„Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego.

Data publikacji 2020-03-27
Data zakończenia 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Gmina Kutno
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Tablice,
  • Meble biurowe,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527400-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006, 391300002, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 3– Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego.

1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Zadania nr 3 w ramach projektu pn. Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej.

Opis zadania nr 3:
Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego, w tym m.in. organizacji cyklicznych imprez turystycznych: Zakup instrumentów i sprzętu muzycznego na potrzeby realizacji imprez turystycznych cyklicznych takich jak np. „Odyseja historyczna” Festiwal muzyki ludowej "Złota Leszczyna”, Koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej (turystyka kulturowa).
Wyposażenie to stanowić będzie niezbędny element pozwalający na promocję turystyczną gminy Kutno poprzez udział np. Orkiestry dętej korzystającej z wyposażenia w imprezach turystycznych w regionie, w tym np. powiecie kutnowskim czy odbywających się w innych częściach regionu łódzkiego.
Zakup wyposażenia artystycznego na potrzeby realizacji cyklicznych imprez turystycznych np. Wystawy prac malarskich i rękodzieła (turystyka kulturowa).
Wyposażenie kina letniego oraz sceny letniej, na potrzeby realizacji cyklicznych imprez turystycznych związanych z turystyką kulturową np. Odyseja historyczna i filmową, w tym projekcją filmów (turystyka kulturowa i filmowa).
Wyposażenie sali widowiskowej na potrzeby cyklicznych imprez turystycznych m.in. Odyseja historyczna, Koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej, Konkursu poetyckiego im. Józefa Bohdana Zaleskiego (turystyka kulturowa), Konkursu tańca solowego, pokazy taneczne, (turystyka kulturowa).
Wyposażenie punktu informacji turystycznej - biuro informacji turystycznej (Budynek A), w tym na potrzeby obsługi turysty podczas imprez turystycznych wymienionych powyżej.
Wyposażenie punktu informacji turystycznej- multimedialna sala obsługi turysty (Budynek A), w tymna potrzeby obsługi turysty podczas imprez turystycznych wymienionych powyżej.
Zakup wyposażenia - oznakowanie obiektów i atrakcji turystycznych (drogowskazy, informacyjna tablica turystyczna, tablica - punkt informacji turystycznej na obiekcie).

Zakup stojaków rowerowych na potrzeby rozwoju turystyki aktywnej – rowerowej.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na części:

CZĘŚĆ I:
A - ZAKUP INSTRUMENTÓW I SPRZĘTU MUZYCZNEGO:
1. ORKIESTRA DĘTA - INSTRUMENTY MUZYCZNE
 Flet poprzeczny - prosta głowa, dodatkowo zakrzywiona głowa, mechanika: E, posrebrzany, drewniany futerał, zamknięte klapy.
 Obój - korpus z tworzywa, system półautomatyczny, posrebrzana mechanika, futerał.
 Fagot - posrebrzana mechanika, 24 klapy, 10 rolek, 4 tuleje.
 Klarnet - strój Bb, korpus drewniany, mechanika srebrna, futerał.
 Saksofon tenorowy - strój Bb, korpus i klapy mosiężne, stalowe sprężyny, mechanika na szynach kolumienkowych, futerał.
 Trąbka - strój Bb, mosiężny korpus, tłoki monelowe, średnica roztrąbu min. 120 mm, futerał.
 Róg (waltornia) - 4-klapowa F/B, wentyle z blachy utwardzanej, futerał.
 Saksohorn tenorowy - strój Bb, 3 wentyle obrotowe, menzura 13 mm, futerał.
 Puzon tenorowy - strój Bb, kwartwentyl, wzmocnienia na łączeniach, futerał.
 Tuba - strój Bb, 4 wentyle rotacyjne, wlot 18 mm, futerał.
 Zestaw perkusyjny - skład: bęben wielki (stopa), werbel, kocioł, tom-tom średni, tom-tom mały, hi-hat, ride, crash, 2 statywy łamane, statyw pod hi-hat, statyw pod werbel, stopa; korpusy bębnów drewniane.
2. SEKCJA MUZYCZNA
 Konsola do nagrywania dźwięku (kontroler digital audio workstation) - połączenie kablem ethernet, wewnętrzny interfejs audio, przedwzmacniacz mikrofonowy, 12 kanałów).
 Mikrofon studyjny - pojemnościowy, obudowa metalowa, uchwyt statywowy, złącze XLR.
 Statyw mikrofonowy do mikrofonu studyjnego - materiał wykonania: metal, łamany, regulacja wysokości 55-155 cm.
 Gitara akustyczna - płyta wierzchnia: drewno, ilość strun: 6, wykończenie matowe, kolor naturalny.
 Gitara elektryczna - korpus i gryf: mahoń, klucze blokowane, 6 strun, 24 progi.
 Gitara basowa - liczba strun: 4, materiał: drewno, liczba progów: 20, wykończenia chromowane.
 Skrzypce - lutnicze, tylna i wierzchnia płyta z drewna, lakier brązowy na złotym podkładzie.
 Akordeon - liczba dźwięków: 41, regestry: 11, basy: 120, rzędy: 6, chóry: 4, wymiary 48x19 cm, kolor czarny, połysk.
 Bęben ze stalką - bęben marszowy 16" (szerokość) x 8" (głębokość), obręcze i osprzęt metalowe, chromowane.
 Pulpit na nuty - materiał: stal i aluminium, składany, regulacja wysokości 80-140 cm, wymiary blatu: 27 x 44 cm.

