GuidZP400 |
b5d16044-32f1-47f9-89ad-becb1400fe65
|
Biuletyn |
528150-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
|
Regon |
12531630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leopolda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-189
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 007 681,
|
Zamawiajacy fax |
322 007 701
|
Zamawiajacy email |
kwilk@ibemag.pl,
|
Adres strony url |
www.ibemag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Krajowy schemat oceny i certyfikacji bezpieczeństwa oraz prywatności produktów i systemów IT zgodny z Common Criteria (KSO3C). Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu CyberSecIdent - Cyberbezpieczeństwo i e-Tożsamość
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
INSTYTUT SIECI
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr postępowania FH/01/03/20
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr postępowania FH/01/03/20
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO, POSŁAŃCA LUB OSOBIŚCIE DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT TECHNIK INNOWACYJNYCH EMAG 40-189 KATOWICE UL. LEOPOLDA 31 - KANCELARIA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia laboratorium oceny bezpieczeństwa - numer postępowania: FH/01/03/20
|
Numer referencyjny |
FH/01/03/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium oceny bezpieczeństwa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Opis i rodzaj wyposażenia oraz ilości zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z części w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej minimalnej gwarancji określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego.
Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 (osiem) części.
Część 1 – Zestaw do przeprowadzania badań Side Channel i Fault Injection
Część 2 – Sprzęt i oprogramowanie dedykowane do programowania aplikacji Java dla systemu Java Card OpenPlatform i mikrokontrolera Smart MX
Część 3 – Zestaw do przeprowadzania badań Electromagnetic Fault Injection (EMFI)
Część 4 – Moduł do przeprowadzania badań Side Channel i Fault Injection interfejsu USB
Część 5 – Zestaw sprzętu dedykowanego do kompleksowej obsługi aplikacji RFID
Część 6 – Oprogramowanie do testowania bezpieczeństwa sieciowego
Część 7 – Zestaw sprzętu i oprogramowania dedykowany do kompleksowej obsługi aplikacji NFC
Część 8 – Zestawy do badania magistral i systemów automotive
|
Cpv glowny przedmiot |
30237110-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji każdej części zamówienia:
Część 1 – 5 i 7, 8 do 8 tygodni od daty zawarcia umowy
Część 6 – do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w wyżej wymienionym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w wyżej wymienionym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w wyżej wymienionym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca wraz z ofertą (Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ) składa: Formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ dla każdej z oferowanych części oraz karty katalogowe lub sporządzoną przez wykonawcę szczegółową specyfikację (w języku polskim lub angielskim) oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4 do SIWZ), Oświadczenie dot. VAT zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej pzp.ibemag.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia z Postępowania, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w Załączniku nr 7 do
SIWZ.
1. Zamawiający, na uzasadniony wniosek Dostawcy dopuszcza odpowiednią zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy lub jej odpowiedniej części, z uwagi na utrudnienia lub czasową niemożność realizacji przedmiotu umowy, wynikające ze stosowania przepisów Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 374) o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, czy innych przepisów prawa wydanych w związku z ogłoszonym stanem epidemii COVID-19, a także z innych przyczyn mających wpływ na realizację przedmiotu umowy bezpośrednio lub pośrednio związanych z epidemią, niezależnych od Dostawcy.
2. W przypadkach, o którym mowa w ust. 1 powyżej, zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy lub jej odpowiedniej części może polegać w szczególności na odpowiednim wydłużeniu tegoż terminu bądź też na czasowym zawieszeniu wykonywania umowy lub jej części, o czas występowania tychże utrudnień lub czasowej niemożności realizacji przedmiotu umowy lub o czas usuwania skutków tychże utrudnień lub czasowej niemożności realizacji przedmiotu umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy również w następujących okolicznościach:
a) zmiana oferowanego przez Dostawcę przedmiotu umowy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Dostawcę przedmiotu umowy. Warunki konieczne: Dostawca musi udowodnić, że nowo oferowany przedmiot umowy spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, jego parametry są takie same lub lepsze od pierwotnie zaoferowanego przedmiotu umowy. Cena nie ulegnie zmianie. Zmiana możliwa jedynie po akceptacji Zamawiającego z zastrzeżeniem, że ewentualne zmiany kosztów obciążają Dostawcę;
b) w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa lub zmian wynikłych z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów, w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne do dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT – wówczas należne wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 1 podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego (bez zmiany ceny netto).
