Dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2020

Data publikacji 2020-03-19
Data zakończenia 2020-03-27 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525017-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392243001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.2 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do obiektów Zamawiającego:
1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław
4) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław
5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław
6) Filia Żłobka nr 5 ul. M i K Barskich 45, Wrocław
7) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
8) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
9) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
10) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
11) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
12) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław
13) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław
14) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
15) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław
16) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław
17) Budynek administracji, ul. Fabryczna 15, Wrocław
2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo-
cenowy(załącznik nr 2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6 do SIWZ
Projekt umowy.
2.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków
towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to
doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów,
jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się
wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ,
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe
oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert
równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą
mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
2.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2.6.Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę
produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na
konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu
prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5798aa3-d9ee-4e0b-a5a4-2ad3c7b67eca
Biuletyn 525017-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 02154505100000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 4871 718 6246,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opkakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2020
Numer referencyjny Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do obiektów Zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław 2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław 3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław 4) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław 5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław 6) Filia Żłobka nr 5 ul. M i K Barskich 45, Wrocław 7) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław 8) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław 9) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław 10) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 11) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław 12) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław 13) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 14) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław 15) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław 16) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław 17) Budynek administracji, ul. Fabryczna 15, Wrocław 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo- cenowy(załącznik nr 2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6 do SIWZ Projekt umowy. 2.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.6.Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej a towary zamienne spełniają wymagania zawarte w SIWZ; 3) zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie; 4) zamianie ilości poszczególnych artykułów niezbędnych do utrzymania czystości na inne artykuły niezbędne do utrzymania czystości wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do umowy) przy zachowaniu ich wartości w zakresie nie większym niż 10%; 3. Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9 nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia.
IV 4 4 data 2020-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 11.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11.4. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wg załącznika do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo-cenowy – wg załącznika do SIWZ; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 11.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)