B - ZAKUP WYPOSAŻENIA ARTYSTYCZNEGO
 Sztalugi (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - stołowe, drewno bukowe olejowane, wysokość 76 cm, rozmiar podstawy 28 x 33 cm.
 Sztalugi trójnóg = drewno bukowe, olejowane, podstawa 57 cm, wysokość 160 cm.
 Stoły składane - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa.




Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ- zestawienie wartości ryczałtowej dla Części I.

Dostarczone wyposażenie musi być:
 wysokiej jakości, spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
 sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku,
 wolne od wad fizycznych i prawnych,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
 załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy,
 ubezpieczenie instrumentów i sprzętu muzycznego oraz wyposażenia artystycznego na czas realizacji zamówienia,
 uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.


CZĘŚĆ II:
1. WYPOSAŻENIE KINA LETNIEGO ORAZ SCENY LETNIEJ:
1.1. KINO LETNIE-wyposażenie:
 Projektor filmowy (mobilny) - obraz 300 cali, jasność na poziomie 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 8000:1
 Krzesła plenerowe - siedzisko i oparcie: polietylen, rama metalowa, wytrzymałość 275 kg
 Ekran kinowy (mobilny) - format 16:10, rozwijany elektrycznie, wymiary: 400 x 254 cm
1.2. SCENA LETNIA –wyposażenie:
 Reflektor oświetleniowy - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany.
 Wzmacniacz gitarowy (combo) - moc wyjściowa 30 W, dwa kanały, regulacja barwy, wymiary: 46 x 23 x 44 cm.
 Radiomagnetofon/CD (wieża) - rodzaje odtwarzanych płyt: CD , CD-R , CD-RW , MP3-CD; moc 300W, 2 głośniki, wejście/wyjście audio, USB, Bluetooth.
 Ławka plenerowa (cateringowa) - składana 182 x 25 x 435 cm, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy.
 Stół plenerowy (cateringowy) - 180 x 72 x 74 cm, składany, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy.
 Trójdrożna kolumna głośnikowa 500 W - pasywna, moc RMS min. 500 wattów, wymiary 48 x 77 x 55 cm, impedancja: 8 ohm, złącza: speakon, wykończenie: lakier poliuretanowy, gniazdo statywowe.
 Kolumna basowa 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W RMS, głośnik 18", impedancja: 8 ohm, wymiary: 60 x 52 x 61 cm, podłączenia: speakon, wykończenie: metal, filc.
 Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, wyświetlacz 7", dotykowa obsługa, min. 32 wejścia mono, min 24 wyjścia mix XLR, 33 zmotoryzowane tłumiki, futerał.
 Kolumna odsłuchowa (monitor) 200 W - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm.
 Końcówka mocy 2x500 W - moc wyjściowa: 2 x 500 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.
 Końcówka mocy 2x 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.

2. WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ ( w budynku A)
 Krzesła na salę widowiskową (w tym 100 sztuk dla widowni oraz 20sztuk na estradę).Krzesło - siedzisko
i oparcie tapicerowane, rama metalowa, chromowana, możliwość składowania w stosie.
 Stół składany - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa.
 Pianino (instrument akustyczny) - 88 klawiszy, 3 pedały, wykończenie - wysoki połysk.
 Końcówka mocy 2x800 W - moc wyjściowa: 2 x 800 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.
 Końcówka mocy 2x400 W - moc wyjściowa: 2 x 400 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.
 Mikrofon wokalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny neodymowy, złącze XLR 3 pin, impedancja 600 ohm, uchwyt statywowy.
 Mikrofon instrumentalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny, złącze XLR 3 pin, impedancja 200 ohm, uchwyt statywowy.
 Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, dotykowa obsługa, min. 24 wejścia mono, min 12 wyjść mix XLR, zmotoryzowane tłumiki, futerał.
 Kolumna odsłuchowa (monitor) - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm.
 Reflektory - światła sceniczne - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny
i sterowany.
 Konsola sterowania oświetleniem - wyjście XLR 3 pin, suwaki do manualnej kontroli kanałów, wymiary:
483 x 398 x 105 mm, obudowa: metal, wyświetlacz LCD.

3. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-BIURO INFORMACJI TURYSTYCZNEJ
(w budynku A)
 Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower.
 Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024.
 Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min.
 Kserokopiarka A3 (kolor) – duplex, format A3/A4, podajnik boczny, podajnik górny, drukarka, skaner, faks, wyświetlacz dotykowy, prędkość drukowania 22 str./ 1 min.

4. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-MULTIMEDIALNA SALA OBSŁUGI TURYSTY (w budynku A)
 Biurko komputerowe - wysokość 70 cm, wysuwana deska na klawiaturę, półka na stację dysków
 Biurko komputerowe (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - regulowana wysokość blatu, blat drewniany, metalowy szkielet
 Krzesło biurowe - tapicerowane, obrotowe, regulacja wysokości siedziska, regulacja oparcia względem siedziska
 Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower
 Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024
 Projektor multimedialny - format 16:9, rozdzielczość 1920:1200, jasność 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 20000:1, moc 220W
 Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min
 Kserokopiarka (czerń) - prędkość druku 20 str/min, podajnik boczny, kopiowanie dwustronne A3 i A4
 Oprogramowanie komputerowe Windows lub równoważne
 Notebook 15'' - liczba rdzeni procesora: 2, taktowanie procesora 2,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, rozdzielczość ekranu: 1366 x 768 px, system operacyjny Windows lub równoważny

Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części II.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wymienionego wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
Dostarczone meble, urządzenia (komputery, drukarki, kserokopiarki itp.) muszą być:
 produktami o wysokiej jakości spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
 sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku,
 wolne od wad fizycznych i prawnych.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
 załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy,
 rozruch urządzeń i instalacji, programowanie,
 szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia,
 ubezpieczenie wyposażenia na czas realizacji zamówienia.

