228 378 127
|
Zamawiajacy email |
eliza.milecka@zozwola.pl,
|
Adres strony url |
www.zozwola.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozwola.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, Kancelaria, III piętro, pokój 304.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście
|
Numer referencyjny |
37/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście przy ul. Ciołka 11 w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia musi obejmować m.in. rozładunek, wniesienie, montaż, uruchomienie, przeszkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia, odbiór opakowań.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego tj. parametry techniczne, rodzaj i ilości sprzętu został zawarty w Załączniku nr 2, a także w Załączniku nr 5 do SIWZ (projekt umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Deklaracja CE dla komputerów
2. Certyfikat TCO dla monitora
3. Certyfikat zgodności z Microsoft dla komputerów
4. Certyfikat akredytowanej jednostki potwierdzający głośność jednostki
5. ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych
6. Oświadczenie producenta komputera o przejęciu świadczeń serwisowych w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy składającego ofertę
7. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
8. Certyfikat na poziomie expert dla wdrażanego systemu wirtualizacji serwerów
9. Certyfikat na poziomie expert dla wdrażanego systemu operacyjnego
10. Certyfikat na poziomie expert dla wdrożenia systemu domeny i usług katalogowych
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy do siedziby Zamawiającego w terminie 10 dni od daty otrzymania wezwania, próbkę oferowanego sprzętu. W odniesieniu do programowania mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Ocena złożonych próbek zostanie dokonana przez Komisję Przetargową na zasadzie spełnia / nie spełnia. Z badania każdej próbki zostanie sporządzony protokół. Pozytywna ocena próbki będzie oznaczała zgodność próbki (oferty) z treścią SIWZ. Niezgodność próbki z SIWZ chociażby w zakresie jednego parametru podlegającego badaniu bądź nieprzedłożenie wymaganej próbki w sposób i terminie wymaganym przez Zamawiającego będzie oznaczało negatywny wynik oceny próbki i będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. z uwagi na fakt, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia próbek zostanie dostarczony wykonawcom wraz z wezwaniem do złożenia próbek.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 w pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawcy muszą dostarczyć do Zamawiającego listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do tej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz, terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Inne wymagane dokumenty na dzień składania ofert:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Wypełniony i podpisany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
- zmiany terminu realizacji umowy wynikającej z wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowej, wojny, stanu nadzwyczajnego, itp.) uniemożliwiającej udokumentowaną czasową realizację zadania przez Wykonawcę,
- w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
2) Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do Umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
3) Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy Pzp:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana osób uprawnionych do realizacji Umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami.
3) zmiana nazwy i /lub formy prowadzenia działalności przez którąkolwiek ze stron, jeśli jest ona związana z sukcesją generalną praw i obowiązków idących za taką zmianą.
4) Strona może powołać się na okoliczność siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie drugą stronę w ciągu 3 dni od powstania tych okoliczności.
5) Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia postanowień umowy przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|