GuidZP400 |
68a6c536-a162-478e-8d78-e1197eac511c
|
Biuletyn |
527195-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-102
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania iMAR do redukcji artefaktów w badaniu tomografią komputerową firmy Siemens dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-40/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania iMAR do redukcji artefaktów w badaniu tomografią komputerową firmy Siemens dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1 do SIWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wymaga 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem.
3. UWAGA!. zgodnie z zamieszczonym na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych komunikatem dotyczącym komunikacji w dobie zagrożenia epidemiologicznego, tj.:
https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/komunikacja-elektroniczna-w-dobie-zagrozenia-epidemicznego Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza dwie formy komunikacji:
1) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 123 ze zm.), lub 2) elektroniczną z wykorzystaniem ePUAP oraz kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wybór środka komunikacji zależy wyłącznie od Wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ,
3) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z treścią § 16 Wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ:
Zmiany umowy
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego systemu,
3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przez producenta oprogramowania będącego przedmiotem umowy, dopuszcza się zmianę na nowe oprogramowanie o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie zaoferowanej w ofercie,
4) w przypadku, gdy nie zachodzi zmiana oprogramowania, a jedynie jego ulepszenie, dopuszcza się zmianę oprogramowania na jego wersję ulepszoną pod warunkiem, zachowania ceny zaoferowanej w ofercie,
5) zaprzestania produkcji oprogramowania przez producenta i wprowadzenia nowego oprogramowania, analogicznego do wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny oprogramowania wycofanego,
6) zmiany producenta i dostarczenia oprogramowania produkowanego przez innego producenta - przy zachowaniu lub obniżeniu ceny zaoferowanej w ofercie - będącego oprogramowaniem porównywalnym (jakościowo nie gorszym) do oprogramowania objętego niniejszą umową, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanego oprogramowania, a zmiana producenta będzie spowodowana przez:
a) zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej,
b) zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca.
3. Poza zmianą określoną w ust. 2 pkt 1) powyżej, która obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów i nie wymaga zawarcia aneksu, wszelkie pozostałe zmiany umowy będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneksy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy,
do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
5. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiana danych teleadresowych Stron.
|
IV 4 4 data |
2020-04-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|