CZĘŚĆ III:
1. ZAKUP WYPOSAŻENIA-OZNAKOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH
 Drogowskazy- na słupkach żeliwnych wysokości 220cm, mocowane na stałe poprzez zabetonowanie lub za pomocą kotew. Na słupkach znaki-tabliczki w kształcie grotów, wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym . Znaki wskazują kierunki do obiektów turystycznych na terenie obiektu (np. punkt informacji turystycznej, zabytkowy dwór, pomniki przyrody, ścieżka edukacyjno-ekologiczna itp, oraz kierunki do najbliższych atrakcji turystycznych w regionie). Wielkość tabliczek dostosowana do długości napisów na nich, wysokość tabliczek minimum 15cm.
 Informacyjne tablica turystyczna - tablica wykonana na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym. Tablica o wymiarach min.2x2m, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Na tablicy mapa turystyczna obszaru powiatu z zaznaczeniem atrakcji turystycznych, w tym szlaki turystyczne, szlaki rowerowe, obiekty zabytkowe itp.
 Tablica-punkt informacji turystycznej przed obiektem . -tablica wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym, o wymiarach min. 1x1m,, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Oznaczenie zgodne z wytycznymi z PTTK. Litery i oznaczenie odblaskowe.

2. ZAKUP STOJAKÓW ROWEROWYCH
 stojaki stalowo-żeliwne, trzystanowiskowe, montowane na kotwy do podłoża. Wysokość minimum 70cm, szerokość stanowiska minimum 40cm.

Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części III.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami, stanowiącymi załączniki do SIWZ:
1. Załącznik nr 1: rysunek poglądowy – tablice, stojaki, drogowskazy,
2. mapa z naniesionymi punktami umieszczenia tablic, stojaków i drogowskazów,
3. Wyciąg-Studium wykonalności
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenie dla każdej części minimum 24 miesięcznej gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b8c380c-d141-4018-b918-93eb8acd1aee
Biuletyn 527400-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kutno
Regon 61101574400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kutno
Zamawiajacy kod pocztowy 99-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 24 355 70 20
Zamawiajacy fax 243 557 021
Zamawiajacy email sekretariat@gminakutno.pl
Adres strony url http://bip.gminakutno.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gminakutno.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w związku z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wraz z wymaganymi oświadczeniami oraz oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona oraz uzupełnień złożonych na wezwanie Zamawiającego oraz informacji dotyczącej zmiany lub wycofania oferty, w FORMIE ELEKTRONICZNEJ podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kutno ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno
Nazwa nadana zamowieniu „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego.
Numer referencyjny ZP.271.1.4.2020.PP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” w zakresie wykonania Zadania nr 3– Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Zadania nr 3 w ramach projektu pn. Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej. Opis zadania nr 3: Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego, w tym m.in. organizacji cyklicznych imprez turystycznych: Zakup instrumentów i sprzętu muzycznego na potrzeby realizacji imprez turystycznych cyklicznych takich jak np. „Odyseja historyczna” Festiwal muzyki ludowej "Złota Leszczyna”, Koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej (turystyka kulturowa). Wyposażenie to stanowić będzie niezbędny element pozwalający na promocję turystyczną gminy Kutno poprzez udział np. Orkiestry dętej korzystającej z wyposażenia w imprezach turystycznych w regionie, w tym np. powiecie kutnowskim czy odbywających się w innych częściach regionu łódzkiego. Zakup wyposażenia artystycznego na potrzeby realizacji cyklicznych imprez turystycznych np. Wystawy prac malarskich i rękodzieła (turystyka kulturowa). Wyposażenie kina letniego oraz sceny letniej, na potrzeby realizacji cyklicznych imprez turystycznych związanych z turystyką kulturową np. Odyseja historyczna i filmową, w tym projekcją filmów (turystyka kulturowa i filmowa). Wyposażenie sali widowiskowej na potrzeby cyklicznych imprez turystycznych m.in. Odyseja historyczna, Koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej, Konkursu poetyckiego im. Józefa Bohdana Zaleskiego (turystyka kulturowa), Konkursu tańca solowego, pokazy taneczne, (turystyka kulturowa). Wyposażenie punktu informacji turystycznej - biuro informacji turystycznej (Budynek A), w tym na potrzeby obsługi turysty podczas imprez turystycznych wymienionych powyżej. Wyposażenie punktu informacji turystycznej- multimedialna sala obsługi turysty (Budynek A), w tymna potrzeby obsługi turysty podczas imprez turystycznych wymienionych powyżej. Zakup wyposażenia - oznakowanie obiektów i atrakcji turystycznych (drogowskazy, informacyjna tablica turystyczna, tablica - punkt informacji turystycznej na obiekcie). Zakup stojaków rowerowych na potrzeby rozwoju turystyki aktywnej – rowerowej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na części: CZĘŚĆ I: A - ZAKUP INSTRUMENTÓW I SPRZĘTU MUZYCZNEGO: 1. ORKIESTRA DĘTA - INSTRUMENTY MUZYCZNE  Flet poprzeczny - prosta głowa, dodatkowo zakrzywiona głowa, mechanika: E, posrebrzany, drewniany futerał, zamknięte klapy.  Obój - korpus z tworzywa, system półautomatyczny, posrebrzana mechanika, futerał.  Fagot - posrebrzana mechanika, 24 klapy, 10 rolek, 4 tuleje.  Klarnet - strój Bb, korpus drewniany, mechanika srebrna, futerał.  Saksofon tenorowy - strój Bb, korpus i klapy mosiężne, stalowe sprężyny, mechanika na szynach kolumienkowych, futerał.  Trąbka - strój Bb, mosiężny korpus, tłoki monelowe, średnica roztrąbu min. 120 mm, futerał.  Róg (waltornia) - 4-klapowa F/B, wentyle z blachy utwardzanej, futerał.  Saksohorn tenorowy - strój Bb, 3 wentyle obrotowe, menzura 13 mm, futerał.  Puzon tenorowy - strój Bb, kwartwentyl, wzmocnienia na łączeniach, futerał.  Tuba - strój Bb, 4 wentyle rotacyjne, wlot 18 mm, futerał.  Zestaw perkusyjny - skład: bęben wielki (stopa), werbel, kocioł, tom-tom średni, tom-tom mały, hi-hat, ride, crash, 2 statywy łamane, statyw pod hi-hat, statyw pod werbel, stopa; korpusy bębnów drewniane. 2. SEKCJA MUZYCZNA  Konsola do nagrywania dźwięku (kontroler digital audio workstation) - połączenie kablem ethernet, wewnętrzny interfejs audio, przedwzmacniacz mikrofonowy, 12 kanałów).  Mikrofon studyjny - pojemnościowy, obudowa metalowa, uchwyt statywowy, złącze XLR.  Statyw mikrofonowy do mikrofonu studyjnego - materiał wykonania: metal, łamany, regulacja wysokości 55-155 cm.  Gitara akustyczna - płyta wierzchnia: drewno, ilość strun: 6, wykończenie matowe, kolor naturalny.  Gitara elektryczna - korpus i gryf: mahoń, klucze blokowane, 6 strun, 24 progi.  Gitara basowa - liczba strun: 4, materiał: drewno, liczba progów: 20, wykończenia chromowane.  Skrzypce - lutnicze, tylna i wierzchnia płyta z drewna, lakier brązowy na złotym podkładzie.  Akordeon - liczba dźwięków: 41, regestry: 11, basy: 120, rzędy: 6, chóry: 4, wymiary 48x19 cm, kolor czarny, połysk.  Bęben ze stalką - bęben marszowy 16" (szerokość) x 8" (głębokość), obręcze i osprzęt metalowe, chromowane.  Pulpit na nuty - materiał: stal i aluminium, składany, regulacja wysokości 80-140 cm, wymiary blatu: 27 x 44 cm. B - ZAKUP WYPOSAŻENIA ARTYSTYCZNEGO  Sztalugi (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - stołowe, drewno bukowe olejowane, wysokość 76 cm, rozmiar podstawy 28 x 33 cm.  Sztalugi trójnóg = drewno bukowe, olejowane, podstawa 57 cm, wysokość 160 cm.  Stoły składane - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa. Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ- zestawienie wartości ryczałtowej dla Części I. Dostarczone wyposażenie musi być:  wysokiej jakości, spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,  sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku,  wolne od wad fizycznych i prawnych, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:  załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy,  ubezpieczenie instrumentów i sprzętu muzycznego oraz wyposażenia artystycznego na czas realizacji zamówienia,  uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ II: 1. WYPOSAŻENIE KINA LETNIEGO ORAZ SCENY LETNIEJ: 1.1. KINO LETNIE-wyposażenie:  Projektor filmowy (mobilny) - obraz 300 cali, jasność na poziomie 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 8000:1  Krzesła plenerowe - siedzisko i oparcie: polietylen, rama metalowa, wytrzymałość 275 kg  Ekran kinowy (mobilny) - format 16:10, rozwijany elektrycznie, wymiary: 400 x 254 cm 1.2. SCENA LETNIA –wyposażenie:  Reflektor oświetleniowy - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany.  Wzmacniacz gitarowy (combo) - moc wyjściowa 30 W, dwa kanały, regulacja barwy, wymiary: 46 x 23 x 44 cm.  Radiomagnetofon/CD (wieża) - rodzaje odtwarzanych płyt: CD , CD-R , CD-RW , MP3-CD; moc 300W, 2 głośniki, wejście/wyjście audio, USB, Bluetooth.  Ławka plenerowa (cateringowa) - składana 182 x 25 x 435 cm, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy.  Stół plenerowy (cateringowy) - 180 x 72 x 74 cm, składany, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy.  Trójdrożna kolumna głośnikowa 500 W - pasywna, moc RMS min. 500 wattów, wymiary 48 x 77 x 55 cm, impedancja: 8 ohm, złącza: speakon, wykończenie: lakier poliuretanowy, gniazdo statywowe.  Kolumna basowa 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W RMS, głośnik 18", impedancja: 8 ohm, wymiary: 60 x 52 x 61 cm, podłączenia: speakon, wykończenie: metal, filc.  Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, wyświetlacz 7", dotykowa obsługa, min. 32 wejścia mono, min 24 wyjścia mix XLR, 33 zmotoryzowane tłumiki, futerał.  Kolumna odsłuchowa (monitor) 200 W - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm.  Końcówka mocy 2x500 W - moc wyjściowa: 2 x 500 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Końcówka mocy 2x 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon. 2. WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ ( w budynku A)  Krzesła na salę widowiskową (w tym 100 sztuk dla widowni oraz 20sztuk na estradę).Krzesło - siedzisko i oparcie tapicerowane, rama metalowa, chromowana, możliwość składowania w stosie.  Stół składany - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa.  Pianino (instrument akustyczny) - 88 klawiszy, 3 pedały, wykończenie - wysoki połysk.  Końcówka mocy 2x800 W - moc wyjściowa: 2 x 800 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Końcówka mocy 2x400 W - moc wyjściowa: 2 x 400 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Mikrofon wokalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny neodymowy, złącze XLR 3 pin, impedancja 600 ohm, uchwyt statywowy.  Mikrofon instrumentalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny, złącze XLR 3 pin, impedancja 200 ohm, uchwyt statywowy.  Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, dotykowa obsługa, min. 24 wejścia mono, min 12 wyjść mix XLR, zmotoryzowane tłumiki, futerał.  Kolumna odsłuchowa (monitor) - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm.  Reflektory - światła sceniczne - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany.  Konsola sterowania oświetleniem - wyjście XLR 3 pin, suwaki do manualnej kontroli kanałów, wymiary: 483 x 398 x 105 mm, obudowa: metal, wyświetlacz LCD. 3. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-BIURO INFORMACJI TURYSTYCZNEJ (w budynku A)  Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower.  Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024.  Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min.  Kserokopiarka A3 (kolor) – duplex, format A3/A4, podajnik boczny, podajnik górny, drukarka, skaner, faks, wyświetlacz dotykowy, prędkość drukowania 22 str./ 1 min. 4. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-MULTIMEDIALNA SALA OBSŁUGI TURYSTY (w budynku A)  Biurko komputerowe - wysokość 70 cm, wysuwana deska na klawiaturę, półka na stację dysków  Biurko komputerowe (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - regulowana wysokość blatu, blat drewniany, metalowy szkielet  Krzesło biurowe - tapicerowane, obrotowe, regulacja wysokości siedziska, regulacja oparcia względem siedziska  Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower  Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024  Projektor multimedialny - format 16:9, rozdzielczość 1920:1200, jasność 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 20000:1, moc 220W  Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min  Kserokopiarka (czerń) - prędkość druku 20 str/min, podajnik boczny, kopiowanie dwustronne A3 i A4  Oprogramowanie komputerowe Windows lub równoważne  Notebook 15'' - liczba rdzeni procesora: 2, taktowanie procesora 2,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, rozdzielczość ekranu: 1366 x 768 px, system operacyjny Windows lub równoważny Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części II. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wymienionego wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostarczone meble, urządzenia (komputery, drukarki, kserokopiarki itp.) muszą być:  produktami o wysokiej jakości spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,  sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku,  wolne od wad fizycznych i prawnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:  załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy,  rozruch urządzeń i instalacji, programowanie,  szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia,  ubezpieczenie wyposażenia na czas realizacji zamówienia. CZĘŚĆ III: 1. ZAKUP WYPOSAŻENIA-OZNAKOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH  Drogowskazy- na słupkach żeliwnych wysokości 220cm, mocowane na stałe poprzez zabetonowanie lub za pomocą kotew. Na słupkach znaki-tabliczki w kształcie grotów, wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym . Znaki wskazują kierunki do obiektów turystycznych na terenie obiektu (np. punkt informacji turystycznej, zabytkowy dwór, pomniki przyrody, ścieżka edukacyjno-ekologiczna itp, oraz kierunki do najbliższych atrakcji turystycznych w regionie). Wielkość tabliczek dostosowana do długości napisów na nich, wysokość tabliczek minimum 15cm.  Informacyjne tablica turystyczna - tablica wykonana na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym. Tablica o wymiarach min.2x2m, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Na tablicy mapa turystyczna obszaru powiatu z zaznaczeniem atrakcji turystycznych, w tym szlaki turystyczne, szlaki rowerowe, obiekty zabytkowe itp.  Tablica-punkt informacji turystycznej przed obiektem . -tablica wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym, o wymiarach min. 1x1m,, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Oznaczenie zgodne z wytycznymi z PTTK. Litery i oznaczenie odblaskowe. 