Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania iMAR do redukcji artefaktów w badaniu tomografią komputerową firmy Siemens dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2020-03-30
Data zakończenia 2020-04-07 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527195-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania iMAR do redukcji artefaktów w badaniu tomografią komputerową firmy Siemens dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1 do SIWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68a6c536-a162-478e-8d78-e1197eac511c
Biuletyn 527195-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl,
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania iMAR do redukcji artefaktów w badaniu tomografią komputerową firmy Siemens dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-40/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie oprogramowania iMAR do redukcji artefaktów w badaniu tomografią komputerową firmy Siemens dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1 do SIWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 3. UWAGA!. zgodnie z zamieszczonym na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych komunikatem dotyczącym komunikacji w dobie zagrożenia epidemiologicznego, tj.: https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/komunikacja-elektroniczna-w-dobie-zagrozenia-epidemicznego Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza dwie formy komunikacji: 1) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 123 ze zm.), lub 2) elektroniczną z wykorzystaniem ePUAP oraz kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wybór środka komunikacji zależy wyłącznie od Wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z treścią § 16 Wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ: Zmiany umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego systemu, 3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przez producenta oprogramowania będącego przedmiotem umowy, dopuszcza się zmianę na nowe oprogramowanie o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie zaoferowanej w ofercie, 4) w przypadku, gdy nie zachodzi zmiana oprogramowania, a jedynie jego ulepszenie, dopuszcza się zmianę oprogramowania na jego wersję ulepszoną pod warunkiem, zachowania ceny zaoferowanej w ofercie, 5) zaprzestania produkcji oprogramowania przez producenta i wprowadzenia nowego oprogramowania, analogicznego do wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny oprogramowania wycofanego, 6) zmiany producenta i dostarczenia oprogramowania produkowanego przez innego producenta - przy zachowaniu lub obniżeniu ceny zaoferowanej w ofercie - będącego oprogramowaniem porównywalnym (jakościowo nie gorszym) do oprogramowania objętego niniejszą umową, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanego oprogramowania, a zmiana producenta będzie spowodowana przez: a) zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej, b) zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca. 3. Poza zmianą określoną w ust. 2 pkt 1) powyżej, która obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów i nie wymaga zawarcia aneksu, wszelkie pozostałe zmiany umowy będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneksy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 5. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych Stron.
IV 4 4 data 2020-04-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)