Wymiana oświetlenia w ramach projektu pn.: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne”

Data publikacji 2020-03-30
Data zakończenia 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Gmina Mieroszów
Miejscowość Mieroszów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527796-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315270006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mieroszów polegająca na dostawie oraz montażu opraw oświetleniowych w ramach zadania inwestycyjnym pn.: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne” w zakresie wymiany oświetlenia.
2) W ramach zamówienia należy wymienić stare oprawy na nowe typu LED metodą jeden za jeden na istniejących słupach i sieci zasilającej wg. załączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji technicznej (Projekt techniczny, Specyfikacji Technicznej Dostaw oraz Wykonania Robót Budowlanych, Minimalne warunki techniczne urządzeń Tauron). Nie planuje się budowy nowych punktów oświetleniowych. Na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji dobrano odpowiednią kategorię oświetleniową dla każdej z ulic w oparciu o normę PD CEN/TR 13201-1:2014 i PN EN 13 201: 2007 „Oświetlenie dróg”. Przyjęto, że na terenie zabudowanym i na ciągach pieszych w terenie niezabudowanym, z uwagi na komfort wzrokowy użytkowników, zamontuje się oprawy o barwie światła 3000K. Na odcinku wzdłuż drogi krajowej nr 35 należy zamontować oświetlenie w barwie 4000K. Zmodernizowane oświetlenie musi spełniać wymagania ww. norm.
3) Zakres zamówienia obejmuje oświetlenie wzdłuż ul. Dolna, ul. Hoża, ul. Kwiatowa, ul. Mickiewicza wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Mickiewicza, Plan Niepodległości, Podgórze - Mieroszów, ul. Wolności wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Zielna, ul. Dworcowa, ul. Wałbrzyska wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Dąbrowszczaków, ul. Główna w miejscowości Sokołowsko, Kowalowa wzdłuż drogi krajowej DK35, Golińsk wzdłuż drogi krajowej DK35, Unisław Śląski wzdłuż drogi krajowej DK35, Różana wzdłuż drogi powiatowej, Różana wzdłuż drogi Gminnej,
▪ demontaż starych opraw oświetleniowych w ilości 307 szt.,
▪ zabudowa nowych opraw oświetleniowych typu LED w ilości 307 szt.,
▪ wymiana wysięgników rurowych na starych słupach żelbetowych ŻN i wirowanych w ilości 182 szt.,
▪ wymiana przewodów zasilających na słupach i w istniejących słupach stalowych,
▪ wymiana tabliczek bezpiecznikowych wraz z wkładkami bezpiecznikowymi w istniejących słupach stalowych na złącza typu IZK,
▪ wymiana słupowych podstaw bezpiecznikowych wraz z wkładkami bezpiecznikowymi na istniejących słupach żelbetowych ŻN i wirowanych,
▪ ochrona przeciwporażeniowa,
▪ ochrona przeciwprzepięciowa,
▪ uziemienie słupów.

13) Na cały zakres modernizacji należy opracować projekt wykonawczy, który przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić z Zamawiającym oraz właścicielem sieci elektroenergetycznej i niektórych urządzeń podlegających wymianie – TAURON S.A.
14) Zamawiający informuje, iż zdjęcia lamp zawarte w dokumentacji przetargowej mają charakter jedynie poglądowy.
15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
16) Szczegółowy opis parametrów oświetlenia oraz niezbędnych do wykonania robót w ramach wymiany opraw zawierają dokumentacja techniczna oraz STWiOR.
17) Wykonawca zobowiązany jest realizować prace przez osoby uprawnione do wykonywania prac przy urządzeniach elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89. poz. 828
z późniejszymi zmianami), jeżeli zakres i charakter planowanych prac do wykonania tego wymaga.
18) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad, instrukcji, i procedur związanych z prowadzeniem prac przy urządzeniach elektroenergetycznych, w szczególności do stosowania Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych TAURON oraz zasad planowania i zgłaszania prac do właściwej Jednostki Terenowej TAURON S.A.

19) Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji technicznej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami.
Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, oraz spełnią wymagania Zamawiającego opisane w ww. dokumentach i niniejszej specyfikacji.
Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 PZP wszędzie gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są normy, europejskie ocen techniczne, aprobaty, specyfikacje technicznych i systemy referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

20) Za materiał równoważny Zamawiający uznaje oprawę oświetleniową o mocy innej niż moc wskazana w obliczeniach fotometrycznych lub posiadająca inne natężenie oświetlenia niż wskazane obliczeniach fotometrycznych wskazanych jako źródło oświetlenia (Zamawiający nie dopuszcza oferowania innej barwy światła na inne niż wskazane w obliczeniach fotometrycznych). W takim przypadku Wykonawca składa ofertę równoważną i zobowiązany będzie do złożenia dokumentów wskazanych w siwz. Przyjęte w ofercie równoważnej oprawy muszą spełniać wymogi PN EN 13 201: 2007 „Oświetlenie dróg” dla przyjętych kategorii dróg.