2. ZAKUP STOJAKÓW ROWEROWYCH  stojaki stalowo-żeliwne, trzystanowiskowe, montowane na kotwy do podłoża. Wysokość minimum 70cm, szerokość stanowiska minimum 40cm. Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części III. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami, stanowiącymi załączniki do SIWZ: 1. Załącznik nr 1: rysunek poglądowy – tablice, stojaki, drogowskazy, 2. mapa z naniesionymi punktami umieszczenia tablic, stojaków i drogowskazów, 3. Wyciąg-Studium wykonalności Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenie dla każdej części minimum 24 miesięcznej gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający nie przewiduje:  możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,  zebrania Wykonawców.  zawarcia umowy ramowej.  wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.  nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów,  zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej części:  rozpoczęcie dostaw i montażu po dokonaniu zakończenia robót budowlanych – planowany termin zakończenia robót budowlano-montażowych - 10.04.2020 r. (Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie zakończenia robót budowlano-montażowych).  zakończenie: do dnia 06.06.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy:  dla CZĘŚCI I - wykonał minimum jedną dostawę polegającą na dostawie sprzętu muzycznego o wartości minimum 20.000,00 zł brutto;  dla CZĘŚCI II - wykonał dostawę polegającą na dostawie i montażu wyposażenia odpowiadającego swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia dla cz. II o łącznej wartości minimum 80.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza udokumentowanie doświadczenia oddzielnie dla każdego rodzaju dostaw wymienionych w cz. II (tj. jedno zamówienie na meble, jedno zamówienia na komputery, jedno zamówienie na sprzęt elektroniczny) pod warunkiem, że łączna wartość będzie na kwotę minimum 80.000,00 zł.;  dla CZĘŚCI III - wykonał minimum jedną dostawę polegającą na dostawie i montażu tablic informatycznych, turystycznych itp. o wartości minimum 2.000,00 zł brutto; wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 4.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolności lub sytuacji innych podmiotów: 5.1. musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie żądał od wykonawców przedłożenia dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt. VI ust.1.1. SIWZ składanego przez wykonawcę wraz z ofertą – załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, W TERMINIE 3 DNI OD ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1.wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. OFERTA WINNA ZAWIERAĆ: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b) odpowiednio: • w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu (o ile jest to możliwe) kopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub • w przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu – kopiędokumentu wadialnego spiętego wraz z ofertą. Oryginał dokumentu wykonawca składa wraz z ofertą jako oddzielny, nie spięty z ofertą. c) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy d) oświadczenia wymienione w pkt. VI ust. 1 SIWZ, e) Zestawienie wartości ryczałtowych – wg załącznika nr 2 odpowiedniego dla części, na którą jest składana oferta Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku niezłożenia wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. e) oferta zostanie odrzucona. Wymienione Dokumenty nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości:  Część I – 1.300,00 zł.  Część II – 3.200,00 zł  Część III – 100,00 zł., 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. 4. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: Gmina Kutno 99-300 Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, Nr27 9021 0008 0010 6021 2000 0005, z dopiskiem na przelewie:wadium – Zadanie nr 3 dla Części …….. (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał wykonawca składa wraz z ofertą w tej samej kopercie, ale (jako oddzielny nie spięty z ofertą) pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: • nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/ gwarancji (Zamawiającego: Gmina Kutno), poręczyciela/gwaranta oraz adresy ich siedzib, • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, • kwotę wadium, • terminem ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, • zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalne, bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13 i 16. 11. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 13 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt. 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach: a) określonych ustawą – Prawo zamówień publicznych, b) przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2) mogą dotyczyć w szczególności ceny, terminu i sposobu realizacji zamówienia. 4. Zmiany umowy są dopuszczalne w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej treścią lub obowiązującymi przepisami prawa, b) wystąpienie zmian w przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron, d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, tj.: • niedostępność na rynku dostaw wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku przez producenta na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, • pojawienie się na rynku dostaw nowej generacji albo nowych technologii wykonania pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, • konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, • konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa Wykonawca zaproponuje nowy towar o nie gorszych parametrach i spełniający funkcję taką samą jak towar zamienny. 5. Warunkiem dokonania zmiany jest przedłożenie przez jedną ze Stron umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany. 6. Zmiany wynagrodzenia umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu dostawy. Strony ustalą wartość na podstawie danych z Załącznika nr 2 do SIWZ „Zestawienie wartości ryczałtowych”, która następnie zostanie wprowadzona aneksem do umowy. W związku z prawem Zamawiającego do zaniechania określonych dostaw, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu odstąpienia, odszkodowania itp. b) w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia dostaw zamiennych w stosunku do opisanych w umowie z uwagi na m.in.: postęp technologiczny, obniżenie kosztów eksploatacji, wzrost wydajności urządzenia, poprawa funkcjonalności - zamienne dostawy zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, a ich wartość zostanie określona na podstawie cen katalogowych producentów i cenników usług podobnych. 6. Fakty powyższe muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i zatwierdzone przez Zamawiającego. 