Kompletny System Backupowy dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wraz z wdrożeniem, konfiguracją i szkoleniem

Data publikacji 2020-03-20
Data zakończenia 2020-04-10 00:00:00
Instytucja Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524937-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego systemu backupowego dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wraz z wdrożeniem, konfiguracją i szkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący jej integralną część.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e777953-04be-462a-808d-78e9148eb663
Biuletyn 524937-N-2020
Zamawiajacy nazwa Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
Regon 36788292600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Barbary
Zamawiajacy adres numer domu 21a
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-053
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48 32 718 07 10,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email za@metropoliagzm.pl,
Adres strony url http://bip.metropoliagzm.pl; https://metropoliagzm.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Związek Metropolitalny
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.metropoliagzm.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.metropoliagzm.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Kompletny System Backupowy dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wraz z wdrożeniem, konfiguracją i szkoleniem
Numer referencyjny ZA.270.7.2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego systemu backupowego dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wraz z wdrożeniem, konfiguracją i szkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący jej integralną część.
Cpv glowny przedmiot 30233100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 84
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: • • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (w przypadku dostaw okresowych również wykonuje) co najmniej dwie dostawy systemu backupowego wraz z wdrożeniem o wartości co najmniej 500 000,00 PLN brutto każda.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich, Wykonawca zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2) PZP zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w załączniku nr 2 do SIWZ oraz dołącza do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, potwierdzające spełnienie przez nie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim się powołuje na ich zasoby i w celu wykazania braku podstaw ich wykluczenia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda wskazania w zobowiązaniu do udostępnienia zasobów wystawionym przez podmiot je udostępniający: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawę.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale VII ust. 5 lit. c niniejszej SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ – „Wykaz dostaw”.
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w siedzibie Zamawiającego lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 4 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą:  formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ,  pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik,  oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia z siedzibą przy 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, adres email: kancelaria@metropoliagzm.pl, strona internetowa: www.metropoliagzm.pl;  z inspektorem ochrony danych osobowych w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii może Pan/Pani skontaktować się za pośrednictwem adresu email: daneosobowe@metropoliagzm.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Kompletny System Backupowy dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wraz z wdrożeniem, konfiguracją i szkoleniem numer ZA.270.7.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią: − art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako że przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem Umowy w zakresie rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana oferty i ewentualnie wykonania Umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią w przypadku wyboru Pani/Pana oferty jako najkorzystniejszej w toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; − art. 6 ust. 1 c RODO, jako że przetwarzanie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w zakresie, w jakim przebieg procesu wyboru Wykonawcy musi spełniać wymagania wynikające z PZP, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, jako element protokołu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania protokołu obejmuje cały czas trwania Umowy;  Niezależnie od powyższego Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres umożliwiający ewentualne zakwestionowanie przez Panią/Pana wyniku postępowania;  W przypadku zawarcia Umowy pomiędzy Panią/Panem a Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią na skutek złożonej przez Panią/Pana oferty, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji Umowy oraz ewentualnie przedawnienia roszczeń związanych z wykonaniem Umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią oraz trwania obowiązków prawnopodatkowych nałożonych na Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię, w szczególności wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 351 ze zm.);  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania danych w zakresie wynikającym z niniejszego SIWZ będzie odrzucenie Pani/Pana oferty na zasadach wynikających z PZP;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;  w zakresie wynikającym z treści RODO i w granicach tam wskazanych, posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; − na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO;  na podstawie art. 8a ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że: − w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed zawarciem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „zabezpieczenie”), w kwocie stanowiącej 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Wykonawca może wnieść zabezpieczenie w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi w szczególności wynikać:  zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależnym wykonaniem umowy,  termin obowiązywania gwarancji. 4. Sposób i termin zwrotu zabezpieczenia zgodnie z art. 151 ust. 1 ustawy Pzp nastąpi w terminie 30 dni od dnia zrealizowania Umowy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); 1.1. Wadium może być wniesione w: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 299 z późn. zm.). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa przed terminem składania ofert, określonym w rozdziale XVI. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Santander Bank Polska S.A. 44 1090 1186 0000 0001 3708 0808; Tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZA.270.7.2020” Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2.3. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.4. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,  zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Pzp. 4. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana istotnych postanowień Umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w przypadkach i na warunkach określonych poniżej: a. w przypadku gdy wprowadzenie zmian w sposobie realizacji usługi jest uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, a zaistniała sytuacja była niemożliwa wcześniej do przewidzenia, b. w przypadku zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem Umowy przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu Umowy, c. w przypadku zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji Umowy, d. zmiany zakresu, sposobu lub terminu realizacji przedmiotu Umowy/terminów realizacji poszczególnych prac, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy, e. zmiana wysokości wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, f. inne zmiany wynikające ze zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: a. zmiana danych teleadresowych, b. zmiana danych Koordynatorów, c. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego). 3. Zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)