GuidZP400 |
aa04dde4-e6c2-4a40-befe-9502bd87b72a
|
Biuletyn |
527716-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku
|
Regon |
80396330000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Drezdenko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 620 505
|
Zamawiajacy fax |
957 620 218
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-drezdenko.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-drezdenko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program operacyjny "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020, operacja pt.: Rozwój atrakcyjnie turystycznych miejsc poprzez budowę parkingu wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-drezdenko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-drezdenko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Sekretariat Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie roboty budowlanej w zakresie budowy wiaty rowerowej i instalacji tablicy multimedialnej na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku
|
Numer referencyjny |
PCZSzp/PN/RB/6/2020
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
bez ograniczeń
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Charakterystyka ogólna inwestycji: budowa wiaty rowerowej wraz z posadowieniem i instalacją tablicy multimedialnej oraz utwardzeniem i zagospodarowaniem przyległego terenu, wartość zamówienia poniżej 10 tys. euro
|
Cpv glowny przedmiot |
45223300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu,ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz.184 ze zm.), składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
2.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody (wraz z ofertą) na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie:
1. zmianę warunków płatności i terminów płatności w granicach obowiązujących aktów prawnych,
2. wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy - dopuszczalne pod warunkiem przedłużenia terminów wynikających z umowy o dofinansowanie.
3. dotyczy pakietu 2 - wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny na wykonanie instalacji i uruchomienia przedmiotu umowy w sytuacji, jeżeli termin wskazany przez Zamawiającego do rozpoczęcia prac związanych z instalacją tablicy multimedialnej uniemożliwi Wykonawcy dotrzymanie wymaganego terminu realizacji umowy.
4. konieczności usunięcia sprzeczności w dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot umowy;
5. przeprowadzenia robót zamiennych, związanych ze zmianą Polskiej Normy lub norm branżowych, braku na rynku materiałów budowlanych określonego rodzaju. Roboty zamienne nie mogą zmienić wynagrodzenia wynikającej z zawartej umowy.
6. dotyczy pakietu 2 - wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej dotyczących obszaru, na którym instalowana będzie tablica multimedialna w związku z modyfikacją sposobu posadowienia, wynikającą z wytycznych producenta;
7. wprowadzenie zmian w zakresie rozwiązań technicznych/technologicznych, urządzeń lub materiałów ujętych w dokumentacji projektowej, spowodowanych koniecznością wprowadzenia modyfikacji dokumentacji projektowej w celu racjonalizacji konkretnych rozwiązań, w szczególności:
a) powodujących poprawienie parametrów technicznych i jakościowych,
b) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
c) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia,
o ile ta modyfikacja nie zmieni parametrów inwestycji oraz wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2020-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|