| GuidZP400 |
b02fe947-bcb9-4fb1-a881-abde8f8f84c2
|
| Biuletyn |
525009-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Senatu
|
| Regon |
00139380011000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48226949035
|
| Zamawiajacy fax |
+48226949213
|
| Zamawiajacy email |
bpko@senat.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.senat.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Senatu
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.senat.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.senat.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta z załącznikami może być złożona w formie pisemnej, osobiście, albo za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Punkt podawczy Kancelarii Senatu, mieszczący się w budynku „N” Kancelarii Sejmu, przy Al. Na Skarpie 16, w Warszawie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00, tel.: 22 694 95 77.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
|
| Numer referencyjny |
BPKO.SZP.350.5.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 24 miesiące usług utrzymania systemów informatycznych w odniesieniu do następujących programów, na które Kancelaria Senatu posiada licencje:
- Asseco Softlab ERP – moduły: Finanse i Księgowość, moduł Zaangażowania, Środki Trwałe, Logistyka i sprzedaż;
- Asseco Softlab HR – moduły: Kadry, Płace, Portal pracowniczy, E-deklaracje,
Portal Przełożonego;
- Asseco Softlab ERP - moduł Finanse i Księgowość dostosowany do obsługi biur senatorskich.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a. Usługę subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów;
b. Usługę wymiany wersji;
c. Obsługę nowych licencji;
d. Usługę usuwania awarii, usterek i defektów programu, w tym w ramach udzielonej gwarancji;
e. Usługę help-desk – telefonicznego i elektronicznego dostępu do konsultantów wykonawcy;
f. Usługę serwisową świadczoną przez dedykowanych konsultantów wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72230000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi utrzymania systemów informatycznych Asseco Softlab ERP, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł. W przypadku usług w trakcie realizacji, wykonawca musi wykazać, że zrealizował już ww. usługę na kwotę nie niższą niż wymagana przez zamawiającego;
2) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 3 osobami stanowiącymi Zespół Wykonawczy, w tym: co najmniej dwiema osobami pracującymi stale nad realizacją umowy oraz co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierującego zespołem. Wyżej wymienione co najmniej trzy osoby wyznaczone do Zespołu Wykonawczego powinny posiadać doświadczenie w postaci co najmniej 6-miesięcznego stażu pracy przy utrzymaniu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP, w tym co najmniej jedna osoba powinna posiadać doświadczenie w postaci co najmniej 6-miesięcznego stażu pracy przy serwisowaniu systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełnić co najmniej jeden wykonawca.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - sporządzonego według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej;
2) wykazu osób, posiadających wymagane doświadczenie, wraz z informacją o podstawie do dysponowania wskazanymi osobami. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia;
3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy;
5) w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-03-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofertach złożonych w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego jest Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, bpko@senat.gov.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Kancelarii Senatu: iodo@senat.gov.pl, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, tel. 22 694 94 44.
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z zawartą umową i postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP” BPKO.SZP.350.5.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy Pzp;
4) dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
5) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy;
6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Dane osobowe znajdujące się w zawartej umowie będą przechowywane przez okres 10 lat od podpisania umowy;
7) każdej osobie, której dane są przetwarzane przez zamawiającego przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 17 RODO w zakresie wynikającym z przepisów – prawo do usunięcia swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
− na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
9) wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne, jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
|