| GuidZP400 |
e8183275-64ed-4a72-b911-5df35330f3e0
|
| Biuletyn |
525038-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
|
| Regon |
11263946002990
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 2114001, 2114015, 2114086
|
| Zamawiajacy fax |
122 114 005
|
| Zamawiajacy email |
krakow@amw.com.pl
|
| Adres strony url |
www.amw.eb2b.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa agencja wykonawcza
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.eb2b.com.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.eb2b.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest składanie ofert w formie papierowej pod rygorem nieważnosci
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-155 Kraków, ul. Montelupich 3, Biuro Obsługi Klienta (parter)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wyposażenia do internatów i kwater internatowych - ROLETY.
|
| Numer referencyjny |
DZP-OK.2610.148.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do internatów i kwater internatowych - ROLETY.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
12
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców.
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA!
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy, może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty:
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, w przypadku określonym w § 3 ust. 3.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań.
3. Zamawiający dopuszcza: zmianę miejsca dostawy i/lub zmianę terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 - jeżeli remont pomieszczeń, do których Wyposażenie będzie dostarczane, nie zakończy się w terminie umożliwiającym realizację umowy oraz dopuszcza: rozliczenie na podstawie faktur częściowych - na zgodny wniosek Stron.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści przedłożonej w postępowaniu oferty przy zachowaniu niezmiennej ceny, w przypadku poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta, wstrzymania lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy, bądź jego elementu;
5. Zamawiający dopuszcza rozszerzenie umowy, polegające na zwiększeniu ilości dostarczonych towarów objętych niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że wartość dodatkowo zamówionych towarów nie będzie większa niż 10% wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-27T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|