21) Wykonawcy składający ofertę równoważną zobowiązani są przedstawić:
- wyliczenia fotometryczne (wykonane w ogólnodostępnym, bezpłatnym programie np. DIALUX), gdzie za parametry wejściowe należy przyjąć wartości z projektu, dokumentujące, że wybrane oprawy oświetleniowe zapewnią natężenie oświetlenia zgodnie z obowiązującą normą, wystawione lub potwierdzone przez producenta wskazanych opraw, że wyliczenia są prawidłowe. Załączone wyliczenia powinny potwierdzać osiągniecie parametrów oświetleniowych na nie gorszym poziomie niż w projekcie Zamawiającego.
Obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być zgodna z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu tj. identyczna geometria dróg i usytuowania słupów, identyczny poziom współczynnika – wskaźnika utrzymania, parametrów rodzaju nawierzchni, parametrów – położenia obserwatorów.
Wydruki muszą zawierać wszystkie wyliczone parametry dla punktów zgodnie z siatką obliczeniową projektu Zamawiającego,
- karty katalogowe potwierdzające dane techniczne i właściwości opraw,
- dane techniczne rozsyłu światła opraw oświetleniowych tj. całej bryły światłości, umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych, w wersji papierowej oraz w formie plików do programów na płycie CD wspomagające obliczenia fotometryczne.

2. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31.07.2020 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f97c3d78-43c6-4f8d-a9a2-e009b736eb29
Biuletyn 527796-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Mieroszów
Regon 89071826000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mieroszów
Zamawiajacy kod pocztowy 58-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 494 318
Zamawiajacy fax (074) 84 94 323
Zamawiajacy email urzad@mieroszow.pl
Adres strony url www.bip.mieroszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu nr RPDS.03.04.04-02-0001/17 Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mieroszow.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana oświetlenia w ramach projektu pn.: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne”
Numer referencyjny BR.271.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mieroszów polegająca na dostawie oraz montażu opraw oświetleniowych w ramach zadania inwestycyjnym pn.: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne” w zakresie wymiany oświetlenia. 2) W ramach zamówienia należy wymienić stare oprawy na nowe typu LED metodą jeden za jeden na istniejących słupach i sieci zasilającej wg. załączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji technicznej (Projekt techniczny, Specyfikacji Technicznej Dostaw oraz Wykonania Robót Budowlanych, Minimalne warunki techniczne urządzeń Tauron). Nie planuje się budowy nowych punktów oświetleniowych. Na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji dobrano odpowiednią kategorię oświetleniową dla każdej z ulic w oparciu o normę PD CEN/TR 13201-1:2014 i PN EN 13 201: 2007 „Oświetlenie dróg”. Przyjęto, że na terenie zabudowanym i na ciągach pieszych w terenie niezabudowanym, z uwagi na komfort wzrokowy użytkowników, zamontuje się oprawy o barwie światła 3000K. Na odcinku wzdłuż drogi krajowej nr 35 należy zamontować oświetlenie w barwie 4000K. Zmodernizowane oświetlenie musi spełniać wymagania ww. norm. 3) Zakres zamówienia obejmuje oświetlenie wzdłuż ul. Dolna, ul. Hoża, ul. Kwiatowa, ul. Mickiewicza wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Mickiewicza, Plan Niepodległości, Podgórze - Mieroszów, ul. Wolności wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Zielna, ul. Dworcowa, ul. Wałbrzyska wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Dąbrowszczaków, ul. Główna w miejscowości Sokołowsko, Kowalowa wzdłuż drogi krajowej DK35, Golińsk wzdłuż drogi krajowej DK35, Unisław Śląski wzdłuż drogi krajowej DK35, Różana wzdłuż drogi powiatowej, Różana wzdłuż drogi Gminnej, ▪ demontaż starych opraw oświetleniowych w ilości 307 szt., ▪ zabudowa nowych opraw oświetleniowych typu LED w ilości 307 szt., ▪ wymiana wysięgników rurowych na starych słupach żelbetowych ŻN i wirowanych w ilości 182 szt., ▪ wymiana przewodów zasilających na słupach i w istniejących słupach stalowych, ▪ wymiana tabliczek bezpiecznikowych wraz z wkładkami bezpiecznikowymi w istniejących słupach stalowych na złącza typu IZK, ▪ wymiana słupowych podstaw bezpiecznikowych wraz z wkładkami bezpiecznikowymi na istniejących słupach żelbetowych ŻN i wirowanych, ▪ ochrona przeciwporażeniowa, ▪ ochrona przeciwprzepięciowa, ▪ uziemienie słupów. 13) Na cały zakres modernizacji należy opracować projekt wykonawczy, który przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić z Zamawiającym oraz właścicielem sieci elektroenergetycznej i niektórych urządzeń podlegających wymianie – TAURON S.A. 14) Zamawiający informuje, iż zdjęcia lamp zawarte w dokumentacji przetargowej mają charakter jedynie poglądowy. 15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 16) Szczegółowy opis parametrów oświetlenia oraz niezbędnych do wykonania robót w ramach wymiany opraw zawierają dokumentacja techniczna oraz STWiOR. 17) Wykonawca zobowiązany jest realizować prace przez osoby uprawnione do wykonywania prac przy urządzeniach elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89. poz. 828 z późniejszymi zmianami), jeżeli zakres i charakter planowanych prac do wykonania tego wymaga. 18) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad, instrukcji, i procedur związanych z prowadzeniem prac przy urządzeniach elektroenergetycznych, w szczególności do stosowania Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych TAURON oraz zasad planowania i zgłaszania prac do właściwej Jednostki Terenowej TAURON S.A. 19) Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji technicznej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, oraz spełnią wymagania Zamawiającego opisane w ww. dokumentach i niniejszej specyfikacji. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 PZP wszędzie gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są normy, europejskie ocen techniczne, aprobaty, specyfikacje technicznych i systemy referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 20) Za materiał równoważny Zamawiający uznaje oprawę oświetleniową o mocy innej niż moc wskazana w obliczeniach fotometrycznych lub posiadająca inne natężenie oświetlenia niż wskazane obliczeniach fotometrycznych wskazanych jako źródło oświetlenia (Zamawiający nie dopuszcza oferowania innej barwy światła na inne niż wskazane w obliczeniach fotometrycznych). W takim przypadku Wykonawca składa ofertę równoważną i zobowiązany będzie do złożenia dokumentów wskazanych w siwz. Przyjęte w ofercie równoważnej oprawy muszą spełniać wymogi PN EN 13 201: 2007 „Oświetlenie dróg” dla przyjętych kategorii dróg. 21) Wykonawcy składający ofertę równoważną zobowiązani są przedstawić: - wyliczenia fotometryczne (wykonane w ogólnodostępnym, bezpłatnym programie np. DIALUX), gdzie za parametry wejściowe należy przyjąć wartości z projektu, dokumentujące, że wybrane oprawy oświetleniowe zapewnią natężenie oświetlenia zgodnie z obowiązującą normą, wystawione lub potwierdzone przez producenta wskazanych opraw, że wyliczenia są prawidłowe. Załączone wyliczenia powinny potwierdzać osiągniecie parametrów oświetleniowych na nie gorszym poziomie niż w projekcie Zamawiającego. Obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być zgodna z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu tj. identyczna geometria dróg i usytuowania słupów, identyczny poziom współczynnika – wskaźnika utrzymania, parametrów rodzaju nawierzchni, parametrów – położenia obserwatorów. Wydruki muszą zawierać wszystkie wyliczone parametry dla punktów zgodnie z siatką obliczeniową projektu Zamawiającego, - karty katalogowe potwierdzające dane techniczne i właściwości opraw, - dane techniczne rozsyłu światła opraw oświetleniowych tj. całej bryły światłości, umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych, w wersji papierowej oraz w formie plików do programów na płycie CD wspomagające obliczenia fotometryczne. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31.07.2020 r.
Cpv glowny przedmiot 31527000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2.1.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie opraw oświetlenia ulicznego wraz z instalacją, wymianą, budową lub przebudową oświetlenia drogowego, o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każde zamówienie oraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony: - przez Wykonawcę samodzielnie, lub - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie, lub - przez podmiot udostępniający samodzielnie. 2.1.2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, - odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: 1) kierownikiem robót w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, -minimalne doświadczenie: 2 lata od daty uzyskania uprawnień, 2) dwoma brygadzistami posiadającymi uprawnienia wymagane dla realizacji niniejszego zamówienia 3) sześcioma monterami posiadającymi uprawnienia wymagane dla realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązujących. Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający lub przez Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; f) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 6 Części IV SIWZ składa dokumenty na zasadach określonych w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca, i które będą skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 PZP: 1) karty katalogowe opraw, 2) Wykonawcy składający ofertę równoważną zobowiązani są przedstawić: - wyliczenia fotometryczne (wykonane w ogólnodostępnym, bezpłatnym programie np. DIALUX), gdzie za parametry wejściowe należy przyjąć wartości z projektu, dokumentujące, że wybrane oprawy oświetleniowe zapewnią natężenie oświetlenia zgodnie z obowiązującą normą, wystawione lub potwierdzone przez producenta wskazanych opraw, że wyliczenia są prawidłowe. Załączone wyliczenia powinny potwierdzać osiągniecie parametrów oświetleniowych na nie gorszym poziomie niż w projekcie Zamawiającego. Obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być w pełni zgodna z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu tj. identyczna geometria dróg i usytuowania słupów, identyczny poziom współczynnika – wskaźnika utrzymania, parametrów rodzaju nawierzchni, parametrów – położenia obserwatorów. Wydruki muszą zawierać wszystkie wyliczone parametry dla punktów zgodnie z siatką obliczeniową projektu Zamawiającego, - karty katalogowe potwierdzające dane techniczne i właściwości opraw, - dane techniczne rozsyłu światła opraw oświetleniowych tj. całej bryły światłości, umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych, w wersji papierowej oraz w formie plików do programów na płycie CD wspomagające obliczenia fotometryczne.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł 00/100 gr) najpóźniej do 15.04.2020 r. do godz. 1000 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: nr konta 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008 w Banku Spółdzielczym w Kamiennej Górze – przelewem z zaznaczeniem – wadium przetargowe i nazwa postępowania. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami siwz
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)