7. Zmiany przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie mających wpływ na treść obowiązującej umowy. 8. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji odnośnie do podwykonawstwa poprzez: a) wskazanie innych podwykonawców, b) rezygnację z podwykonawców, c) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, d) wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). W przypadku gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa A - ZAKUP INSTRUMENTÓW I SPRZĘTU MUZYCZNEGO / B - ZAKUP WYPOSAŻENIA ARTYSTYCZNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-06T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej części:  rozpoczęcie dostaw i montażu po dokonaniu zakończenia robót budowlanych – planowany termin zakończenia robót budowlano-montażowych - 10.04.2020 r. (Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie zakończenia robót budowlano-montażowych).  zakończenie: do dnia 06.06.2020 r.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ I: A - ZAKUP INSTRUMENTÓW I SPRZĘTU MUZYCZNEGO: 1. ORKIESTRA DĘTA - INSTRUMENTY MUZYCZNE  Flet poprzeczny - prosta głowa, dodatkowo zakrzywiona głowa, mechanika: E, posrebrzany, drewniany futerał, zamknięte klapy.  Obój - korpus z tworzywa, system półautomatyczny, posrebrzana mechanika, futerał.  Fagot - posrebrzana mechanika, 24 klapy, 10 rolek, 4 tuleje.  Klarnet - strój Bb, korpus drewniany, mechanika srebrna, futerał.  Saksofon tenorowy - strój Bb, korpus i klapy mosiężne, stalowe sprężyny, mechanika na szynach kolumienkowych, futerał.  Trąbka - strój Bb, mosiężny korpus, tłoki monelowe, średnica roztrąbu min. 120 mm, futerał.  Róg (waltornia) - 4-klapowa F/B, wentyle z blachy utwardzanej, futerał.  Saksohorn tenorowy - strój Bb, 3 wentyle obrotowe, menzura 13 mm, futerał.  Puzon tenorowy - strój Bb, kwartwentyl, wzmocnienia na łączeniach, futerał.  Tuba - strój Bb, 4 wentyle rotacyjne, wlot 18 mm, futerał.  Zestaw perkusyjny - skład: bęben wielki (stopa), werbel, kocioł, tom-tom średni, tom-tom mały, hi-hat, ride, crash, 2 statywy łamane, statyw pod hi-hat, statyw pod werbel, stopa; korpusy bębnów drewniane. 2. SEKCJA MUZYCZNA  Konsola do nagrywania dźwięku (kontroler digital audio workstation) - połączenie kablem ethernet, wewnętrzny interfejs audio, przedwzmacniacz mikrofonowy, 12 kanałów).  Mikrofon studyjny - pojemnościowy, obudowa metalowa, uchwyt statywowy, złącze XLR.  Statyw mikrofonowy do mikrofonu studyjnego - materiał wykonania: metal, łamany, regulacja wysokości 55-155 cm.  Gitara akustyczna - płyta wierzchnia: drewno, ilość strun: 6, wykończenie matowe, kolor naturalny.  Gitara elektryczna - korpus i gryf: mahoń, klucze blokowane, 6 strun, 24 progi.  Gitara basowa - liczba strun: 4, materiał: drewno, liczba progów: 20, wykończenia chromowane.  Skrzypce - lutnicze, tylna i wierzchnia płyta z drewna, lakier brązowy na złotym podkładzie.  Akordeon - liczba dźwięków: 41, regestry: 11, basy: 120, rzędy: 6, chóry: 4, wymiary 48x19 cm, kolor czarny, połysk.  Bęben ze stalką - bęben marszowy 16" (szerokość) x 8" (głębokość), obręcze i osprzęt metalowe, chromowane.  Pulpit na nuty - materiał: stal i aluminium, składany, regulacja wysokości 80-140 cm, wymiary blatu: 27 x 44 cm. B - ZAKUP WYPOSAŻENIA ARTYSTYCZNEGO  Sztalugi (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - stołowe, drewno bukowe olejowane, wysokość 76 cm, rozmiar podstawy 28 x 33 cm.  Sztalugi trójnóg = drewno bukowe, olejowane, podstawa 57 cm, wysokość 160 cm.  Stoły składane - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa. Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ- zestawienie wartości ryczałtowej dla Części I. Dostarczone wyposażenie musi być:  wysokiej jakości, spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,  sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku,  wolne od wad fizycznych i prawnych, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:  załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy,  ubezpieczenie instrumentów i sprzętu muzycznego oraz wyposażenia artystycznego na czas realizacji zamówienia,  uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE KINA LETNIEGO ORAZ SCENY LETNIEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-06T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej części:  rozpoczęcie dostaw i montażu po dokonaniu zakończenia robót budowlanych – planowany termin zakończenia robót budowlano-montażowych - 10.04.2020 r. (Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie zakończenia robót budowlano-montażowych).  zakończenie: do dnia 06.06.2020 r.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II: 1. WYPOSAŻENIE KINA LETNIEGO ORAZ SCENY LETNIEJ: 1.1. KINO LETNIE-wyposażenie:  Projektor filmowy (mobilny) - obraz 300 cali, jasność na poziomie 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 8000:1  Krzesła plenerowe - siedzisko i oparcie: polietylen, rama metalowa, wytrzymałość 275 kg  Ekran kinowy (mobilny) - format 16:10, rozwijany elektrycznie, wymiary: 400 x 254 cm 1.2. SCENA LETNIA –wyposażenie:  Reflektor oświetleniowy - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany.  Wzmacniacz gitarowy (combo) - moc wyjściowa 30 W, dwa kanały, regulacja barwy, wymiary: 46 x 23 x 44 cm.  Radiomagnetofon/CD (wieża) - rodzaje odtwarzanych płyt: CD , CD-R , CD-RW , MP3-CD; moc 300W, 2 głośniki, wejście/wyjście audio, USB, Bluetooth.  Ławka plenerowa (cateringowa) - składana 182 x 25 x 435 cm, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy.  Stół plenerowy (cateringowy) - 180 x 72 x 74 cm, składany, blat z tworzywa sztucznego, szkielet metalowy.  Trójdrożna kolumna głośnikowa 500 W - pasywna, moc RMS min. 500 wattów, wymiary 48 x 77 x 55 cm, impedancja: 8 ohm, złącza: speakon, wykończenie: lakier poliuretanowy, gniazdo statywowe.  Kolumna basowa 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W RMS, głośnik 18", impedancja: 8 ohm, wymiary: 60 x 52 x 61 cm, podłączenia: speakon, wykończenie: metal, filc.  Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, wyświetlacz 7", dotykowa obsługa, min. 32 wejścia mono, min 24 wyjścia mix XLR, 33 zmotoryzowane tłumiki, futerał.  Kolumna odsłuchowa (monitor) 200 W - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm.  Końcówka mocy 2x500 W - moc wyjściowa: 2 x 500 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Końcówka mocy 2x 1000 W - moc wyjściowa: 1000 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon. 2. WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ ( w budynku A)  Krzesła na salę widowiskową (w tym 100 sztuk dla widowni oraz 20sztuk na estradę).Krzesło - siedzisko i oparcie tapicerowane, rama metalowa, chromowana, możliwość składowania w stosie.  Stół składany - wymiary 180 x 80 cm, blat drewniany, podstawa metalowa.  