GuidZP400 |
bdcd068f-c83b-40ed-853b-4b675b1f360c
|
Biuletyn |
527140-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
|
Regon |
18069282800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Anieli Krzywoń
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Dęba
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-460
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
261 162 504,
|
Zamawiajacy fax |
261 162 506
|
Zamawiajacy email |
33WOG.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/33wog
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://platformazakupowa.pl/pn/33wog
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie, ul. A. Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platformazakupowa.pl/pn/33wog/proceedings
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych (zamówienie z podziałem na 3 części)”
|
Numer referencyjny |
Zp11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynów żywnościowych zlokalizowanych w Nowej Dębie, Sandomierzu i Kielcach
|
Cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020r. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością - 1 raz na dwa tygodnie w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku. Częstotliwość dostaw może być zmieniona w zależności od bieżących potrzeb wynikających ze specyfiki rejonu zaopatrywania i infrastruktury magazynowej, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa przechowywania żywności u odbiorcy wojskowego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy podmiotów zbiorowych;
3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ);
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających posiadanie:
- aktualnej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z art. 20 ust.12 pkt., 2 ustawy z dnia 16.12.2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego.
Lub
- obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
lub
- zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Nowej Dębie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Nowej Dębie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Kielcach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Kielcach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Sandomierzu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Sandomierzu
|
| |