| GuidZP400 |
0f66d022-a1a3-4c70-bba3-de66d4ebe5e3
|
| Biuletyn |
525482-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
|
| Regon |
47306618800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warecka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
91-202
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
426 558 050
|
| Zamawiajacy fax |
426 521 635
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@wsrm.lodz.pl
|
| Adres strony url |
www.wsrm.lodz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsrm.lodz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsrm.lodz.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres podany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WSRM w Łodzi, 91-202 Łódź, ul. Warecka 2
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi
|
| Numer referencyjny |
ZP/3/20/W
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi według niżej wymienionych zadań: Zadanie 1 – dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem 1/1 do SIWZ. Zadanie 2 - dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem 1/2 do SIWZ. Zadanie 3 - dostawa rękawic zgodnie z załącznikiem 1/3 do SIWZ. Zadanie 4 - dostawa materiałów szewnych zgodnie z załącznikiem 1/4 do SIWZ. Zadanie 5 - dostawa materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego zgodnie z załącznikiem 1/5 do SIWZ. Zadanie 6 - dostawa serwet jednorazowego użytku i zestawów porodowych zgodnie z załącznikiem 1/6 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ,
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Każdy wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Pozostałe dokumenty: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. c. Dowód wniesienia wadium (dotyczy zadań 1-3). d. Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na oferowany sprzęt i materiały (nie dotyczy zadania 5). e. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy składający ofertę na zadanie 2 zobowiązani są do dołączenia do ofert próbek oferowanych kaniul dożylnych (po jednej w każdym rozmiarze). f. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta na zadania 1-3 musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie 1 – 2.500,00 zł.
Zadanie 2 – 8.000,00 zł.
Zadanie 3 – 3.500,00 zł.
Zadania od 4 do 6 - Zamawiający do tych zadań nie wymaga wniesienia wadium.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian,
|
| IV 4 4 data |
2020-04-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:15
|
| IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|