Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa tablic informacji pasażerskiej systemu TRISTAR w Gdyni

Data publikacji 2020-03-26
Data zakończenia 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526581-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488131001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i budowa tablic informacji pasażerskiej systemu TRISTAR w Gdyni, obejmujące:
- zaprojektowanie i budowa fabrycznie nowej tablicy informacji pasażerskiej przy przystanku Stawna 01, oraz jej integracja z systemem TRISTAR.
- zaprojektowanie i budowa używanej tablicy informacji pasażerskiej systemu TRISTAR, dostarczonej przez Zamawiającego przy przystanku Węzeł Franciszki Cegielskiej 04, oraz jej integracja z systemem TRISTAR.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również prowadzenie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
CZĘŚĆ 1 – Przystanek Stawna 01
a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik A1 do siwz,
b) Plan sytuacyjny – załącznik A2 do siwz,
c) Formularz cenowy– załącznik A3 do siwz,
d) Wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz.
CZĘŚĆ 2 – Węzeł Franciszki Cegielskiej 04
a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik B1 do siwz,
b) Plan sytuacyjny – załącznik B2 do siwz,
c) Formularz cenowy– załącznik B3 do siwz,
d) Wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9f0be5a-38b7-4feb-9dfa-3e7c90a46863
Biuletyn 526581-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Regon 22035628700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 10 Lutego
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-364
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 761 20 87-88; 761 20 85
Zamawiajacy fax 058 6622841
Zamawiajacy email refzampub@zdiz.gdynia.pl
Adres strony url www.zdiz.gdynia.pl
Adres strony internetowej www.zdiz.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp20
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp20
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81- 364 Gdynia, sekretariat pok. 407
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa tablic informacji pasażerskiej systemu TRISTAR w Gdyni
Numer referencyjny EZP.271.20.2020
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i budowa tablic informacji pasażerskiej systemu TRISTAR w Gdyni, obejmujące: - zaprojektowanie i budowa fabrycznie nowej tablicy informacji pasażerskiej przy przystanku Stawna 01, oraz jej integracja z systemem TRISTAR. - zaprojektowanie i budowa używanej tablicy informacji pasażerskiej systemu TRISTAR, dostarczonej przez Zamawiającego przy przystanku Węzeł Franciszki Cegielskiej 04, oraz jej integracja z systemem TRISTAR. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również prowadzenie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają: CZĘŚĆ 1 – Przystanek Stawna 01 a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik A1 do siwz, b) Plan sytuacyjny – załącznik A2 do siwz, c) Formularz cenowy– załącznik A3 do siwz, d) Wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz. CZĘŚĆ 2 – Węzeł Franciszki Cegielskiej 04 a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik B1 do siwz, b) Plan sytuacyjny – załącznik B2 do siwz, c) Formularz cenowy– załącznik B3 do siwz, d) Wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 48813100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: CZĘŚĆ 1/ CZĘŚĆ 2 a) wykazania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jednej roboty budowlanej, obejmującej budowę obiektu budowlanego, wyposażonego w tablicę elektroniczną lub ekran elektroniczny, służący do wyświetlania informacji na temat transportu zbiorowego, w czasie rzeczywistym, takich jak: informacji o czasach odjazdów pojazdów komunikacji zbiorowej; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub korzystających z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi być spełniony przez jednego Wykonawcę. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty. W przypadku składania oferty na dwie części Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej roboty budowlanej, potwierdzającej spełnianie warunku. oraz b) skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: CZĘŚĆ 1 - 1 osoby, na stanowisko projektanta, posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoby, na stanowisko kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoby, na stanowisko kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do wykonywania prac określonych w Rozdziale 2 siwz. CZĘŚĆ 2 - 1 osoby, na stanowisko projektanta, posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoby, na stanowisko kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoby, na stanowisko kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, - 1 osoby, na stanowisko kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi w Rozdziale 2 siwz, tj. obejmujące co najmniej telekomunikację przewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do wykonywania prac określonych w Rozdziale 2 siwz. Zamawiający dopuszcza posiadanie ww. uprawnień przez jedną osobę. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.) z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 2272). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej (rozdział 7 pkt 2 siwz) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu w Ofercie informacji o dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub możliwości pobrania ich samodzielnie z baz danych wskazanych przez Wykonawcę. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do siwz.
Inne dokumenty niewymienione INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. 4) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą.
Czy wadium 1
Wadium Część 1 – 1 300,00 zł, Część 2 – 600,00 zł, W przypadku składania oferty na dwie części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na dwie części zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do siwz zamieszczony na stronie internetowej pod adresem www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp20
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Informacja przedstawiana zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [RODO] (Dz. Urz. UE L 2016.119.1): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Zarząd Dróg i Zieleni, 81-384 Gdynia, ul. 10 Lutego 24, tel. 58 761 20 00, email: sekretariat@zdiz.gdynia.pl 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) – iod@zdiz.gdynia.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy, ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń oraz w celach archiwizacyjnych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych lub podmioty uczestniczące w realizacji umowy w szczególności osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu przedawnienia wzajemnych roszczeń i przez okres archiwizacji wynikający z instrukcji kancelaryjnej; 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od ADO dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a nadto usunięcia z zastrzeżeniem art. 17 ust. 1 i 3 RODO; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2 dotyczącej przetwarzania przekazanych danych osobowych niezgodnie z RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przystanek Stawna 01
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48813100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16186,66
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 1 – Przystanek Stawna 01, obejmuje zaprojektowanie i budowę fabrycznie nowej tablicy informacji pasażerskiej przy przystanku Stawna 01, oraz jej integrację z systemem TRISTAR. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do siwz: a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik A1 do siwz, b) Plan sytuacyjny – załącznik A2 do siwz, c) Formularz cenowy– załącznik A3 do siwz, d) Wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Węzeł Franciszki Cegielskiej 04
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48813100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72520,33
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 2 – Węzeł Franciszki Cegielskiej 04, obejmuje zaprojektowanie i budowę używanej tablicy informacji pasażerskiej systemu TRISTAR, dostarczonej przez Zamawiającego przy przystanku Węzeł Franciszki Cegielskiej 04, oraz jej integrację z systemem TRISTAR. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do siwz: a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik B1 do siwz, b) Plan sytuacyjny – załącznik B2 do siwz, c) Formularz cenowy– załącznik B3 do siwz, d) Wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz.
  

Criterion

Kryteria okres udzielonej rękojmi i gwarancji na roboty budowlane
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)