Dostawa zestawów do zlewania płytek krwi z kożuszków leukocytarno-płytkowych w wykorzystaniem pras automatycznych oraz roztworu wzbogacającego do produkcji i przechowywania płytek krwi o obj. 250 ml (2 pakiety)

Data publikacji 2020-03-24
Data zakończenia 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526483-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331416202, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Pakiet nr 1: zestawów do zlewania płytek krwi z kożuszków leukocytarno-płytkowych w wykorzystaniem pras automatycznych – 4000 szt.
2) Pakiet nr 2: roztworu wzbogacającego do produkcji i przechowywania płytek krwi, o objętości 250 ml – 4000 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6099f02-973f-4908-b6d4-cd5750887cc8
Biuletyn 526483-N-2020
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Regon 29483085947000
Zamawiajacy adres ulica ul. Franciszkańska
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-433
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 161 400
Zamawiajacy fax 424 161 403
Zamawiajacy email adm@krwiodawstwo.pl
Adres strony url www.krwiodawstwo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krwiodawstwo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi,ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów do zlewania płytek krwi z kożuszków leukocytarno-płytkowych w wykorzystaniem pras automatycznych oraz roztworu wzbogacającego do produkcji i przechowywania płytek krwi o obj. 250 ml (2 pakiety)
Numer referencyjny 13/DAT/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Pakiet nr 1: zestawów do zlewania płytek krwi z kożuszków leukocytarno-płytkowych w wykorzystaniem pras automatycznych – 4000 szt. 2) Pakiet nr 2: roztworu wzbogacającego do produkcji i przechowywania płytek krwi, o objętości 250 ml – 4000 szt.
Cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione 1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 a i 1 b do SIWZ 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. 4. dla pakietu nr 1: - próbki (minimum 10 szt.) oferowanego towaru w firmowym opakowaniu zbiorczym (uwaga: próbki służą ocenie w kryterium „parametry przedmiotu zamówienia”, nie podlegają uzupełnieniu) - ulotki informacyjne, katalogi w języku polskim - właściwy certyfikat serii pozwalający na wydanie wyprodukowanych składników do lecznictwa 5. dla pakietu nr 2: - próbki (minimum 1 szt.) w firmowym opakowaniu uwaga: próbki służą ocenie w kryterium „parametry przedmiotu zamówienia”, nie podlegają uzupełnieniu) - ulotki informacyjne, katalogi w języku polskim 6. Oświadczenie o wyrobach medycznych – załącznik nr 5
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a. zmiana terminu dostawy: i. zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; ii. zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; iii. dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, b. dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy, c. zmiana sposobu spełnienia świadczenia: i. dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, ii. dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zachowanie rodzaju produktu, ale zmiany jego parametrów, jeśli Wykonawca będzie dysponował zmienionym asortymentem, w przypadku, gdy zmiana ta wynikać będzie ze zmiany umów Zamawiającego z klientami zewnętrznymi, których Zamawiający nie mógł przewidzieć i które nastąpiły po zawarciu niniejszej umowy, d. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: i. zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, ii. zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - z przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy, iii. zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawek podatków, w szczególności VAT, cło - jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku zapłaconego przez Wykonawcę, e. zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) lub zmiany wynikające z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej, f. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany w przypadku: i. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i / lub Zamawiającego skutkujące niemożliwością realizacji przedmiotu umowy ii. powstanie nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy iii. zmianę nazwy własnej wyrobu. iv. zmianę producenta wyrobu (w ramach grupy kapitałowej, do której należy producent wyrobu zaoferowanego przez Wykonawcę), v. zmianę sposobu pakowania lub konfekcjonowania lub wielkości opakowań, vi. zmianę specyfikacji wyrobu, w przypadku wprowadzania do obrotu zmodyfikowanego lub ulepszonego wyrobu, o ile zmienione wyroby będą nadal spełniać wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia i zostanie utrzymana cena z oferty, vii. zmianę ilości towarów w ramach danej partii, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy, określonej w §4 ust. 1. viii. zmianę ilości opakowań w poszczególnych pozycjach, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy, określonej w §4 ust. 1. 3. Poza przypadkami wskazanymi w ust. 2, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, Strony dopuszczają zmianę umowy polegającą na zamówieniu dodatkowych dostaw towaru od Wykonawcy (nieobjętych zamówieniem początkowym) jeżeli stały się Zamawiającemu niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. Zamawiający nie może zmienić Wykonawcy z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego. b. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. c. wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4. Poza przypadkami wskazanymi w ust. 2 i 3, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP, Strony dopuszczają inne zmiany istotnych postanowień umowy również jeżeli zostały spełnione następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zestawy do zlewania płytek krwi z kożuszków leukocytarno-płytkowych w wykorzystaniem pras automatycznych – 4000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis roztwór wzbogacający do produkcji i przechowywania płytek krwi, o objętości 250 ml – 4000 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)