„Wykonanie fotorejestracji i ewidencji drogowej dróg Powiatu Lubelskiego wraz z dostawą i wdrożeniem oprogramowania dedykowanego oraz architektury serwerowej w ramach projektu „ELEKTRONICZNE ZARZĄDZANIE DROGAMI W POWIECIE LUBELSKIM W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PRIORYTETOWEJ 2 CYFROWE LUBELSKIE, DZIAŁANIA 2.1 CYFROWE LUBELSKIE”

Data publikacji 2020-03-26
Data zakończenia 2020-04-03 00:00:00
Instytucja Powiat Lubelski
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527027-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie architektury serwerowej, dostawę i wdrożenie oprogramowania standardowego i bazodanowego, dostawa i wdrożenie poszczególnych modułów systemu do których można zaliczyć: System referencyjny, Infrastruktura drogowa, Obiekty inżynierskie, Organizacja ruchu drogowego, Projekty organizacji ruchu drogowego, Opiniowanie projektów organizacji ruchu, Protokoły kontroli okresowej, Dzienniki objazdów dróg Utrzymanie bieżące, Dokumenty ewidencyjne, Prace budowlane, Decyzje lokalizacji i uzgodnienia, Wypadki i kolizje, Zajęcie pasa drogowego, Aplikacja mobilna, Informator drogowy (Geoportal zewnętrzny), Uruchomienie e-Usług oraz wykonanie fotorejestracji, ewidencji drogowej i ewidencji obiektów mostowych i szkolenie dla pracowników - użytkowników systemu w ramach projektu „Elektroniczne zarządzania drogami w powiecie lubelskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 CYFROWE LUBELSKIE, Działania 2.1 Cyfrowe Lubelskie. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ . Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. 3.3 Kod CPV: 72212000-4 – Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72268000-1 – Usługi dostawy oprogramowania 72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania 72265000-0 – Usługi konfiguracji oprogramowania 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48800000-6 – Systemy i serwery informacyjne, 48820000-2 – Serwery 79632000-3 - Szkolenie pracowników 3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Termin wykonania zamówienia: 180 dni od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 30 września 2020 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8180a49b-9fee-4634-ba61-740ade5f4a07
Biuletyn 527027-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Lubelski
Regon 43102929200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spokojna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 52 86 600
Zamawiajacy fax 81 52 86 601
Zamawiajacy email awieleba@powiat.lublin.pl
Adres strony url www.splublin.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „ELEKTRONICZNE ZARZĄDZANIE DROGAMI W POWIECIE LUBELSKIM W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PRIORYTETOWEJ 2 CYFROWE LUBELSKIE, DZIAŁANIA 2.1 CYFROWE LUBELSKIE”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.splublin.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.splublin.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek GŁÓWNY, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (PARTER - POMIESZCZENIE ZASTEPCZE).
Nazwa nadana zamowieniu „Wykonanie fotorejestracji i ewidencji drogowej dróg Powiatu Lubelskiego wraz z dostawą i wdrożeniem oprogramowania dedykowanego oraz architektury serwerowej w ramach projektu „ELEKTRONICZNE ZARZĄDZANIE DROGAMI W POWIECIE LUBELSKIM W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PRIORYTETOWEJ 2 CYFROWE LUBELSKIE, DZIAŁANIA 2.1 CYFROWE LUBELSKIE”
Numer referencyjny IGM-ZP.272.8.2.2020.AW1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie architektury serwerowej, dostawę i wdrożenie oprogramowania standardowego i bazodanowego, dostawa i wdrożenie poszczególnych modułów systemu do których można zaliczyć: System referencyjny, Infrastruktura drogowa, Obiekty inżynierskie, Organizacja ruchu drogowego, Projekty organizacji ruchu drogowego, Opiniowanie projektów organizacji ruchu, Protokoły kontroli okresowej, Dzienniki objazdów dróg Utrzymanie bieżące, Dokumenty ewidencyjne, Prace budowlane, Decyzje lokalizacji i uzgodnienia, Wypadki i kolizje, Zajęcie pasa drogowego, Aplikacja mobilna, Informator drogowy (Geoportal zewnętrzny), Uruchomienie e-Usług oraz wykonanie fotorejestracji, ewidencji drogowej i ewidencji obiektów mostowych i szkolenie dla pracowników - użytkowników systemu w ramach projektu „Elektroniczne zarządzania drogami w powiecie lubelskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 CYFROWE LUBELSKIE, Działania 2.1 Cyfrowe Lubelskie. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ . Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. 3.3 Kod CPV: 72212000-4 – Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72268000-1 – Usługi dostawy oprogramowania 72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania 72265000-0 – Usługi konfiguracji oprogramowania 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48800000-6 – Systemy i serwery informacyjne, 48820000-2 – Serwery 79632000-3 - Szkolenie pracowników 3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Termin wykonania zamówienia: 180 dni od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 30 września 2020 r.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 180
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 180 dni od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 30 września 2020 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 5.2. Warunki udziału w postępowaniu. 5.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej − określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 5.2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2.5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.3. Określenie warunków udziału w postępowaniu. 5.3.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ. 5.3.2. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ. 5.3.3 Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ w zakresie zdolności technicznej. W zakresie zdolności zawodowej Wykonawca winien wykazać dysponowanie: - specjalistą ds. drogowych z doświadczeniem w zakresie inwentaryzacji dróg, tj. brał udział w minimum 3 projektach związanych z ewidencją i inwentaryzacją pasa drogowego obejmujących minimum 500 km dróg łącznie i posiada znajomość ogólnodostępnych programów klasy GIS (oprogramowanie do obsługi systemów informacji przestrzennej), - specjalistą ds. informacji przestrzennej z doświadczeniem w udziale w projektach w zakresie informacji przestrzennej, tj. brał udział w minimum 3 projektach związanych z wdrożeniem systemów informacji przestrzennej i posiada znajomość ogólnodostępnych programów klasy GIS (oprogramowanie do obsługi systemów informacji przestrzennej). Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza pełnienia więcej niż jednej funkcji przez jedną osobę. 5.3.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.3.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.3.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22. 5.3.7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.3.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 5.3.4. SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 5.3.3. SIWZ. 5.3.9. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia (wykazu osób) stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: dokument na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert (dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona).
Inne dokumenty niewymienione 7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. 7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.). 7.5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 7.6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.7. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Czy wadium 1
Wadium 9. Wymagania dotyczące wadium. 8.1 Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 8.3 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 02 1160 2202 0000 0002 8307 2085 z dopiskiem „Wadium – elektroniczne zarządzanie drogami”. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy ww. ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. , polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 8.4 Dowód wniesienia wadium – w formie innej niż pieniężna, powinien być dołączony do oferty (w formie oryginału). Z treści dokumentu (gwarancji/poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczący stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki W języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 A. 14. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 14.1 Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100% = 100pkt). 14.2 Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny: l.p. Nazwa kryterium Udział % 1. Cena 60% 2. Okres gwarancji na system 20% 3. Okres gwarancji na urządzenia 12% 4. Doświadczenie specjalisty ds. drogowych 4% 5. Doświadczenie specjalisty ds. informacji przestrzennej 4% Sposób obliczenia punktów: 1) Wartość punktowa kryterium nr 1 – Cena brutto (C) jest wyliczana wg wzoru: CN C = ----------- x 100 x 60% COB gdzie: C – ilość punktów przyznanych ofercie CN – najniższa zaoferowana cena COB – cena zaoferowana w ofercie badanej 2) Wartość punktowa kryterium nr 2 – Okres gwarancji na system (GS) jest wyliczana wg wzoru: GS = GOB:GN x 100 x 20% gdzie: GS – ilość punktów przyznanych ofercie GOB – okres gwarancji w miesiącach w ofercie badanej GN – najwyższa zaoferowana ilość miesięcy gwarancji UWAGA – Przez system rozumie się wykonany przedmiot zamówienia w tym oprogramowanie z wyłączeniem urządzeń. Zaoferowana gwarancja na system obejmuje również wsparcie techniczne dostarczonego oprogramowania. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Przy okresie gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy. 3) Wartość punktowa kryterium nr 3 – Okres gwarancji na urządzenia (GU) jest wyliczana wg wzoru: GOB GU = ---------- x 100 x 12% GN gdzie: GU – ilość punktów przyznanych ofercie GOB – okres gwarancji w miesiącach w ofercie badanej GN – najwyższa zaoferowana ilość miesięcy gwarancji UWAGA – Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Przy okresie gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy. 4) Wartość punktowa kryterium nr 4 – Doświadczenie specjalisty ds. drogowych Posiadanie w zespole specjalisty ds. drogowych z doświadczeniem w zakresie inwentaryzacji dróg, tj. brał udział w minimum 3 projektach związanych z ewidencją i inwentaryzacją pasa drogowego obejmujących minimum 500 km dróg łącznie i posiada znajomość ogólnodostępnych programów klasy GIS (oprogramowanie do obsługi systemów informacji przestrzennej). Ilość punktów = ilość osób x 1 pkt (maksymalnie 4 osoby – 4 punkty) 5) Wartość punktowa kryterium nr 5 – Doświadczenie specjalisty ds. informacji przestrzennej Posiadanie w zespole specjalisty ds. informacji przestrzennej z doświadczeniem w udziale w projektach w zakresie informacji przestrzennej, tj. brał udział w minimum 3 projektach związanych z wdrożeniem systemów informacji przestrzennej i posiada znajomość ogólnodostępnych programów klasy GIS (oprogramowanie do obsługi systemów informacji przestrzennej). Ilość punktów = ilość osób x 1 pkt (maksymalnie 4 osoby – 4 punkty) Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt. UWAGA dot. pkt 4-5: Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany do przedłożenia wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w celu potwierdzenia minimum określonego w SIWZ. W przypadku, gdy wykaz będzie zawierał większą liczbę osób niż wskazane w ofercie, nie będzie już możliwe nadanie punktów w ww. kryteriach. Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 14.3 Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 14.4 Jeżeli wykonawca, o którym mowa w art. 24aa ust. 2, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. B. 12.6. Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 12.7. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. 12.8 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 12.6, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 12.6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 12.9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.8. C. 11. Opis sposobu przygotowywania ofert. 11.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 11.2 Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 11.3. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11.4. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 11.5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

Criterion

Kryteria doświadczenie specjalisty ds. drogowych
Znaczenie 4,00
  
Kryteria okres gwarancji na system
Znaczenie 20,00
  
Kryteria doświadczenie specjalisty ds. informacji przestrzennej
Znaczenie 4,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji na urządzenia
Znaczenie 12,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)