Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi

Data publikacji 2020-03-20
Data zakończenia 2020-04-01 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525482-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi według niżej wymienionych zadań: Zadanie 1 – dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem 1/1 do SIWZ. Zadanie 2 - dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem 1/2 do SIWZ. Zadanie 3 - dostawa rękawic zgodnie z załącznikiem 1/3 do SIWZ. Zadanie 4 - dostawa materiałów szewnych zgodnie z załącznikiem 1/4 do SIWZ. Zadanie 5 - dostawa materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego zgodnie z załącznikiem 1/5 do SIWZ. Zadanie 6 - dostawa serwet jednorazowego użytku i zestawów porodowych zgodnie z załącznikiem 1/6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f66d022-a1a3-4c70-bba3-de66d4ebe5e3
Biuletyn 525482-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Regon 47306618800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warecka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 558 050
Zamawiajacy fax 426 521 635
Zamawiajacy email przetargi@wsrm.lodz.pl
Adres strony url www.wsrm.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsrm.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsrm.lodz.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WSRM w Łodzi, 91-202 Łódź, ul. Warecka 2
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi
Numer referencyjny ZP/3/20/W
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi według niżej wymienionych zadań: Zadanie 1 – dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem 1/1 do SIWZ. Zadanie 2 - dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem 1/2 do SIWZ. Zadanie 3 - dostawa rękawic zgodnie z załącznikiem 1/3 do SIWZ. Zadanie 4 - dostawa materiałów szewnych zgodnie z załącznikiem 1/4 do SIWZ. Zadanie 5 - dostawa materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego zgodnie z załącznikiem 1/5 do SIWZ. Zadanie 6 - dostawa serwet jednorazowego użytku i zestawów porodowych zgodnie z załącznikiem 1/6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione Każdy wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Pozostałe dokumenty: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. c. Dowód wniesienia wadium (dotyczy zadań 1-3). d. Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na oferowany sprzęt i materiały (nie dotyczy zadania 5). e. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy składający ofertę na zadanie 2 zobowiązani są do dołączenia do ofert próbek oferowanych kaniul dożylnych (po jednej w każdym rozmiarze). f. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Czy wadium 1
Wadium Oferta na zadania 1-3 musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 – 2.500,00 zł. Zadanie 2 – 8.000,00 zł. Zadanie 3 – 3.500,00 zł. Zadania od 4 do 6 - Zamawiający do tych zadań nie wymaga wniesienia wadium.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian,
IV 4 4 data 2020-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)