| GuidZP400 |
a94b1d1d-63ff-4c0d-ba08-b9e3127413bf
|
| Biuletyn |
525539-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ełk
|
| Regon |
79067109900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
87 619 45 00
|
| Zamawiajacy fax |
87 619 45 01
|
| Zamawiajacy email |
ug@elk.gmina.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.elk.gmina.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt „Świetlica wiejska w Regielnicy” nr RPWM.09.02.00-28-0004/17 jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.2 Infrastruktura socjalna.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.elk.gmina.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub pocztą tradycyjną
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica
|
| Numer referencyjny |
KZP.271.3.9.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu „Świetlica wiejska w Regielnicy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 – Dostawa wraz z montażem mebli
Część 2 – Dostawa wraz z zainstalowaniem sprzętu elektronicznego
Część 3 – Dostawa sprzętu AGD
Część 4 – Dostawa zestawów dziecięcych
Część 5 – Dostawa drobnych elementów wyposażenia
Część 6 – Dostawa wyposażenia zewnętrznego
Część 7 – Dostawa sprzętu biurowego
Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używanych, nie powystawowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1,3,4,5,6,7 oraz Załącznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
40
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z poniższymi terminami:
Część 1 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Część 2 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Część 3 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Część 4 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Część 5 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Część 6 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Część 7 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą składa oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę określający w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana kwoty wynagrodzenia z tytułu:
1) ustawowej zmiany podatku VAT,
2) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
3) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania umowy proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy
w przypadku:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiana ta ma wpływ na realizacje umowy ,
- o okres trwania tych przeszkód.
|
| IV 4 4 data |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|