4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i ust. 3 powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-04-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do przeprowadzania badań Side Channel i Fault Injection
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38341300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zestaw do przeprowadzania badań Side Channel i Fault Injection, spełniający wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1
Powinien zawierać wszystkie niezbędne elementy i akcesoria aby przeprowadzanie badań było możliwe bez konieczności korzystania z dodatkowego wyposażenia. Gwarancja minimalna: 30 dni. Gwarancja braku wad materiałowych lub produkcyjnych i zgodności ze specyfikacją ważną w momencie nabycia. W ramach gwarancji powinna przysługiwać naprawa lub wymiana.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt i oprogramowanie dedykowane do programowania aplikacji Java dla systemu Java Card OpenPlatform i mikrokontrolera Smart MX
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest kompletny zestaw zawierający komponenty sprzętowe i oprogramowanie dedykowany do programowania aplikacji Java dla systemu Java Card OpenPlatform i mikrokontrolera Smart MX, spełniający wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do przeprowadzania badań Electromagnetic Fault Injection (EMFI)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38341300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zestaw do przeprowadzania badań Electromagnetic Fault Injection (EMFI) spełniający następujące wymagania:
Funkcjonalność: Zestaw powinien umożliwiać przeprowadzanie badań Electromagnetic Fault Injection (EMFI) poprzez rozładowanie pojemności przez dedykowaną sondę. Powinien zawierać wszystkie niezbędne elementy i akcesoria aby przeprowadzanie badań było możliwe bez konieczności korzystania z dodatkowego wyposażenia, jak również powinien umożliwiać wykorzystanie tego zestawu przy zestawianiu stanowiska badawczego wyposażonego w stół pozycjonujący X-Y-(Z) oraz aparaturę realizującą wyzwalanie i/lub rejestrację. Rozładowywanie pojemności powinno być sterowanie sygnałem dwustanowym według zadanego wzoru lub dostarczonym zewnętrznie. Gwarancja: 30 dni. Gwarancja braku wad materiałowych lub produkcyjnych i zgodności ze specyfikacją ważną w momencie nabycia. W ramach gwarancji powinna przysługiwać naprawa lub wymiana. Szczegółowe wymagania określono w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Moduł do przeprowadzania badań Side Channel i Fault Injection urządzeń wyposażonych w interfejs USB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38341300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest moduł przeznaczony do przeprowadzania badań Side Channel i Fault Injection urządzeń wyposażonych w interfejs USB, spełniający następujące wymagania: Monitorowanie interfejsu USB z wykorzystaniem sygnału zegarowego odtworzonego na podstawie sygnałów badanego interfejsu, Wykrywanie wyspecyfikowanego ciągu danych z możliwością wyzwalania na ich podstawie zadanych działań, Dostępność wyjścia umożliwiającego rejestrację przebiegu mocy pobieranej przez badane urządzenie, Rejestracja danych przesyłanych poprzez badaną magistralę, Możliwość dołączenia źródła zaburzeń wyzwalanych sygnałem generowanym przez moduł, Realizacja w oparciu o układ FPGA, Dostępność wyjścia sygnału wyzwalającego, Dostępność dokumentacji hardware, oprogramowania firmware i oprogramowania obsługującego typu open-source, wsparcie dla systemów operacyjnych Windows, Mac i Linux, wsparcie dla języka Python. Szczegółowo określono w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw sprzętu dedykowanego do kompleksowej obsługi aplikacji RFID
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dwa jednakowe zestawy sprzętu dedykowane do kompleksowej obsługi aplikacji RFID oraz jeden zestaw tagów RFID, spełniające wymagania określone szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 5. Gwarancja: 30 dni gwarancji wymiany wadliwych produktów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do testowania bezpieczeństwa sieciowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
umowa będzie realizowana do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są 2 sztuki oprogramowania lub licencje na oprogramowanie do pracy na 2 stanowiskach. Oprogramowanie będące przedmiotem zakupu powinno stanowić zintegrowany zestaw narzędzi przeznaczonych do testowania bezpieczeństwa sieciowego spełniający wymagania szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 6. Integralną część oferty powinno stanowić szkolenie w pełnym zakresie wykorzystania oferowanego oprogramowania. Wymagania dla szkolenia: 2-dniowe, dla 4 osób, w terminie do końca 2020 roku.
Gwarancja: minimum 30 dni. Gwarancja funkcjonalności zgodnej z dokumentacją.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw sprzętu i oprogramowania dedykowany do kompleksowej obsługi aplikacji NFC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zestaw sprzętu i oprogramowania dedykowany do kompleksowej obsługi aplikacji NFC, spełniający wymagania szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 7. Gwarancja: 12 miesięcy. Gwarancja braku wad materiałowych lub produkcyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do badania magistral i systemów Automotive
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237110-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest:
I. Uniwersalny interfejs magistral szeregowych wraz z dedykowanym oprogramowaniem
Przedmiotem zamówienia jest uniwersalny interfejs magistral szeregowych wraz z dedykowanym oprogramowaniem dla PC, spełniający wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 8.
II. Zestaw sprzętu i oprogramowania przeznaczony do projektowania, testowania i rozwoju pojazdów autonomicznych
Zestaw powinien zawierać moduły posiadające następujące cechy funkcjonalne szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 8.
Gwarancja: 12 miesięcy dla urządzeń, 3 miesiące dla okablowania i akcesoriów. Gwarancja braku wad materiałowych lub produkcyjnych i zgodności ze specyfikacją. W ramach gwarancji powinna przysługiwać naprawa lub wymiana albo zwrot koszów. Na wymienione lub naprawione urządzenia powinna przysługiwać gwarancja ważna do końca pierwotnego okresu gwarancyjnego.
|
| |