GuidZP400 |
91cd0fa4-fa82-4cb4-b1d0-21f322d0174e
|
Biuletyn |
526038-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
|
Regon |
28031463200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 524 53 50, 89 524 53 80
|
Zamawiajacy fax |
89 524 53 80
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.uwm.edu.pl
|
Adres strony url |
http://szpital.uwm.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital.uwm.edu.pl/index.php/2013-03-24-10-45-14/zamowienia-publiczne/zamowienia-od-30-000-euro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Kompleksowa usługa pełnego, codziennego przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów szpitala oraz posiłków regeneracyjnych dla pracowników szpitala
|
Numer referencyjny |
17/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa pełnego, codziennego
przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom oraz posiłków regeneracyjnych dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala
Klinicznego w Olsztynie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami dotyczącymi placówek leczniczych,
która obejmuje m.in.: 1) przygotowywanie przez Wykonawcę posiłków poza siedzibą Zamawiającego, na bazie lokalowosprzętowej
Wykonawcy - minimum trzy posiłki dziennie z zastrzeżeniem diet specjalnych ustalanych przez lekarza w
porozumieniu z dietetykiem Wykonawcy, 2) sporządzanie dekadowego jadłospisu przez dietetyka Wykonawcy z uwzględnieniem
jadłospisu przedstawionego w ofercie oraz przekazywanie Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie min. siedmiu dni przed
rozpoczynającą się dekadą, 3) dostarczanie posiłków do Zamawiającego środkami transportu Wykonawcy, (w termosach,
pojemnikach GN lub innych szczelnie zamkniętych pojemnikach utrzymujących odpowiednią temperaturę posiłków). 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 9 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
15894220-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i zostanie
zweryfikowany przez Zamawiającego na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na Załączniku nr 4
do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i zostanie zweryfikowany przez
Zamawiającego na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca udokumentuje, że w ciągu ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, co
najmniej jedno zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 złotych. Za zakres dostaw lub usług potwierdzający
zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia oraz w odniesieniu do jego rzetelności, rozumianej, jako solidne i
sumienne wywiązanie się z uprzednio zaciągniętych zobowiązań w ramach profesjonalnej realizacji zleconych mu dostaw lub
usług, Zamawiający uważa dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem dostawom lub usługom stanowiącym podobny
lub tożsamy przedmiot zamówienia w zakresie lecznictwa zamkniętego, w szpitalu lub w podobnej placówce sektora ochrony
zdrowia - wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje
osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj. kierownik kuchni, dietetyk i minimum jeden
wykwalifikowany kucharz: 1) Kierownik kuchni (szef): wskazana osoba posiada minimum 3 letni staż pracy, jako kierownik kuchni w jednostkach stacjonarnych, całodobowo udzielających świadczeń żywienia szpitalnego, posiada wykształcenie
związane z gastronomią lub żywieniem i żywnością. 2) Wykwalifikowany dietetyk: wskazana osoba posiada minimum 3 letni
staż pracy, jako dietetyk w jednostkach stacjonarnych, całodobowo udzielających świadczeń żywienia szpitalnego, legitymuje
się minimum średnim lub wyższym wykształceniem o profilu dietetyka. 3) Wykwalifikowany kucharz: wskazana osoba posiada
minimum 3 letni staż pracy, w zawodzie kucharz w jednostkach stacjonarnych, całodobowo udzielających świadczeń żywienia
szpitalnego. 3. Potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca udokumentuje, że dysponuje kuchnią, w której będą
przygotowywane posiłki dla Zamawiającego, która posiada aktualną decyzję lub pozwolenie, właściwego Inspektoratu
Sanitarnego na jej prowadzenie. Ponadto Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że na wypadek awarii kuchni
głównej, bądź zdarzenia losowego albo z innych przyczyn czasowego braku możliwości przygotowywania posiłków będzie
dysponował w celu zapewnienia ciągłości żywienia drugą tzw. kuchnią awaryjną, zapasową. 4. Potwierdzenie niniejszego
warunku Wykonawca udokumentuje, że realizacja transportu zewnętrznego będzie odbywać się środkiem transportu
posiadającym pozytywną decyzję właściwego Inspektoratu Sanitarnego, przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem, np.: ostatniego protokołu kontrolnego sporządzonego przez właściwy Inspektorat
Sanitarny lub inny dokument potwierdzający nadzór nad transportem służącym do przewożenia żywności. Ponadto
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie w okresie zamówienia, co najmniej dwóch
środków transportu przeznaczonych do transportu żywności, 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że
wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w
inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy
Pzp). 4. Jeżeli Wykonawca posiada dokument ze wskazaniem waluty innej, niż polska, winien przeliczyć kwoty w określonej
walucie zagranicznej na polskie złote wg. średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia w BZP.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion
i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na
podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokumenty jakie mają przesłać Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego. 1) zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w
postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.), na potwierdzenie opisu w SIWZ
rozdz. V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.3 ppkt 1.2.3.1 tj.: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których, dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia
26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.), na potwierdzenie opisu w SIWZ rozdz. V ust. 1
pkt 1.2 ppkt 1.2.3 ppkt 1.2.3.2 tj.: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - UWAGA! W celu uzyskania
dodatkowych punktów w kryteriach oceny ofert wykaz osób Wykonawca winien dołączyć do oferty, w przypadku nie
dołączenia wykazu do oferty Zamawiający wezwie o dostarczenie ww. wykazu na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp, jednak
dostarczone dokumenty na wezwanie nie będą brane pod uwagę w kryteriach oceny ofert i Wykonawca otrzyma „0” (zero)
pkt. w danym kryterium (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ), 3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami(na potwierdzenie opisu SIWZ, Rozdz. V ust. 1 pkt. 1.2 ppkt 1.2.3. ppkt 1.2.3.3 wzór stanowi
Załącznik Nr 8 do SIWZ)., 4) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, chyba że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu
na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 7) dokumenty, o których mowa w pkt. 4,
5 i 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca na
podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikat, świadectwo, decyzję, opinię lub inny dokument potwierdzający wdrożenie i przestrzeganie zasad systemu HACCP
lub równoważnego zapewniającego bezpieczeństwo żywności i żywienia w kuchni Wykonawcy, w której faktycznie będą
wykonywane usługi na rzecz Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi
Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz
cenowy (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Poza cenowe kryteria oceny ofert dotyczące dodatkowego doświadczenia
osób skierowanych do realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 4) Poza cenowe kryteria oceny ofert
dotyczące różnorodności dekadowej oferowanych posiłków. 5) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do
reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli
osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego
reprezentacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zamiany umowy zostały przewidziane oraz szczegółowo opisane w załączniku nr 10 do SIWZ Wzór umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia się informacji stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w
terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
|
IV 4 4 data |
2020-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia
oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki
ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji
istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 3.
Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami
ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne
uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w
postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5.
Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł
on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią
odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego
wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Terminy wniesienia odwołania: 1) Odwołanie wnosi się w terminie
5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w
sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 2)
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia specyfikacji
istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 3) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6.1. i 6.2.
wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość
o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 4) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o
wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie
Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; b) 1 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie
zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. c) Szczegółowe zasady postępowania po
wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom
oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego
dla siedziby Zamawiającego, 9. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem
Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając
jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy
z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. II. INFORMACJA O PRZETWARZANIU
DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: iodo@szpital.uwm.edu.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Kompleksowa usługa
pełnego, codziennego przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom oraz posiłków regeneracyjnych dla pracowników
szpitala - znak sprawy 11/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843), 5) Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych , na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 2o RODO, na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|