Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica

Data publikacji 2020-03-20
Data zakończenia 2020-03-31 00:00:00
Instytucja Gmina Ełk
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525539-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu „Świetlica wiejska w Regielnicy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 – Dostawa wraz z montażem mebli
Część 2 – Dostawa wraz z zainstalowaniem sprzętu elektronicznego
Część 3 – Dostawa sprzętu AGD
Część 4 – Dostawa zestawów dziecięcych
Część 5 – Dostawa drobnych elementów wyposażenia
Część 6 – Dostawa wyposażenia zewnętrznego
Część 7 – Dostawa sprzętu biurowego

Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używanych, nie powystawowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.

Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1,3,4,5,6,7 oraz Załącznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a94b1d1d-63ff-4c0d-ba08-b9e3127413bf
Biuletyn 525539-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Ełk
Regon 79067109900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 619 45 00
Zamawiajacy fax 87 619 45 01
Zamawiajacy email ug@elk.gmina.pl
Adres strony url www.bip.elk.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Świetlica wiejska w Regielnicy” nr RPWM.09.02.00-28-0004/17 jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.2 Infrastruktura socjalna.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.elk.gmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub pocztą tradycyjną
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica
Numer referencyjny KZP.271.3.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu „Świetlica wiejska w Regielnicy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 – Dostawa wraz z montażem mebli Część 2 – Dostawa wraz z zainstalowaniem sprzętu elektronicznego Część 3 – Dostawa sprzętu AGD Część 4 – Dostawa zestawów dziecięcych Część 5 – Dostawa drobnych elementów wyposażenia Część 6 – Dostawa wyposażenia zewnętrznego Część 7 – Dostawa sprzętu biurowego Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używanych, nie powystawowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1,3,4,5,6,7 oraz Załącznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane zgodnie z poniższymi terminami: Część 1 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy. Część 2 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy. Część 3 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy. Część 4 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy. Część 5 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy. Część 6 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy. Część 7 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą składa oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę określający w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana kwoty wynagrodzenia z tytułu: 1) ustawowej zmiany podatku VAT, 2) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania umowy proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiana ta ma wpływ na realizacje umowy , - o okres trwania tych przeszkód.
IV 4 4 data 2020-03-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)