Pianino (instrument akustyczny) - 88 klawiszy, 3 pedały, wykończenie - wysoki połysk.  Końcówka mocy 2x800 W - moc wyjściowa: 2 x 800 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Końcówka mocy 2x400 W - moc wyjściowa: 2 x 400 W/8 ohm, obudowa: metal, limitery na wyjściu, gniazda wejścia i wyjścia: XLR, speakon.  Mikrofon wokalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny neodymowy, złącze XLR 3 pin, impedancja 600 ohm, uchwyt statywowy.  Mikrofon instrumentalny - obudowa metalowa, przetwornik dynamiczny, złącze XLR 3 pin, impedancja 200 ohm, uchwyt statywowy.  Konsola mikserska - cyfrowa, obudowa: metal, dotykowa obsługa, min. 24 wejścia mono, min 12 wyjść mix XLR, zmotoryzowane tłumiki, futerał.  Kolumna odsłuchowa (monitor) - moc wyjściowa min. 200 W RMS, impedancja: 8 ohm, wejścia: speakon, wyjścia: speakon, XLR, wykończenie: powłoka poliuretanowa, wymiary: 27 x 44 x 33 cm.  Reflektory - światła sceniczne - reflektor diodowy, sceniczny, aluminiowa obudowa, tryb automatyczny i sterowany.  Konsola sterowania oświetleniem - wyjście XLR 3 pin, suwaki do manualnej kontroli kanałów, wymiary: 483 x 398 x 105 mm, obudowa: metal, wyświetlacz LCD. 3. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-BIURO INFORMACJI TURYSTYCZNEJ (w budynku A)  Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower.  Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024.  Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min.  Kserokopiarka A3 (kolor) – duplex, format A3/A4, podajnik boczny, podajnik górny, drukarka, skaner, faks, wyświetlacz dotykowy, prędkość drukowania 22 str./ 1 min. 4. WYPOSAŻENIE PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-MULTIMEDIALNA SALA OBSŁUGI TURYSTY (w budynku A)  Biurko komputerowe - wysokość 70 cm, wysuwana deska na klawiaturę, półka na stację dysków  Biurko komputerowe (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - regulowana wysokość blatu, blat drewniany, metalowy szkielet  Krzesło biurowe - tapicerowane, obrotowe, regulacja wysokości siedziska, regulacja oparcia względem siedziska  Stacja komputerowa (jednostka) - liczba rdzeni procesora: 4, taktowanie procesora 3,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, typ obudowy: midi tower  Monitor komputerowy LCD - przekątna ekranu: 19", czas reakcji: 5 ms, rozdzielczość natywna: 1280x1024  Projektor multimedialny - format 16:9, rozdzielczość 1920:1200, jasność 3000 lumenów, współczynnik kontrastu 20000:1, moc 220W  Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, skaner, kopiarka (czerń), szybkość druku 11 str/1 min  Kserokopiarka (czerń) - prędkość druku 20 str/min, podajnik boczny, kopiowanie dwustronne A3 i A4  Oprogramowanie komputerowe Windows lub równoważne  Notebook 15'' - liczba rdzeni procesora: 2, taktowanie procesora 2,5 GHz, pojemność dysku: 1000 GB, pamięć RAM: DDR 8 GB, karta graficzna zintegrowana, 2 gniazda USB, DVD/CD-RW, rozdzielczość ekranu: 1366 x 768 px, system operacyjny Windows lub równoważny Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części II. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wymienionego wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostarczone meble, urządzenia (komputery, drukarki, kserokopiarki itp.) muszą być:  produktami o wysokiej jakości spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,  sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku,  wolne od wad fizycznych i prawnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:  załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy,  rozruch urządzeń i instalacji, programowanie,  szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia,  ubezpieczenie wyposażenia na czas realizacji zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 1 - ZAKUP WYPOSAŻENIA-OZNAKOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH / 2 - ZAKUP STOJAKÓW ROWEROWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-06T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej części:  rozpoczęcie dostaw i montażu po dokonaniu zakończenia robót budowlanych – planowany termin zakończenia robót budowlano-montażowych - 10.04.2020 r. (Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie zakończenia robót budowlano-montażowych).  zakończenie: do dnia 06.06.2020 r.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ III: 1. ZAKUP WYPOSAŻENIA-OZNAKOWANIE ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH  Drogowskazy- na słupkach żeliwnych wysokości 220cm, mocowane na stałe poprzez zabetonowanie lub za pomocą kotew. Na słupkach znaki-tabliczki w kształcie grotów, wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym . Znaki wskazują kierunki do obiektów turystycznych na terenie obiektu (np. punkt informacji turystycznej, zabytkowy dwór, pomniki przyrody, ścieżka edukacyjno-ekologiczna itp, oraz kierunki do najbliższych atrakcji turystycznych w regionie). Wielkość tabliczek dostosowana do długości napisów na nich, wysokość tabliczek minimum 15cm.  Informacyjne tablica turystyczna - tablica wykonana na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym. Tablica o wymiarach min.2x2m, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Na tablicy mapa turystyczna obszaru powiatu z zaznaczeniem atrakcji turystycznych, w tym szlaki turystyczne, szlaki rowerowe, obiekty zabytkowe itp.  Tablica-punkt informacji turystycznej przed obiektem . -tablica wykonane na materiałach trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne oraz promienie UV, z nadrukiem kolorowym, o wymiarach min. 1x1m,, na konstrukcji z dwóch słupków żeliwnych i ramy stalowej malowanej proszkowo, mocowana na stałe do gruntu poprzez zabetonowanie lub kotwy. Oznaczenie zgodne z wytycznymi z PTTK. Litery i oznaczenie odblaskowe. 2. ZAKUP STOJAKÓW ROWEROWYCH  stojaki stalowo-żeliwne, trzystanowiskowe, montowane na kotwy do podłoża. Wysokość minimum 70cm, szerokość stanowiska minimum 40cm. Szczegółowy opis i ilość wyposażenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie wartości ryczałtowej dla Części III. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami, stanowiącymi załączniki do SIWZ: 1. Załącznik nr 1: rysunek poglądowy – tablice, stojaki, drogowskazy, 2. mapa z naniesionymi punktami umieszczenia tablic, stojaków i drogowskazów, 3. Wyciąg-Studium wykonalności Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
  

Criterion

Kryteria Część I - Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część III - Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część II - Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Część III - Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Część I - Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Część II - Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)