Sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych

Data publikacji 2020-03-27
Data zakończenia 2020-04-06 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527512-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w podziale na zakresy:
1) ZAKRES I - Materiały opatrunkowe - opaski, kompresy (zakres niepodzielny);
2) ZAKRES II - Materiały opatrunkowe - plastry, przylepce (zakres niepodzielny);
2) ZAKRES III - Inne materiały opatrunkowe (zakres podzielny);
3) ZAKRES IV – Nici syntetyczne plecione powlekane z powleczeniem antybakteryjnym (zakres niepodzielny);
4) ZAKRES V - Nici okulistyczne (zakres podzielny);
5) ZAKRES VI - Inne materiały medyczne (zakres podzielny).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Apteki Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, tel. (42) 67-61-774 w. 112, faks.: (42) 676-17-85)) realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9a4c1bf-07e1-4e95-af08-cf6671549c0e
Biuletyn 527512-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Regon 47223718500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Milionowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 761 790
Zamawiajacy fax 426 761 785
Zamawiajacy email przetargi@jonscher.pl
Adres strony url bip.jonscher.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.jonscher.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.jonscher.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych
Numer referencyjny 04/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w podziale na zakresy: 1) ZAKRES I - Materiały opatrunkowe - opaski, kompresy (zakres niepodzielny); 2) ZAKRES II - Materiały opatrunkowe - plastry, przylepce (zakres niepodzielny); 2) ZAKRES III - Inne materiały opatrunkowe (zakres podzielny); 3) ZAKRES IV – Nici syntetyczne plecione powlekane z powleczeniem antybakteryjnym (zakres niepodzielny); 4) ZAKRES V - Nici okulistyczne (zakres podzielny); 5) ZAKRES VI - Inne materiały medyczne (zakres podzielny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Apteki Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, tel. (42) 67-61-774 w. 112, faks.: (42) 676-17-85)) realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 186) w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie lub że oferowany przedmiot zamówienia nie jest wyrobem medycznym i w związku z tym nie wymaga uzyskania dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 186) (wg zał. nr 4 do SIWZ). 2) informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zał. nr 7 do SIWZ. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 7 do SIWZ). 3) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w zał. nr 7 do SIWZ, tj. posiada wszystkie wymagane wartości parametrów technicznych (wg zał. nr 3 do SIWZ); 4) oryginał pełnomocnictwa w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 6.130,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.jonscher.pl. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany zostały opisane w § 10 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZAKRES II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - plastry, przylepce - zakres niepodzielny (bez możliwości składania ofert na poszczególne pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZAKRES III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Inne materiały opatrunkowe - zakres podzielny (z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZAKRES IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Nici syntetyczne plecione powlekane z powleczeniem antybakteryjnym - zakres niepodzielny (bez możliwości składania ofert na poszczególne pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZAKRES I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - opaski, kompresy - zakres niepodzielny (bez możliwości składania ofert na poszczególne pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZAKRES V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Nici okulistyczne - zakres podzielny (z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZAKRES VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Inne materiały medyczne - zakres podzielny (z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)